Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het Grote Racegame-topic
Collapse
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430Heb mij eergisteren eindelijk DTM 3 gekocht. Wat een spel! Realisme druipt er van af, de auto's verschillen grondig zowel qua sound, rijgedrag, remmen,... En er zijn zoveel disciplines En ook Zolder zit in de circuitlijst
Comment
-
Heb op m'n wagen airride, dus ie kan bewegen hoe je maar wil (normaal) Nu vraag ik me af of je dit ergens zelf kan bedienen.
Eergisteren was m'n neef hier en plots stond m'n wagen hoog op z'n poten, maar hoe hij dat gedaan heeft wist hij niet, hij was gewoon aan het rijden. Uiteindelijk de wagen terug beneden gekregen door wat met de handrem te spelen1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk BerichtenHeb mij eergisteren eindelijk DTM 3 gekocht. Wat een spel! Realisme druipt er van af, de auto's verschillen grondig zowel qua sound, rijgedrag, remmen,... En er zijn zoveel disciplines En ook Zolder zit in de circuitlijst
Nice. Ik wacht nog op de release voor PSP.
Comment
-
Ik heb een probleem met mijn GTR (1) game.
Ik zou graag online racen (jaja het is geen kopie )
Bij het installeren heb ik een online account aangemaakt, maar nu weet ik niet meer wat mijn username was en paswoord
Weet iemand waar ik da kan vinden, veranderen?
Wat zijn de juiste stappen om online te gaan met GTR??
Droes
Comment
-
Comment