Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het Grote Racegame-topic
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete"WRC 3 data on Memory Card (8MB) (For Playstation 2) In Memory Card is corrupt. Please delete the file with console's internet browser."
Dit is dus wat ik telkens opnieuw krijg... ik weet dus niet wat ik er aan kan doen...1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete"WRC 3 data on Memory Card (8MB) (For Playstation 2) In Memory Card is corrupt. Please delete the file with console's internet browser."
Dit is dus wat ik telkens opnieuw krijg... ik weet dus niet wat ik er aan kan doen...
Comment
-
Mannen heb besloten dat ik wagens voor nfs hp2 ga downloaden op www.nfscars.com . Kan iemand mij daarbij helpen ?
Comment
-
awel dus je download de wagen.
Meestal zit er een uitleg bij hoe je hem moet installeren,anders laat je het even weten.
Let wel voor NFS HP2e wagen die je download zal in tegenstelling tot andere NFS games een originele wagen vervangen,maar die kan je terugkrijgen als je de gedowloade wagen uninstalleerd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteAan iedereen die WRC3 heeft: Kun je eigenlijk alleen maar evoluties hebben op je auto door kampioenschappen te rijden? Of kun je dat ook door gewone rally's te rijden? Zoja welke?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW PowerOorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteAan iedereen die WRC3 heeft: Kun je eigenlijk alleen maar evoluties hebben op je auto door kampioenschappen te rijden? Of kun je dat ook door gewone rally's te rijden? Zoja welke?
Nja, ik denk dat je pas de de rally's vanaf Duitsland kunt unlocken nadat je het professioneel wereldkampioenschap hebt gedaan! Allez dat denk ik toch, want hoe zou je het anders kunnen oplossen? Ik heb geprobeerd op amateurs niveau, maar die rally's blijven 'locked' !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW PowerJa, ik ben nu ook aan het wereldkampioenschap bezig, maar dat duurt nog wel even. Momenteel rij ik met de Ford Focus RS van Duval.
Maxime
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DodgeboyIk denk dat ik de vrijdag (heb dan verlof)eens NFS HP2 ga kopen,is nu veel goedkoper (Omdat nu NFS Undeground uit is ) en ik verlang naar een racespel met recente sportwagens,degelijke graphics,de nodig,moeilijk doende cops en beestige circuits.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
GT4 zou pas in de zomer uitkomen.
Maar dat stuur van GT4 moet echt zalig zijn.
Ik heb GT3 nu 99.0% uitgespeeld, maar ik weet niet hoe je het verder moet uitspelen. Zijn er mensen die dat wel weten???
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DodgeboyNee Alex,NFS is de langst lopende racegame en veruit de beste arcaderacer op de PC.
Heb hem nu gekocht voor €10
Trouwens,zo kan ik ook beginnen:
Grand Turismo ?
Och ja,dat ken ik.25 miljoen andere jongetjes hebben dat ook
De gameplay is soms zonder meer triestig! Zoals Porsche Challenge voorbeeld, dat vond ik echt een slecht spel kwa gameplay echt waar. Het waren allemaal onderstuurde Porsches, zelfs in de regen kon je met moeite je Porsche doen uitbreken...
Wat graphics betreft is NFS wel één van de betere spelen, vroeger toch! Ik herinner me dat ik NFS3 Hor Porsuit had en dat was echt wel schitterend! Vergeleken met andere games van die periode was dit ongelooflijk! Zelfs nu worden er nog games gemaakt die niet aan de beelden van NFS 3 kunnen tippen! :o
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door samgmIn NFS Porsche kon je best wel leuke truukjes uitalen vond ik.
Zoals 360 en zelfs 720s
En zeker met een iets krachtigere wagen, kon je gemakkelijk uitbreken en sliden ed.
Het was (is) zeker niet het beste racegame maar het was toch een echte topper vind ik.
Comment
Comment