en hier videos van een paar onozele japanse auto's maar de graphics zijn wel beter dan bij die andere filmpjes
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het Grote Racegame-topic
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door tuscanize hebben bij chrysler een speciale versie uitgebracht van de pt cruiser naar aanleiding van GT4
met badges langs buiten en rood leder en ik dacht met een playstation in
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door tuscanize hebben bij chrysler een speciale versie uitgebracht van de pt cruiser naar aanleiding van GT4
met badges langs buiten en rood leder en ik dacht met een playstation in
maar ze zouden hem beter inbouwen in de hoofdsteunen, ze hebben dat toch als optie zo'n multimedia pakket?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door den brakkeU vraagt wij draaien
59 pagina's met foto's hier: http://media.ps2.ign.com/media/489/489327/imgs_1.html
de kwaliteit is op playstation veel beter1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door den brakkeU vraagt wij draaien
59 pagina's met foto's hier: http://media.ps2.ign.com/media/489/489327/imgs_1.html
de kwaliteit is op playstation veel beter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DodgeboyVraagje:
Omdat het vakantie is mag ik een game van €5 kopen,natuurlijk wordt het een racegame
Je kent ze wel,speciaal afgeprijst maar er zitten goede dingen tussen
hebben mensen die op de hoogte zijn van die afgeprijsde games tips ?1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DodgeboyIk krijg het,heb daar ook al Colin McRae 2 voor gekocht,toch serieus de moeite.Trouwens,dat had ik toch ook niet gevraagd hé,gewoon tips.Houdt u er anders aub buiten !1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DodgeboyPutain,ik denk dat ik het al weet,eens gaan kijken op de site van Bart Smit (niet echt mijn zaak,behalve voor games)en er staat een superactie:Mercedes Benz World Racing voor €5 !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DodgeboyPutain,ik denk dat ik het al weet,eens gaan kijken op de site van Bart Smit (niet echt mijn zaak,behalve voor games)en er staat een superactie:Mercedes Benz World Racing voor ?5 !!!
Wel een paar forse nadelen:
* geen verkeer
* te lange rondetijden na een aantal races
* interieurs zijn hetzelfde van c180 tot een c32 amg.
Comment
-
spelconsole
Hoi gamers !
Okay okay, ik weet het ... maar ik kan het niet laten. 'k Heb besloten om een spelconsole te kopen. Alleen, ik weet nog niet goed welk...
Ik neig naar de PS2, en wel hierom :
- GranTurismo (3 en vooral 4)
- Logitech Driving Force Pro stuurtje
- zilveren PS2 (naast TV en home cinema)
- ...
Anderzijds vind ik de Xbox ook wel leuk, en wel hierom :
- betere specificaties
- Project Gotham Racing
- ...
Nu, mijn vragen aan jullie, experts :
1. Welke console lijkt jullie 't beste ? Ik wil met de console voorál realistische racegames spelen (niet dat ik 't vaak ga doen, maar met de monsterboetes de dag van vandaag...)
2. Zullen de PS2 games nog te spelen zijn op de opvolger (PS3) ?
3. Is er al nieuws over een evt. PS3 ?
4. Nog tips/hints ?
5. Welk spel vinden jullie beter : PGR of GranTurismo ?
6. Colin McRae Rally 4, komt die ook op PS2 ? En issie goed ?
Graag een beetje degelijke commentaar. Als 't kan ook vermelden welke console je hebt, welke spellen je 't liefst speelt (racegames), en wat je ervaringen met de verschillende games zijn.
Thanks !!
Comment
-
Re: spelconsole
Oorspronkelijk geplaatst door gTaOkay okay, ik weet het ... maar ik kan het niet laten. 'k Heb besloten om een spelconsole te kopen.
Ik neig naar de PS2, en wel hierom :
- GranTurismo (3 en vooral 4)
- Logitech Driving Force Pro stuurtje
- zilveren PS2 (naast TV en home cinema)
- ...
1. Welke console lijkt jullie 't beste ? Ik wil met de console voorál realistische racegames spelen (niet dat ik 't vaak ga doen, maar met de monsterboetes de dag van vandaag...)
2. Zullen de PS2 games nog te spelen zijn op de opvolger (PS3) ?
3. Is er al nieuws over een evt. PS3 ?
4. Nog tips/hints ?
Ten tweede ligt de controller van een PS2 duizend keer beter in je hand dan eentje van een Xbox of GameCube. Veel aangenamer om te spelen op een PS2.
Op een PS2 heb je allerlei soorten spelletjes, van real-life games, flight simulators, racegames, strategygames, ... tot fantasy, klassiekers als Tomb Raider (niet dat dat me aanspreekt, maar misschien jou wel ? ), terwijl ik de indruk heb dat een Xbox en GameCube zich richten op een jonger doelpubliek dat eerder kickt op 'arcade'spelletjes (genre spelletjes die je kan spelen in een speelhal of in wegrestaurants op van die machines waar je in een echte autozetel kan zitten voor een schermpje ..). PS2 is gewoon wat volwassener.
5. Welk spel vinden jullie beter : PGR of GranTurismo ?
6. Colin McRae Rally 4, komt die ook op PS2 ? En issie goed ?
Graag een beetje degelijke commentaar. Als 't kan ook vermelden welke console je hebt, welke spellen je 't liefst speelt (racegames), en wat je ervaringen met de verschillende games zijn.
* Cruisen op het circuit van Monaco met een zwarte CL met verchroomde velgen.
* De moeilijkheidsgraad instellen op 'extreme' en dan met 6 Mini Cooper S'jes gaan racen voor de titel.
* Een BMW 328Ci kopen en hem helemaal optutten naar jouw wensen.
* Een raceje houden tussen twee personen, bijvoorbeeld S-type R vs SL500 of zo ...
* Zou je die RS4 nemen in zwart of toch maar liever dat felrood ?
* Met ongelooflijk getunde Skylines, Supra's, NSX'en, ... scheuren over nachtelijke Japanse neon-circuits
* Rallyrijden in de sporen van Loix met een Accent WRC
*...
Gran Turismo heeft het allemaal: meer dan 600 wagens, meer dan 50 circuits, je kan je er eindeloos lang mee amuseren. Ik heb het spel dadelijk gekocht toen het uitkwam en ik speel er nog steeds even graag op ...
De bedoeling is dat je als rookie begint ... Eerst moet je een circuitlicensie behalen, natuurlijk. Allerlei leuke slalomproefjes, met een achterwielaangedreven auto achtjes rijden op een spekgladde ondergrond, stoppen in gearceerde zones binnen een bepaalde tijd, rondjes afleggen tegen een bepaalde tijd, ...
Vervolgens kan je met je 10.000 credits iets gaan kopen om mee te racen. Koop je een wagen van 10.000 credits, zoals een PT cruiser, of koop je eentje van 8.000 credits, zoals een Daihatsu Charade, die je dan gaat bijtunen ? 't Is jouw keuze ...
En dan kan je beginnen racen. Puntjes pakken, kleine geldsommen winnen, je auto tunen en tunen totdat je een tiental keer eerste wordt in een bepaalde categorie. Dan heb je wat geld, je verkoopt de Daihatsu en gaat een klasse hoger shoppen. Nu kan je al een TT 225 betalen, bijvoorbeeld.
En zo doe je verder en verder en verder ....
Echt een schitterend spel en een aanrader van jewelste ! Gran Turismo steekt met kop en schouders uit boven alle andere spellen ... Je zou eens moeten weten hoeveel PS2's Sony al verkocht heeft dankzij GT
En ook GT4 belooft ...
Als er nog vragen zijn, laat maar komen1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
Comment