Oorspronkelijk geplaatst door vw-lover
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het Grote Racegame-topic
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door manosals ge voor nen drag staat te wachten (aan de beginstreep en ge kunt wel gas geven maar nog ni rijden), moet ge 'ns op uwe NOS drukken....
Ik schakel die in met te draften tussen 5 en 6 versnelling en dan gaat ge bangelijk hard:
Hoogste topsnelheid ooit gehaald bij NFS U:Nissan Skyline:389,79 km/u
Mazda RX7:383,54 km/u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteOorspronkelijk geplaatst door ...DIETER...WRC 3 is zeker niet op PC uit he?
Maar 't is de moment van een PS2 te kopen! 199 Euro en je hebt een console met WRC 3 er bij!
Maxime
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ...DIETER...Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteOorspronkelijk geplaatst door ...DIETER...WRC 3 is zeker niet op PC uit he?
Maar 't is de moment van een PS2 te kopen! 199 Euro en je hebt een console met WRC 3 er bij!
Maxime
Maxime
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW PowerOorspronkelijk geplaatst door vw-lover2de proef, Argentinië: Dju, mijn tijd is 6:15.38
De mensen die een PS2 hebben kunnen meedoen aan de wedstrijd in AW voor NFS U te winnen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteOorspronkelijk geplaatst door BMW PowerOorspronkelijk geplaatst door vw-lover2de proef, Argentinië: Dju, mijn tijd is 6:15.38
De mensen die een PS2 hebben kunnen meedoen aan de wedstrijd in AW voor NFS U te winnen
2. Jep
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW PowerOorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteOorspronkelijk geplaatst door BMW PowerOorspronkelijk geplaatst door vw-lover2de proef, Argentinië: Dju, mijn tijd is 6:15.38
2. Jep
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speed catOorspronkelijk geplaatst door DodgeboyOorspronkelijk geplaatst door Speed catiemand zin om sprint-sessie's van NFSU te vergelijken ?
Hoe doe je dat screens trekken,kan ik mijne Skyline is laten zien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteHeb 2 vragen ivm met WRC 3:
-Waarom zit Colin McRae niet in deze game?
-Als je een kampioenschap doet, win je soms auto's! Zoals ik nu bijvoorbeel: een Focus Cosworth. wat is het verschil? Wat is er anders? En hoe kan ik met deze auto rijden?
Maxime
Je kunt van paketten verwisselen. Dat doe je als je bijvoorbeeld "Single Race" kiest, je neemt de Focus en dan moet je in de kader rechts op je scherm gewoon links of rechts kiezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DodgeboyOorspronkelijk geplaatst door Speed catOorspronkelijk geplaatst door DodgeboyOorspronkelijk geplaatst door Speed catiemand zin om sprint-sessie's van NFSU te vergelijken ?
Hoe doe je dat screens trekken,kan ik mijne Skyline is laten zien.
Comment
Comment