Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het Grote Racegame-topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Re: spelconsole

Oorspronkelijk geplaatst door gTa
    Hoi gamers !ik heb zelf een ps2 en nu kan je al veel games kopen tegen spotprijzen.Ik heb cmr 4 alsook wrc3 en het zijn beiden topgames wat graphics en gameplay betreft,er is ook enorm veel keuze aan games en zeg nu zelf 199 euro is toch niet veel meer ?Ja ,de ps2 games zul je kunnen spelen op de ps3 ,de ps1 games niet meer.De ps3 komt nog niet direct uit,dus koop gerust een ps2.Er zijn dikwijls acties waarbij je één of meer games bijkrijgt.Bij de freerecordshop en bart smit kan je altijd koopjes doen.Games die ik uitgespeeld heb ruil ik op internet voor andere,zo heb ik moh rising sun geruild voor colin mcrae 4.Racegames voor ps2 zijn er genoeg maar voor je er game koopt kijk eens bij opm2 het blad van ps2 daar krijgen de games een rating en alles beneden de 80 % moet je niet kopen.Als je er één koopt koop dan gelijk gt3 pure klasse dat beloofd voor gt4(hopelijk september 2004).Alks je nog vragen hebt laat het me weten.

Okay okay, ik weet het ... maar ik kan het niet laten. 'k Heb besloten om een spelconsole te kopen. Alleen, ik weet nog niet goed welk...

Ik neig naar de PS2, en wel hierom :
    - GranTurismo (3 en vooral 4)
    - Logitech Driving Force Pro stuurtje
    - zilveren PS2 (naast TV en home cinema)
    - ...

Anderzijds vind ik de Xbox ook wel leuk, en wel hierom :
    - betere specificaties
    - Project Gotham Racing
    - ...

Nu, mijn vragen aan jullie, experts :
    1. Welke console lijkt jullie 't beste ? Ik wil met de console voorál realistische racegames spelen (niet dat ik 't vaak ga doen, maar met de monsterboetes de dag van vandaag...)
    2. Zullen de PS2 games nog te spelen zijn op de opvolger (PS3) ?
    3. Is er al nieuws over een evt. PS3 ?
    4. Nog tips/hints ?
    5. Welk spel vinden jullie beter : PGR of GranTurismo ?
    6. Colin McRae Rally 4, komt die ook op PS2 ? En issie goed ?

Graag een beetje degelijke commentaar. Als 't kan ook vermelden welke console je hebt, welke spellen je 't liefst speelt (racegames), en wat je ervaringen met de verschillende games zijn.

Thanks !!

Comment

• Re: spelconsole

Oorspronkelijk geplaatst door fluppe
      Ik heb cmr 4 alsook wrc3 en het zijn beiden topgames wat graphics en gameplay betreft,er is ook enorm veel keuze aan games en zeg nu zelf 199 euro is toch niet veel meer ?Ja ,de ps2 games zul je kunnen spelen op de ps3 ,de ps1 games niet meer.De ps3 komt nog niet direct uit,dus koop gerust een ps2.Er zijn dikwijls acties waarbij je één of meer games bijkrijgt.Bij de freerecordshop en bart smit kan je altijd koopjes doen.Games die ik uitgespeeld heb ruil ik op internet voor andere,zo heb ik moh rising sun geruild voor colin mcrae 4.Racegames voor ps2 zijn er genoeg maar voor je er game koopt kijk eens bij opm2 het blad van ps2 daar krijgen de games een rating en alles beneden de 80 % moet je niet kopen.Als je er één koopt koop dan gelijk gt3 pure klasse dat beloofd voor gt4(hopelijk september 2004).Alks je nog vragen hebt laat het me weten.
      Voila.
      1963 Land Rover Series IIa
      1994 Mercedes SL320
      2015 Land Rover Discovery SDV6
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• ikzelf heb ook een playstation II
        en ben er heel tevreden van.
        de enigste spelletjes die ik heb zijn GT1, 2 en 3
        maar eigenlijk speel je alleen het laatste maar.
        ook nog collin mcrae en F1 2003
        voor de ontspanning is er nog timecrises2 en virtua cop special edition

vind persoonlijk GT wel veel beter al project gotham racing
        vind het realistischer? juist spijtig dat de wagens niet beschadigd raken als je een muur raakt, dit zou het nog realistischer maken, waardoor je nog voorzichtiger gaat rijden
        En niet zoals mijn broer, de muur en mij gebruiken als stootband, om de bocht sneller door te komen

Comment

• Kzal es een lijske neerplanten wat ik op mijn PS2ke heb...(PS zal ik er maar niet bij zetten, die lijst blijft gaan)
          -GT3
          -Metal Gear Solid 2
          -Wipeout Fusion 2160 season special edition
          -GTA III
          -GTA Vice City
          -Need For Speed Underground
          -Need For Speed Hot Pursuit II
          -Downhill Domination
          -State of Emergency
          -DTM Race Driver
          -Crash Nitro Kart
          -007 Everything or nothing
          -NFL Street
          -R-Racing Evolution
          -Resident Evil Code Veronica X
          -Maximo
          -F1 Career Challenge
          -Tekken 4
          -Auto Modellista
          -Tony Hawk's Pro Skater 4
          -BMX XXX (verwacht maar niet te veel van die xxx)
          -X-men Next Dimension
          -NBA Street vol. 2
          -Mercedes Benz World Racing
          -The Sims
          -Terminator 3 Rise Of The Machines
          -Jak and Daxter
          -Jak II
          -Pirates: The Legend of Black Kat
          -Moto GP3
          -Hitman 2
          -F1 2002
          -Stuntman
          -Burnout 2 Point of Impact
          -Operation Winback
          -NBA Live 2003
          -Gran Turismo Concept 2001 Tokyo
          -Rocky
          -WWF Smackdown Shut Your Mouth

En dat waren ze zowat, volgende maand zullen er weer enkele bij zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox
            -GT3
            -GTA III
            -GTA Vice City
            -DTM Race Driver
            Heb ik ook, en vind ik wel erg goed allemaal (GTA III ietsje minder, wat vind jij van DTM Race Driver ?)

-Moto GP3
            -Stuntman
            En hoe zijn die ?

Voor de rest: WTF, zoveel
            1994 Mercedes SL320
            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Zoveel????!!!!

Ik heb er welgeteld 2 *heel fier* : Gran Turismo Concept en WRC III
              1982 BMW E28 528i
              2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• niemand die dark angel wil overkopen
                nog nieuw

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                  Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox
                  -GT3
                  -GTA III
                  -GTA Vice City
                  -DTM Race Driver
                  Heb ik ook, en vind ik wel erg goed allemaal (GTA III ietsje minder, wat vind jij van DTM Race Driver ?)

-Moto GP3
                  -Stuntman
                  En hoe zijn die ?

Voor de rest: WTF, zoveel
                  DTM Race Driver vind ik een heel goed spel (vooral een beetje rondrazen op het circuit van zolder), alleen mag het wat reallistischer zijn vind ik, gelukkig is daar een cheat voor, maar toch.

NFSU vond ik eigenlijk een beetje teleurstellend, het is wel een heel goed spel, maar er is geen schade, alles blinkt wat te veel en de stressfactor is soms heel hoog (palen in het midden van de weg bv).Het tunen is ook wel plezant, maar wordt na een tijdje eentonig.

NFS HP II is een heel goed spel, veel exotische auto's, schade, heel goede handling, hoge funfactor, veel auto's (ook exclusieve) en veel circuits.

Mercedes Benz Racing komt bij mij over als een low budget spel, de graphics zijn matig en de auto's zijn ondertss al veroudert. De race's zijn in het begin oersaai (er zijn diesels, dus...), maar gelukkig is er veel keuze aan modellen en rijdt het ook zeer reallistisch.En er is ook schade !
                  Helaas mist het spel wat sfeer zoals GT3 dat heeft.

Moto GP3 heeft heel goede graphics (bijna GT3 achtig), realisme zit volges mijn broer heel goed (ik heb nog nooit met een race motor gereden dus...) er is ook een rijschool waar je leert rijden met de moto eer dat je het circuit op mag en er zijn ook geloof ik nog extra modussen zoals drag (ben niet zeker, is tijdje geleden dat ik hem nog gespeelt heb)

Stuntman heeft een heel hoog filmgehalte, toen ik het voor het eerst speelde moest ik meteen aan Driver denken, daar lijkt hij dan ook op, alleen moet je stunts doen om een film af te maken (oa dukes of hazard, bond films,...)Het grote nadeel is de laadtijd, die duurt verschrikkelijk lang, en het ergste van al is dat als je stunt mislukt is (en dat kan na 2 seconden al zijn) dat die weer opnieuw begint te laden, dus je kan je wel voorstellen hoe vervelend dat is...

Comment

• ik heb nog een "oud" spelleke:stcc 2,is eigelijk wel cool

Comment

• Ik heb alle 9 Need For Speed games hier liggen.
                      Zeer goede games,misschien niet zo realistisch als de Grand Turismo's,maar veel meer actie en je hebt politie.Sommige mensen vinden Grand Turismo nogal saai na een tijd,omdat het altijd maar rondjes op een circuit zijn.Heb je bij NFS ook,maar je kan wel politie toevoegen voor een race,of zelf de cop spelen.

Comment

DTM Race Driver vind ik een heel goed spel (vooral een beetje rondrazen op het circuit van zolder), alleen mag het wat reallistischer zijn vind ik, gelukkig is daar een cheat voor, maar toch.
                        Aha welke cheat is dat ?

NFS HP II is een heel goed spel, veel exotische auto's, schade, heel goede handling, hoge funfactor, veel auto's (ook exclusieve) en veel circuits.
                        En qua realisme ? Een leuk alternatief voor DTM Race Driver of GT ?

Moto GP3 heeft heel goede graphics (bijna GT3 achtig), realisme zit volges mijn broer heel goed (ik heb nog nooit met een race motor gereden dus...) er is ook een rijschool waar je leert rijden met de moto eer dat je het circuit op mag en er zijn ook geloof ik nog extra modussen zoals drag (ben niet zeker, is tijdje geleden dat ik hem nog gespeelt heb)
                        Klinkt een stuk beter dan MGP2 dus ... Crap.

Merci voor de bevindingen
                        1994 Mercedes SL320
                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Aha welke cheat is dat ?
                          Realistic handling

Enter "ZVIBSH" as a code (bonus code 0659).
                          Enter "FYWXMF" as a code (bonus code 1215).
                          Enter "TMYXMF" as a code (bonus code 129.
                          Enter "KUPRDJ" as a code (bonus code 2569).
                          Enter "XCCYQB" as a code (bonus code 358.
                          Enter "SAFYMT" as a code (bonus code 9881).

Bonus code staat voor de code van je cd, codemasters heeft weer zo'n geniaal cheat systeem waardoor er verschillende cheats zijn voor verschillende cd's.
                          Je moet bij options gaan en daar staat ergens bonus ofzoiets geloof ik.

en dit nog:

Realistic physics

Enter "SIM" as a code (any bonus code).

Realistic damage

Enter "MKWYOW" as a code (bonus code 0659).
                          Enter "YOOZGF" as a code (bonus code 1215).
                          Enter "XKIZGF" as a code (bonus code 129.
                          Enter "ODCUXH" as a code (bonus code 2569).
                          Enter "XQIIFE" as a code (bonus code 358.
                          Enter "HZCIKX" as a code (bonus code 9881).
                          Enter "DAMAGE" as a code (any bonus code).

En qua realisme ? Een leuk alternatief voor DTM Race Driver of GT ?
                          Reallisme zit op NFS niveau (hoge snelheden en goede grip), maar het is zeker een goed alternatief voor DTM en GT3.

Comment

• ik heb vrij veel speletjes op de PS2 maar GT3 blijft het beste

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
                              ikzelf heb ook een playstation II

vind het realistischer? juist spijtig dat de wagens niet beschadigd raken als je een muur raakt, dit zou het nog realistischer maken, waardoor je nog voorzichtiger gaat rijden
                              En niet zoals mijn broer, de muur en mij gebruiken als stootband, om de bocht sneller door te komen
                              ik herken me hier in in NFS doe ik dat ook

Comment

wees blij dat er geen schade is in GT
                                want bij 80% van de Crashes zou je wagen in stukken van een liggen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door den brakke
                                  Oorspronkelijk geplaatst door tuscani

ja maar je zou toch voorzichtiger rijden, en meer op stuurmanskunst moet gaan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door den brakke
                                    Oorspronkelijk geplaatst door tuscani

ja maar je zou toch voorzichtiger rijden, en meer op stuurmanskunst moet gaan
                                    ik doe dat altijd ik haat in de kant hangen
                                    in gt4 en GT proloque komt wel een regel dat als je botst dat de snelheid van je wagen voor 10 seconden beperkt is tot 50 km/u

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door den brakke

in gt4 en GT proloque komt wel een regel dat als je botst dat de snelheid van je wagen voor 10 seconden beperkt is tot 50 km/u
                                      Das ook kut, als gij dus met uwe snelle bak op het rechte stuk aankomt en iemand vliegt voor u in dan krijgt gij de straf ?

Comment

Das ook ###TAALGEBRUIK### (auto-edit) ###, als gij dus met uwe snelle bak op het rechte stuk aankomt en iemand vliegt voor u in dan krijgt gij de straf ?

in het echt is dat ook hoor

bestaan er trouwens ergens cheat-codes
                                        voor gt3
                                        ben bezig alle wagens aan het los krijgen, maar bepaalde circuits in hard willen niet lukken

Comment

Das ook ###TAALGEBRUIK### (auto-edit) ###, als gij dus met uwe snelle bak op het rechte stuk aankomt en iemand vliegt voor u in dan krijgt gij de straf ?
                                          dat weet ik niet, die regel geld wanneer je tegen de bocht leunt om er door te geraken of bij een harde aanvaring met de muur.
                                          ik zal hier eens een artikel posten als ik het nog vind.

Comment

Working...
                                          X