Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het Grote Racegame-topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ow, btw, voor zij die niet kunnen w8en tot GT4 er is:

Zeker geen mis spel om het w8en op GT4 aangenamer te maken
    Het racen is vrij reallistisch en het is wel plezant om te horen hoe de andere rijders je uitschelden als je hen inhaalt of van de baan duwt
    Alleen de rally vind ik niet zo geweldig geslaagd, de auto glijdt voortdurend en het lijkt wel of je op ijs rijdt...

Helaas voor jullie is hij nog niet uit in belgië en zul je dus ff moeten w8en, op de originele versie toch....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox
      Ow, btw, voor zij die niet kunnen w8en tot GT4 er is:

Het racen is vrij reallistisch en het is wel plezant om te horen hoe de andere rijders je uitschelden als je hen inhaalt of van de baan duwt
      Alleen de rally vind ik niet zo geweldig geslaagd, de auto glijdt voortdurend en het lijkt wel of je op ijs rijdt...

Helaas voor jullie is hij nog niet uit in belgië en zul je dus ff moeten w8en, op de originele versie toch....
      Is dat de opvolger van die Ridge Racer spelletjes? Het ziet er ouderwets uit, omdat de wagens zo hoekig zijn, jammer. De achtergronden vallen nog mee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power
        Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox
        Ow, btw, voor zij die niet kunnen w8en tot GT4 er is:

Is dat de opvolger van die Ridge Racer spelletjes? Het ziet er ouderwets uit, omdat de wagens zo hoekig zijn, jammer. De achtergronden vallen nog mee.
        Is idd de opvolger van de ridge racer series.En de wagens zijn helemaal niet hoekig ! Op de foto's lijkt het wel zo, maar als je het speelt merk je er niets van

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vw-lover
          Als je bij GT Concept een race doet met verschillende andere auto's, moet je vooral niet in de pit gaan rijden, de playstation schakelde over naar automatische piloot, tegen 80 per uur . En ik was direct terug zesde
          In de pits vertraag je altijd hè !!!
          Meestal win ik toch hoor ... Allez, ik heb toch alle races minstens 1 keer gewonnen
          1963 Land Rover Series IIa
          1994 Mercedes SL320
          2015 Land Rover Discovery SDV6
          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• gt4 mag nu toch gaan komen hoor

Comment

• GT4 komt normaal deze zomer uit. Maar je weet hoe dat gaat he, ze stellen dat dikwijls uit tot een jaar later

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
                GT4 komt normaal deze zomer uit. Maar je weet hoe dat gaat he, ze stellen dat dikwijls uit tot een jaar later
                ze hebben het al uitgesteld normaal lag het tegen vorige kerst in de rekken maar er zat nog een bug in de steeringcontrol's.
                Ik gok (lees hoop) op maart.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door den brakke
                  Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
                  GT4 komt normaal deze zomer uit. Maar je weet hoe dat gaat he, ze stellen dat dikwijls uit tot een jaar later
                  ze hebben het al uitgesteld normaal lag het tegen vorige kerst in de rekken maar er zat nog een bug in de steeringcontrol's.
                  Ik gok (lees hoop) op maart.
                  Dat zal het niet worden ben ik bang. Op http://www.playstation.be staat pas volgend kwartaal, dus ik denk ten vroegste met Pasen, maar dan kan dan ook weer juni worden

Comment

• nondegotvermiliaardedju In het kwadraad

Comment

• hoeveel Jags zouden er nu bij zitte,want de GT3 was gene vette hé.
                      'T was wel een heel goed spel,ma er zate te weinig auto's bij.
                      Mijne beste was de Polophony001
                      Wel spijtig da ge die ni kon tune.

Comment

• weet er trouwens iemand of ge bij de GT4 vettere uitlaten en bodycits en zo kunt kopen???
                        Zou wel cool zijn!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dennis_jagman@hotmail.com
                          hoeveel Jags zouden er nu bij zitte,want de GT3 was gene vette hé.
                          Die polyphony001 heb ik ook , alleen spijtig dat ge alleen maar medium tyres hebt. Ge moet dan elke endurance race om de 7/8 rondjes binnen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
                            Oorspronkelijk geplaatst door dennis_jagman@hotmail.com
                            Die polyphony001 heb ik ook , alleen spijtig dat ge alleen maar medium tyres hebt. Ge moet dan elke endurance race om de 7/8 rondjes binnen
                            Vind ik ook lastig!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
                              Oorspronkelijk geplaatst door dennis_jagman@hotmail.com
                              Vind ik ook lastig!!!
                              Vind ik ook.Alhoewel in zo'n race tel ik nooit de ronden ik tel per pitstop.

Comment

weet er trouwens iemand of ge bij de GT4 vettere uitlaten en bodycits en zo kunt kopen???
                                Zou wel cool zijn!!!
                                ik hoop het want in GT3 miste ik de bodykit's van in GT2

Comment

• FILMPJE van GT4!!!! zalig die graphics en dat levend publiek wow ik kan niet meer wachten!!!

Comment

http://www.wurn.nl/modules/news/article.php?storyid=97

FILMPJE van GT4!!!! zalig die graphics en dat levend publiek wow ik kan niet meer wachten!!!
                                    :shocked!: :shocked!: :shocked!: :shocked!:
                                    Die graphics! Ongelooflijk mooi!

Comment

• Heb je ook op het publiek gelet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power
                                        Oorspronkelijk geplaatst door den brakke
                                        http://www.wurn.nl/modules/news/article.php?storyid=97

FILMPJE van GT4!!!! zalig die graphics en dat levend publiek wow ik kan niet meer wachten!!!
                                        Die graphics! Ongelooflijk mooi!

Putain man
                                        1963 Land Rover Series IIa
                                        1994 Mercedes SL320
                                        2015 Land Rover Discovery SDV6
                                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Heb je ook op het publiek gelet.
                                          Inderdaad, die mensen zijn net echt, en die helikopter wat daar boven het parcours vliegt, zo levendig echt allemaal! Echt ongelooflijk! Ik hoop dat het rond Pasen uit is!

Comment

Working...
                                          X