Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
als ge voor nen drag staat te wachten (aan de beginstreep en ge kunt wel gas geven maar nog ni rijden), moet ge 'ns op uwe NOS drukken....
Nee,dan verliest ge kostbare NOS
Ik schakel die in met te draften tussen 5 en 6 versnelling en dan gaat ge bangelijk hard:
Hoogste topsnelheid ooit gehaald bij NFS U:Nissan Skyline:389,79 km/u
Mazda RX7:383,54 km/u
-Waarom zit Colin McRae niet in deze game?
-Als je een kampioenschap doet, win je soms auto's! Zoals ik nu bijvoorbeel: een Focus Cosworth. wat is het verschil? Wat is er anders? En hoe kan ik met deze auto rijden?
-Waarom zit Colin McRae niet in deze game?
-Als je een kampioenschap doet, win je soms auto's! Zoals ik nu bijvoorbeel: een Focus Cosworth. wat is het verschil? Wat is er anders? En hoe kan ik met deze auto rijden?
Maxime
Dat zijn gewoon sportievere onderdelen die je krijgt in het begin. Hoe meer je met een wagen rijdt, hoe meer onderdelen je krijgt, en uiteindelijk, na veel kilometers, krijg je een prototype van de Focus of een rally-Fiesta. De Focus Cosworth is dus nog geen nieuwe Focus, maar het is een pakket van onderdelen dat je krijgt. De prestaties van de huidige Focus verbeteren dan.
Je kunt van paketten verwisselen. Dat doe je als je bijvoorbeeld "Single Race" kiest, je neemt de Focus en dan moet je in de kader rechts op je scherm gewoon links of rechts kiezen.
Comment