Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Heeft er nog iemand zin om nog eens een tijdrit te doen met WRC 3? Stel maar een parcours voor.
Ik wil wel! Zeg maar!
van zodra mijn examens gedaan zijn ga'k ook WRC III halen, kan ik mij eens meten met jullie
Ge moogt altijd eens langs komen hoor Alex, indien je wilt weten hoe het is...
Tis wreed vriendelijk, maar 'k zal nog wa wachten want ik weet dat het goed is, en dan ga ik het nu al willen kopen en dan kan ik minder goed leren (lees: niet leren )
Heeft er nog iemand zin om nog eens een tijdrit te doen met WRC 3? Stel maar een parcours voor.
Ik wil wel! Zeg maar!
van zodra mijn examens gedaan zijn ga'k ook WRC III halen, kan ik mij eens meten met jullie
Tis wreed vriendelijk, maar 'k zal nog wa wachten want ik weet dat het goed is, en dan ga ik het nu al willen kopen en dan kan ik minder goed leren (lees: niet leren )
Kom het dan testen na de examens!
kben gaan skiën dan den dertigste heb ik mijn laatste examen en twee uur later zit op de bus om te gaan schifahren
But owl be back
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Ik wil wel! Zeg maar!
Kom het dan testen na de examens!
kben gaan skiën dan den dertigste heb ik mijn laatste examen en twee uur later zit op de bus om te gaan schifahren
Ik ben ferm geschrokken dat het niveau bij professional zoveel hoger ligt, had het niet verwacht!
Ik heb net de rally van Griekenland gereden en ben als derde geïndigd met een Focus (3 evoluties)
Ik ben ferm geschrokken dat het niveau bij professional zoveel hoger ligt, had het niet verwacht!
Ik heb net de rally van Griekenland gereden en ben als derde geïndigd met een Focus (3 evoluties)
Maxime
Ik ben daar ook aan bezig. Bij professional kan ik volgen (2 of 3de plaats, soms 1ste) en met de Focus heb ik de 4de evolutie.
Zeg maar als je nog eens wat tijden wilt wisselen.
Comment