Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
In NFS Porsche kon je best wel leuke truukjes uitalen vond ik.
Zoals 360 en zelfs 720s
En zeker met een iets krachtigere wagen, kon je gemakkelijk uitbreken en sliden ed.
Het was (is) zeker niet het beste racegame maar het was toch een echte topper vind ik.
Je kon inderdaad wel powerslides doen vanuit stilstand ofzo, maar een oude Porsche met zoveel brute kracht zonder ESP ofzo zou in bepaalde situaties zeker moeten oversturen en in het game waren ze altijd meer geneigd van over de neus te schuiven!
Verschrikkelijk spel naar mijn mening, maar misschien wel iets voor de fans. Je kan in de demo met de SLK, de SL300 Gullwing, de A en de CLK DTM racen.
Verschrikkelijk spel naar mijn mening, maar misschien wel iets voor de fans. Je kan in de demo met de SLK, de SL300 Gullwing, de A en de CLK DTM racen.
Het is te zien hoe ge het bekijkt. De grafische kwaliteiten zijn echt subliem en de realiteit van de wagens ook. vergelijk maar de toerentallen aan 120 per uur in een C220CDI met degenen uit het spel identiek. Het schademodel is ook fantastisch vind ik.
Maar het is niet echt een spel die de echte racegamesfans kan bekoren omdat het TE realistsich gaat. NFSU is dan wel zeer populair, waarom, geen schademodel, niet realistische snelheden,.....
Het is ook meer gemaakt om de fans van Mercedes te laten genieten, zie ik daar geen BMW staan in uw signature
Het is te zien hoe ge het bekijkt. De grafische kwaliteiten zijn echt subliem en de realiteit van de wagens ook. vergelijk maar de toerentallen aan 120 per uur in een C220CDI met degenen uit het spel identiek. Het schademodel is ook fantastisch vind ik.
Maar het is niet echt een spel die de echte racegamesfans kan bekoren omdat het TE realistsich gaat. NFSU is dan wel zeer populair, waarom, geen schademodel, niet realistische snelheden,.....
Het is ook meer gemaakt om de fans van Mercedes te laten genieten, zie ik daar geen BMW staan in uw signature
Wa voor een domme opmerking is dat nu weer ??
BMW-fan of niet, het spel is echt wel niet zo fantastisch hoor.
ik geloof van wel;
en je zou terug uit zeer veel auto's te kiezen hebben (zoals in de 2); en ook enkele 'nieuwe' merken zoals Hyundai, Saab, Volvo, ... doen hun intrede
't Is eigenlijk 'n beetje toevallig dat ik in dit topic terechtkom, maar nu ik hier toch ben, het volgende vraagje :
Ben nooit spelletjesfanaat geweest, nooit games gekocht (geen tijd, andere hobby's), blablabla ... maar ik heb net 'n nieuwe laptop gekocht en m'n desktop van nieuwe power voorzien, en toen dacht ik van "tiens, zo'n cool autospel, dat zou 'k nog wel willen".
Dus, wat ik wil :
- simulatie (geen lunaparkspelletjes)
- liefst zo realistisch mogelijke wagens (dagdagelijkse auto's)
- indien mogelijk een ander rijgedrag ngl de wagen (zoals IRL)
- tjah, iets anders dan racen bestaat niet zeker ? liefst racen op openbare weg (ik zag ooit 'es iemand dat PS2-spel spelen van dieje kerel die z'n vrouw wordt doodgeschoten en kind wordt gekidnapt, 't speelt zich af in Londen -> awel daar kunt ge zo auto's pikken en vrij in London rondrijden -> da's wat 'k wil, natuurlijk gecombineerd met een bepaalde uitdaging)
- moet draaien op Centrino 1,6 GHz / 512 MB Ram / video 64 Mb (en hoger)
Wat ik niet wil :
- schaterendemuziek en auto's die zich gedragen alsof 't matchboxjes zijn
- niet-bestaande auto's (SF, fantasy)
- afwezigheid van variatie (saaie duffe circuits met wat boompjes en een reclamepaneeltje)
Kunnen jullie me 'n tipje geven ? En nog iets : zo'n racestuur, is dat de moeite om aan te kopen ? Met force feedback of zonder ?
ik geloof van wel;
en je zou terug uit zeer veel auto's te kiezen hebben (zoals in de 2); en ook enkele 'nieuwe' merken zoals Hyundai, Saab, Volvo, ... doen hun intrede
tis GT 4 (zonder A) GTA4 is al langer uit onder de naam GTA vice city
't Is eigenlijk 'n beetje toevallig dat ik in dit topic terechtkom, maar nu ik hier toch ben, het volgende vraagje :
Ben nooit spelletjesfanaat geweest, nooit games gekocht (geen tijd, andere hobby's), blablabla ... maar ik heb net 'n nieuwe laptop gekocht en m'n desktop van nieuwe power voorzien, en toen dacht ik van "tiens, zo'n cool autospel, dat zou 'k nog wel willen".
Dus, wat ik wil :
- tjah, iets anders dan racen bestaat niet zeker ? liefst racen op openbare weg (ik zag ooit 'es iemand dat PS2-spel spelen van dieje kerel die z'n vrouw wordt doodgeschoten en kind wordt gekidnapt, 't speelt zich af in Londen -> awel daar kunt ge zo auto's pikken en vrij in London rondrijden -> da's wat 'k wil, natuurlijk gecombineerd met een bepaalde uitdaging)
- moet draaien op Centrino 1,6 GHz / 512 MB Ram / video 64 Mb (en hoger)
Wat ik niet wil :
- schaterendemuziek en auto's die zich gedragen alsof 't matchboxjes zijn
- niet-bestaande auto's (SF, fantasy)
- afwezigheid van variatie (saaie duffe circuits met wat boompjes en een reclamepaneeltje)
Kunnen jullie me 'n tipje geven ? En nog iets : zo'n racestuur, is dat de moeite om aan te kopen ? Met force feedback of zonder ?
Thanks !!
Gilles ~ gTa
Need for speed porsche of Hot pursuit 2 zou ik zeggen (voor jou zou Gran Turismo perfect zijn, maar daar heb je een PS voor nodig)
ik geloof van wel;
Ik dacht dat GTA vice city gewoon een andere versie was van GTA3 net zoals GTA: London indertijd.
GT4 komt normaal gezien deze zomer uit, maar dat kan evengoed oktober worden
ik geloof van wel;
Ik dacht dat GTA vice city gewoon een andere versie was van GTA3 net zoals GTA: London indertijd.
ik geloof van wel;
Denk het niet, daarvoor is het te hard veranderd, om gewoon een ander versie te zijn denk ik, ge kunt veel meer dingen, en is veel mooier getekend enzo, is niet enkel nieuw decor
Dus, wat ik wil :
Dat spel is 'The Getaway' Als je dat goed vindt qua rijden en zo, moet je zeker ook Gran Turismo 3 (binnenkort 4?) proberen.
Enig probleem: Ze zijn enkel verkrijgbaar op PS2 ... Niet op PS. 't Zijn echt fe-no-me-na-le spelletjes qua rijsensaties en zo, vooral Gran Turismo dan.
Met een verlaagde zwarte CL600 met zwarte velgen over het F1-circuit van Monaco scheuren, of een volledig standaard BMW 325Ci eens op een parcours jagen. Daartegenover kan je ook je Hyundai Accent WRC nemen en hem op een stoffige Pikes Peak 'Hill Climb' meenemen, of een Toyota GT-one of Mazda 787B tegen elkaar laten racen op circuit.
Of een Mini Cooper S en Clio 2.0 16v Sport het tegen elkaar laten opnemen ... Een Jaguar S-type R meten met een Audi RS6 door een beboste omgeving ...
@Alex: zou ik GT3 eens van je mogen lenen? Ik weet wel niet hoe ze hier zullen geraken, maar bon...
Tuurlijk ! Anders pak ik hem eens mee naar Kortrijk en als je eens passeert ? Nu heb ik toch bijzonder weinig tijd om ermee te spelen, ge moogt het altijd ns gebruiken
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
inderdaad in gt3 moet ge eens een standaard AC cobra
tussen de 500 en de 2000 toeren laten draaien.
Gewoonweg goddelijk ge hoort de carburatoren echt werken.
Tis waar.
Ofwel een wagen met zware motor nemen (zesliter of zo) en die in manuele modus op de hoogste versnelling zetten aan pakweg 80 per uur, en dan plankgas ... Rrrrrrrrrrrrrrrr, dat geluid
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment