Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het Grote Racegame-topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Is dit geen McLaren F1 Longtail ???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
      Daaaaaaaaaaaaamn, ik wil een PS2!
      Je bent niet alleen, ik wil er ook ene, ma kga der wss ene hebben eind deze week.Het hangt af van mijn rapport, en ik heb een goed voorgevoel
      1982 BMW E28 528i
      2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• nog enkele pics Gran Turismo http://media.ps2.ign.com/media/489/4...html?fromint=1

heb er een mooie gezet:

gewoon op next klikken voor de volgende reeks, er staan er ook nog onder de reclame van The Lord of the rings [/img]
        1982 BMW E28 528i
        2013 BMW F31 318d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dodgeboy
          Is dit geen McLaren F1 Longtail ???
          ik ben vrij zeker van wel....

Comment

• WOW!!!

Gran Turismo gaat echt goed worden:
            1982 BMW E28 528i
            2013 BMW F31 318d

Comment

• Net NFS:U gekopieerd maar krijg 213434 fouten tijdens de installatie

Comment

• Mmm,ik ga het spel kopen in Wijnegem deze donderdag

Comment

• GT4 is echt zaaaaaaaaaaalig! Die graphics!
                  Maar afgezien van VW heb ik wel geen screens van andere Europese wagens gezien! Toeval of zullen er niet veel Europeers tussenzitten?

Maxime

Comment

• Naar het schijnt zouden er terug redelijk wat Europese tuutkes in moeten gaan zitten. BMW,PORSCHE,SMART,.........

Comment

• de meest geloofwaardige lijst met auto's staat hier:

Drie bmw's, hetgeen iets nieuws is, nog steeds echter geen porsches noch ferrari's....[/quote]

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reno
                        de meest geloofwaardige lijst met auto's staat hier:

Drie bmw's, hetgeen iets nieuws is, nog steeds echter geen porsches noch ferrari's....
                        [/quote]

Veeeeeeeeeel te veeeeeeeeeeel Honda's en Nissans! Jammer, maar aan de carlist zie je wel duidelijk dat het een Japans spel is! Ze zouden er veel meer Europeanen mogen insteken!

Maxime

Comment

• Dat was in de vorige versie ook reeds het geval, en mss zelfs nog erger. maar dat heeft ook zo zijn voordelen, zo leer je de hier weinig bekende japanse supercars beter kennen...
                          auto's zoals de skyline, EVO's,...zijn hier bij het grote publiek bekende geraakt bij alleen door de Gran turismo serie...

Comment

Dat was in de vorige versie ook reeds het geval, en mss zelfs nog erger. maar dat heeft ook zo zijn voordelen, zo leer je de hier weinig bekende japanse supercars beter kennen...
                            auto's zoals de skyline, EVO's,...zijn hier bij het grote publiek bekende geraakt bij alleen door de Gran turismo serie...
                            Das een feit! Ik heb wel veel bijgeleerd me da spel!
                            Maar in vergelijking me GT2 is er toch een ferme achteruitgang! Daar waren nog massa's BMW's, Mercedessen enzovoort!

Maxime

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
                              Oorspronkelijk geplaatst door Reno
                              Dat was in de vorige versie ook reeds het geval, en mss zelfs nog erger. maar dat heeft ook zo zijn voordelen, zo leer je de hier weinig bekende japanse supercars beter kennen...
                              Maar in vergelijking me GT2 is er toch een ferme achteruitgang! Daar waren nog massa's BMW's, Mercedessen enzovoort!

Maxime
                              Da's dan weer een feit, ma liever 1 M3 dan een 323Ci, 740i, 323ti,....waar geen enkele race mee kon winnen....Maar je hebt een punt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
                                Oorspronkelijk geplaatst door Reno

Maxime
                                Da's dan weer een feit, ma liever 1 M3 dan een 323Ci, 740i, 323ti,....waar geen enkele race mee kon winnen....Maar je hebt een punt.
                                Dat is ook wel waar! Want soms kreeg je de indruk in GT2 dat ze werkelijk auto's der in gepropt hadden voor hun plezier! Der zijn daar wagens waar waarschijnlijk geen enkele GT2 speler ooit mee gereden heeft!

Comment

• in de GT2 had je ook nog tweedehands wagens die allemaal Japans waren...maja het is een japans spel hé

als het een duits spel zou zijn dan was het omgekeerd hé

Comment

• Ik heb een paar dagen geleden 440.6km/u gehaald op GT2!

Comment

• @ BMW Power: Met welke auto?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yes!
                                        @ BMW Power: Met welke auto?
                                        Nissan HKS Drag 180SX (klopt dat? Ik ken de naam niet precies)

Comment

• ik ga mij dees week dit spel halen

Comment

Working...
                                          X