Ziet er mij toch cool uit ze! Vooral da filmke is veelbelovend!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het Grote Racegame-topic
Collapse
X
-
Nu zelfs de proloog van Gran Turismo 4 genoeg blijkt om elke Japanner naar zijn softwareboer te doen vliegen, hebben ze bij SCEE beslist om ook ons Europeaantjes eens goed uit te melken: in afwachting van the real thing mogen wij ons ook verwachten aan Gran Turismo 4 Prologue Version, aldus C&VG. De game zou in mei in de Europese winkelrekken moeten liggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door den brakkeik ook maar die Aston Martin's zijn verschrikkelijk slecht gespreid
de versnellingen van de Aston Martin's in Gt3 zijn zo veel te lang, en van de Shelby Cobra veel te kort.
btw ook jammer in gt3 is dat je je dak van je cabrio niet kunt openen!! zonden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteEr zitten inderdaad soms wel mindere dingen in! Ik vind het geluid van de XKR bijvoorbeeld ook zielig! Maar het is wel een vet spel é...
ik was wel erg teleurgesteld naar het geluid van de Shelby Cobra 427 (met 425pk en 485 zoals in Gt3)
btw ga eens naar car dealer, dan naar een auto en je zult zien dat er een lopende tekst onder verschijnt, 95% van de keren komt de informatie niet overeen met die van de auto in GT3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door simonOorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteEr zitten inderdaad soms wel mindere dingen in! Ik vind het geluid van de XKR bijvoorbeeld ook zielig! Maar het is wel een vet spel é...
ik was wel erg teleurgesteld naar het geluid van de Shelby Cobra 427 (met 425pk en 485 zoals in Gt3)
btw ga eens naar car dealer, dan naar een auto en je zult zien dat er een lopende tekst onder verschijnt, 95% van de keren komt de informatie niet overeen met die van de auto in GT3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFoxOorspronkelijk geplaatst door simonOorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteEr zitten inderdaad soms wel mindere dingen in! Ik vind het geluid van de XKR bijvoorbeeld ook zielig! Maar het is wel een vet spel é...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door simonOorspronkelijk geplaatst door den brakkeik ook maar die Aston Martin's zijn verschrikkelijk slecht gespreid
de versnellingen van de Aston Martin's in Gt3 zijn zo veel te lang, en van de Shelby Cobra veel te kort.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door simonidd, zoals elke auto daar (geen enkele auto in GT3 heeft juiste acceleratie en topsnelheid)
btw ook jammer in gt3 is dat je je dak van je cabrio niet kunt openen!! zonden1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
GT4 is zelfs nog nie op PS2 (was het er maar al )
GT, GT2, GT3, GT4 ,... zullen nooit op de pc komen of xbox of wat dan ook, tenzij je een ge-emuleerde versie ergens vindt, maar dat werkt nooit 100%
Op pc gaat binnekort (in de zomer) wel een reallistisch FIA GT Championship spel uit komen, nl GT-R http://www.simbin.com/games
Ik zie er al naar uit.
En 24 april komt DTM race driver uit voor PC en xbox
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFoxGT4 is zelfs nog nie op PS2 (was het er maar al )
GT, GT2, GT3, GT4 ,... zullen nooit op de pc komen of xbox of wat dan ook, tenzij je een ge-emuleerde versie ergens vindt, maar dat werkt nooit 100%
Op pc gaat binnekort (in de zomer) wel een reallistisch FIA GT Championship spel uit komen, nl GT-R http://www.simbin.com/games
Ik zie er al naar uit.
En 24 april komt DTM race driver uit voor PC en xbox
http://www.codemasters.com/dtm2/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door simonidd, zoals elke auto daar (geen enkele auto in GT3 heeft juiste acceleratie en topsnelheid)
eerst en vooral De cobra is geen muscle car!! ok? een muscle car heeft 4plaatsen !! een Cobra heeft 427 heeft 425 pk en geen 485, heeft een topspeed van ruim 265km/u en niet zoals in GT3 225km/u.
een pagani zonda S gaat in GT3 245!!!!!!! terwijl dat in de realtiteit ruim 300 moet zijn, idem Pagani Zonda en vele anderen.!!!
btw de acceleratie cijfers heb ik eens opgenomen zonder "launch control" en een honda CR-x zou volgens jou al in 5.5 sec aan de 100 zitten (niks aan getuned) enzovoort enzovoort...... .
en volgens mij is de topsnelheid van een wagen nog altijd wanneer hij in hoogste versnelling de rooie zone bereikt.
geef toe dat op de graphics na geen correct spel is hé alex.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door simonOorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door simonidd, zoals elke auto daar (geen enkele auto in GT3 heeft juiste acceleratie en topsnelheid)
eerst en vooral De cobra is geen muscle car!! ok? een muscle car heeft 4plaatsen !! een Cobra heeft 427 heeft 425 pk en geen 485, heeft een topspeed van ruim 265km/u en niet zoals in GT3 225km/u.
een pagani zonda S gaat in GT3 245!!!!!!! terwijl dat in de realtiteit ruim 300 moet zijn, idem Pagani Zonda en vele anderen.!!!
btw de acceleratie cijfers heb ik eens opgenomen zonder "launch control" en een honda CR-x zou volgens jou al in 5.5 sec aan de 100 zitten (niks aan getuned) enzovoort enzovoort...... .
en volgens mij is de topsnelheid van een wagen nog altijd wanneer hij in hoogste versnelling de rooie zone bereikt.
Een porsche turbo raakt daar met moeite aan 250km/uur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Louis DeleersnijderOorspronkelijk geplaatst door simonOorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door simonidd, zoals elke auto daar (geen enkele auto in GT3 heeft juiste acceleratie en topsnelheid)
probeer eens in jouw NFS met een 996 turbo manueel op een recht stuk in 55sec aan 305 tegeraken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door simonOorspronkelijk geplaatst door Louis DeleersnijderOorspronkelijk geplaatst door simonOorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door simonidd, zoals elke auto daar (geen enkele auto in GT3 heeft juiste acceleratie en topsnelheid)
probeer eens in jouw NFS met een 996 turbo manueel op een recht stuk in 55sec aan 305 tegeraken.
Comment
Comment