Cool! Ik wist niet eens dat dit spel bestond. Bestaat dit ook op PS2?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het Grote Racegame-topic
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speed catOorspronkelijk geplaatst door DodgeboyIk ben sinds vanochtend gelukkige eigenaar geworden van Need For Speed Underground.Sindsdien niet meer gestopt met spelen,jongens wat een tunigsmogelijkheden !
Echt,en al die actie,niet te doen !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DodgeboyOorspronkelijk geplaatst door Speed catOorspronkelijk geplaatst door DodgeboyIk ben sinds vanochtend gelukkige eigenaar geworden van Need For Speed Underground.Sindsdien niet meer gestopt met spelen,jongens wat een tunigsmogelijkheden !
Echt,en al die actie,niet te doen !!!
Comment
-
op het begin krijg je echt verschrikkelijk weinig onderdelen ter beschikking,ongeveer 2 van elks.(met uitzondering van de velgen en kleuren )
Zo dus ook voor de motor,daar heb ik nog niet zoveel vrijgespeeld,maar ik kan u zeggen dat ge lachgas,turbo's (tesamen gaat ook),verlaging,gewichtsbesparing,chiptuning en ook gewone motortuning hebt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_beOorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door BMW PowerIk heb een paar dagen geleden 440.6km/u gehaald op GT2!
462.8 met een RUF CTR (of zo)
922.3 met een Suzuki Escudo Pikes Peak
voor de escudo: stom trucje dat ik toevallig gevonden heb op een forum: je moet de achterspoiler op maximale neerwaartse druk zetten en nog hier en daar wat foefelen ... rij op rechte lijn en de neus van je wagen zal in de lucht gaan, plots zie je de snelheid enorm omhoog gaan ... naar het schijnt zou je er meer dan 1000 moeten kunnen uithalen, 922.3 was het maximum.
en idd op test course1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Héhé,juist Need For Speed Underground gedaan
Gewoon een single raceje drag op het circuit dat je ook in de demo hebt,maar dan wel zonder de wegversmalling en verkeer uitgezet.
Ik pak even mijn Nissan Skyline R34 GT-R uit mijn Go Undeground spel,schakel 5/6 versnellingen goed,draft op het laatse deel eventjes achter een tegenstander,lanceer op 315 km/u mijn NOS en ga door de finisch met 389.79 km/u en een blown engine
Om een idee te geven:Normaal haal je met een volledig mechanisch geupgrade auto zonder Nitro of NOS te gebruiken +/- 356 km/u
Zijn er mensen die het volledige spel ook hebben en beter doen dan deze snelheid op dezelfde draglijn ?Met eender welke auto ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door driver_to_beOorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door BMW PowerIk heb een paar dagen geleden 440.6km/u gehaald op GT2!
voor de escudo: stom trucje dat ik toevallig gevonden heb op een forum: je moet de achterspoiler op maximale neerwaartse druk zetten en nog hier en daar wat foefelen ... rij op rechte lijn en de neus van je wagen zal in de lucht gaan, plots zie je de snelheid enorm omhoog gaan ... naar het schijnt zou je er meer dan 1000 moeten kunnen uithalen, 922.3 was het maximum.
en idd op test course
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW PowerOorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door driver_to_beOorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door BMW PowerIk heb een paar dagen geleden 440.6km/u gehaald op GT2!
en idd op test course1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
Comment