Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het Grote Racegame-topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
    Alex, hoe hebt gij uw ouders kunnen overtuigen een PS2 te kopen?
    een maand gewerkt en zelf eentje gekocht

hmm ... zeggen dat je hem kan gebruiken als cd-speler, als spelconsole, als DVD-speler, ...
    het is niet zoals een PS1 dat hij schadelijk is voor uw beeldbuis (ik heb zo onze 19-jaar oude tv om zeep geholpen ), hij neemt niet veel plaats en de zwarte kleur maakt dat je hem makkelijk kan integreren in het tv-video-...-geheel. je hebt maar twee kabeltjes nodig, dus veel draad komt er niet aan te pas. je kan hem rechtop zetten of platleggen, ...
    of ik kan je hem een maand meegeven met Gran Turismo III erop, en je pa eens laten rijden met stuur en pedalen, en hij zal verkocht zijn
    1963 Land Rover Series IIa
    1994 Mercedes SL320
    2015 Land Rover Discovery SDV6
    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lafoopsie
      Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
      "'t Is voor 't school"

Comment

• heb er gewoon achter gevraagd...GT2 was juist uit en gewoon gevraagd en gekregen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
          een maand gewerkt en zelf eentje gekocht

hmm ... zeggen dat je hem kan gebruiken als cd-speler, als spelconsole, als DVD-speler, ...
          het is niet zoals een PS1 dat hij schadelijk is voor uw beeldbuis (ik heb zo onze 19-jaar oude tv om zeep geholpen ), hij neemt niet veel plaats en de zwarte kleur maakt dat je hem makkelijk kan integreren in het tv-video-...-geheel. je hebt maar twee kabeltjes nodig, dus veel draad komt er niet aan te pas. je kan hem rechtop zetten of platleggen, ...
          of ik kan je hem een maand meegeven met Gran Turismo III erop, en je pa eens laten rijden met stuur en pedalen, en hij zal verkocht zijn
          Nja, ik zou hem zeker zelfkopen! Op zo'n cadeau's moet ik niet rekenen! Maar zelfs al zeg ik dat ik het volledig zelf koop toch mag ik niet! En die DVD-speler is ook niet echt een goed excuus? "DVD, wat ben je daar nu mee? Ik heb toch geen tijd om daar naar te kijken!" is zijn reactie dan! Ik word er echt zot van, wetende dat je hem voor slects 200 Euro kunt kopen met dan nog een WRC 3 game er bij!

Comment

Nja, ik zou hem zeker zelfkopen! Op zo'n cadeau's moet ik niet rekenen! Maar zelfs al zeg ik dat ik het volledig zelf koop toch mag ik niet! En die DVD-speler is ook niet echt een goed excuus? "DVD, wat ben je daar nu mee? Ik heb toch geen tijd om daar naar te kijken!" is zijn reactie dan! Ik word er echt zot van, wetende dat je hem voor slects 200 Euro kunt kopen met dan nog een WRC 3 game er bij!
            je moet zeggen dat DVD de toekomst is
            28 cd-roms gaan er in zo'n schijfje en de bediening verloopt vééééééééél makkelijker dan met een klassieke videocassette.
            en geen tijd om daarnaar te kijken ? dan moet je vragen waarom je een videorecorder hebt (als je dat hebt ? ) ?
            1994 Mercedes SL320
            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Ge moet zeggen dat playstationen de schoolresultaten bevordert !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dodgeboy
                Ge moet zeggen dat playstationen de schoolresultaten bevordert !

dat is hetzelfde mopje als Lafoopsie en nu dus niet meer grappig.
                1994 Mercedes SL320
                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                  Oorspronkelijk geplaatst door Dodgeboy
                  Ge moet zeggen dat playstationen de schoolresultaten bevordert !

dat is hetzelfde mopje als Lafoopsie en nu dus niet meer grappig.
                  Misschien,ge weet toch dat ik geen humor heb !

Comment

• Ik mocht da eerst ook nie kopen, en dan heb ek een schoon voorstelleke gedaan : als ek me Kerstmis, een goed rapport heb, mag ek mij dan ene KOPEN, volledig zelf, ge moet niks bijleggen, zij gerust. Dat was dus ok, en nu heb ek er ene. Me da WRC3.
                    1982 BMW E28 528i
                    2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Weet iemand hoe je bij NFS U de u-onderdelen vrijkrijgt ?

(Zijn nog grijsgekleurd bij mij bij prestatiestatistieken )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dodgeboy
                        Weet iemand hoe je bij NFS U de u-onderdelen vrijkrijgt ?

(Zijn nog grijsgekleurd bij mij bij prestatiestatistieken )
                        elke keer als je een sprint of een drift of een drag (...) uitrijdt, krijg je een aantal punten. en op bepaalde puntenaantallen, komen er onderdelen vrij. je moet zelfs ni altijd winnen om iets vrij te spelen.
                        dus, RIJDEN IS DE BOODSCHAP!!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vw-lover
                          Ik mocht da eerst ook nie kopen, en dan heb ek een schoon voorstelleke gedaan : als ek me Kerstmis, een goed rapport heb, mag ek mij dan ene KOPEN, volledig zelf, ge moet niks bijleggen, zij gerust. Dat was dus ok, en nu heb ek er ene. Me da WRC3.
                          Welja, ik heb ook een goed resultaat en ik zou hem ook volledig zelf betalen, maar het mag gewoon niet van mijn pa! Kom er echt vies van!

Maxime

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vw-lover
                            Ik mocht da eerst ook nie kopen, en dan heb ek een schoon voorstelleke gedaan : als ek me Kerstmis, een goed rapport heb, mag ek mij dan ene KOPEN, volledig zelf, ge moet niks bijleggen, zij gerust. Dat was dus ok, en nu heb ek er ene. Me da WRC3.
                            Welja, ik heb ook een goed resultaat en ik zou hem ook volledig zelf betalen, maar het mag gewoon niet van mijn pa! Kom er echt vies van!

Maxime
                            ik weet dat je niet de enigste bent; een klasgenoot van me mag er ook geen kopen van zen vader....daarom dat hij die ook stiekem kocht

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vw-lover

Maxime
                              Hier net hetzelfde Maxime. Ik mag er ook niet meer zoveel na elkaar kopen, mijn pa vindt dat weggeworpen geld! (En ik wou mijn verzameling nog uitbreiden ook!)

Comment

• Ik heb hem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Eindelijk!
                                Mijn ma is sociaal bemiddelaar gaan spelen bij mijn pa om hem te overtuigen en het heeft gemarcheert!

Zalig, niet!

Maxime (en zijn PS2)

Comment

Ik heb hem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Eindelijk!
                                  Mijn ma is sociaal bemiddelaar gaan spelen bij mijn pa om hem te overtuigen en het heeft gemarcheert!

Zalig, niet!

Maxime (en zijn PS2)
                                  PROFICIAT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :rofl:
                                  1982 BMW E28 528i
                                  2013 BMW F31 318d

Comment

Zalig, niet!

Maxime (en zijn PS2)
                                    Ik heb dit weekend er ook ene gekocht Van mijn ma mocht het maar van mijn pa niet. Dan maar achter zijne rug om

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be

Zalig, niet!

Maxime (en zijn PS2)
                                      Ik heb dit weekend er ook ene gekocht Van mijn ma mocht het maar van mijn pa niet. Dan maar achter zijne rug om
                                      De pa's zijn hier duidelijk de dwarsliggers! Maar bon, mijn ma heeft hem kunnen overtuigen, want moest ik dat kopen achter zijn rug en hij komt dat te weten... ik denk dat ik hem persoonlijk mag vernietigen!

Comment

• Bij mij was mijn ma den dwarsligger, tis es iets anders e
                                        1982 BMW E28 528i
                                        2013 BMW F31 318d

Comment

• pa is boosdoener maar als we binnenkort ma als bemiddelaar gebruiken voor spelleke of zo krijgen we het niet

Comment

Working...
                                          X