Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het Grote Racegame-topic
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW PowerOorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete@BMW Power: de eerste proef van Cyprus:
2.59.74 met een Mitsubshi zonder evoluties
Tijd: 05.05.97 met diezelfde Lancer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LafoopsieOorspronkelijk geplaatst door BMW PowerOorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete@BMW Power: de eerste proef van Cyprus:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteOorspronkelijk geplaatst door BMW PowerOorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete@BMW Power: de eerste proef van Cyprus:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW PowerOorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteOorspronkelijk geplaatst door BMW PowerOorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete@BMW Power: de eerste proef van Cyprus:
Ondertussen de derde proeg gereden met nog altijd de Lancer:
06.39.93
Comment
-
Kan er mij iemand helpen? Bepaalden onder jullie weten wss dat ik sinds kort een PS2 heb. Maar vandaag zit ik plots met een probleem! Er scheelt iets aan mijn memorycard of de poort voor die MC! Ik kan niks meer laden of opslaan... Wat kan ik er aan doen? Als ik naar de winkel terug ga, zal dat dan in garantie zijn? Pfffffff, zo klotig...
Comment
-
normaal is dat wel garantie, tenzij je een liter cola in je memory-card slot hebt gegoten.
Ik heb ooit eens problemen gehad met mijn ventilator die niet meer wou draaien (waardoor mijn ps2 constant uitviel wegens te heet) en dat was ook zonder probleem garantie (heb metteen een nieuwe mee naar huis gekregen, met doos en alles erop en eraan)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Earmannormaal is dat wel garantie, tenzij je een liter cola in je memory-card slot hebt gegoten.
Ik heb ooit eens problemen gehad met mijn ventilator die niet meer wou draaien (waardoor mijn ps2 constant uitviel wegens te heet) en dat was ook zonder probleem garantie (heb metteen een nieuwe mee naar huis gekregen, met doos en alles erop en eraan)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteOorspronkelijk geplaatst door Earmannormaal is dat wel garantie, tenzij je een liter cola in je memory-card slot hebt gegoten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteKan er mij iemand helpen? Bepaalden onder jullie weten wss dat ik sinds kort een PS2 heb. Maar vandaag zit ik plots met een probleem! Er scheelt iets aan mijn memorycard of de poort voor die MC! Ik kan niks meer laden of opslaan... Wat kan ik er aan doen? Als ik naar de winkel terug ga, zal dat dan in garantie zijn? Pfffffff, zo klotig...
Ik heb vroeger ook eens dat probleem gehad, ik had een memory card gekocht dat niet van Sony was...dat was het probleem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EricOorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteKan er mij iemand helpen? Bepaalden onder jullie weten wss dat ik sinds kort een PS2 heb. Maar vandaag zit ik plots met een probleem! Er scheelt iets aan mijn memorycard of de poort voor die MC! Ik kan niks meer laden of opslaan... Wat kan ik er aan doen? Als ik naar de winkel terug ga, zal dat dan in garantie zijn? Pfffffff, zo klotig...
Ik heb vroeger ook eens dat probleem gehad, ik had een memory card gekocht dat niet van Sony was...dat was het probleem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteOorspronkelijk geplaatst door EricOorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteKan er mij iemand helpen? Bepaalden onder jullie weten wss dat ik sinds kort een PS2 heb. Maar vandaag zit ik plots met een probleem! Er scheelt iets aan mijn memorycard of de poort voor die MC! Ik kan niks meer laden of opslaan... Wat kan ik er aan doen? Als ik naar de winkel terug ga, zal dat dan in garantie zijn? Pfffffff, zo klotig...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EricOorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteOorspronkelijk geplaatst door EricOorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteKan er mij iemand helpen? Bepaalden onder jullie weten wss dat ik sinds kort een PS2 heb. Maar vandaag zit ik plots met een probleem! Er scheelt iets aan mijn memorycard of de poort voor die MC! Ik kan niks meer laden of opslaan... Wat kan ik er aan doen? Als ik naar de winkel terug ga, zal dat dan in garantie zijn? Pfffffff, zo klotig...
Comment
Comment