Bij WRC 3 moet je je ook goed concentreren, de haarspeldbochten in Griekenland volgen elkaar zo snel op, dat ik al een paar keer in de afgrond ben gereden!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het Grote Racegame-topic
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door RenoOorspronkelijk geplaatst door DodgeboyOf Need For Speed Underground,je kan dat online tegen eklaar spelen
@BMW Power en VW-lover: Ik doe graag mee met WRC3, maar is het mogelijk te wachten tot morgen? Dan zet ik mijn PC op mijn zolderkamer waar mijn PS2 dan ook zal staan! Anders mag ik nu gans de tijd weg en weer lopen...
Maxime
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RenoT'lijkt mij wel leuk om zoiets te doen met een spel dat meerdere forumleden hebben, ik denk bvb aan Gran turismo?
Zo'n wedstrijdje zie'k wel zitten
met een standaard S2000 (je mag wel olie verversen en inrijden) op Apricot Hill Raceway in de juiste richting (dus de eerste bocht is een linkse). Dit leverde op:
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door timothyHeb gereden, m'n tijd met de honda S2000 op apricot hill speedway is
1.34.784
Kheb wel de chicane NIET afgesneden, anders doe ik er nog iets af, van m'n rondetijd
Just let me know yours ;-)
en mijn tijd: 1.35.234
als ik wat meer ronden rij, zonder hulpsystemen en met een wagen die wat ingereden is, kan ik je tijd wel halen denk ik.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW PowerOorspronkelijk geplaatst door vw-loverGou ,es gereden: 3:32.83
2de keer: 03:03.82
3de keer: 03:06.50
Ik kon niet wachten om eraan te beginnen!
Ik heb dus gereden met de Focus zonder enige upgrading!
Mijn tijd met een 206, zonder de auto aan te passen: 06.13.17
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteOorspronkelijk geplaatst door BMW PowerOorspronkelijk geplaatst door vw-loverGou ,es gereden: 3:32.83
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW PowerOorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteOorspronkelijk geplaatst door BMW PowerOorspronkelijk geplaatst door vw-loverGou ,es gereden: 3:32.83
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteOorspronkelijk geplaatst door BMW PowerOorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteOorspronkelijk geplaatst door BMW PowerOorspronkelijk geplaatst door vw-loverGou ,es gereden: 3:32.83
Comment
Comment