Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
de tegenstanders passen toch hun wagens aan aan jouw keuze.
Dus als ik voor een le mans- versie gaan, komen zij daar ook mee op de proppen.
Best eentje kiezen vanuit de laagste klasse dan ! Dan moet je het hebben van rijvaardigheid en niet van pure prestaties
was ik ook aan het denken, persoonlijk rij ik graag met de opel speedster,of de celica GT-four (nog een overblijfsel van GT2) hangt een beetje af van het circuit
hadden ze een speedster in GT2?
ik bedoel die celica
ah
ik rij graag met de RUF op basis van de 911 (ik kan niet op de naam komen)
is dat niet de CTR of zoiets
is idd ook een prima machientje, vooral op dat testcircuit met die bochten van 90°
jep den diene , ik heb gewichtsvermindering, sportbrakes, semi-racing vering, race vliegwiel, sportclutch, de 2e LSD in dat rijtje en supersoft slicks steken. aan de motor kom ik niet omdat hij dan in arcade het moet opnemen tegen GT racewagens, en daar kan hij niet tegen op.
van de versnellingsbak blijf ik ook af omdat de motor dat goed kan trekken.
de tegenstanders passen toch hun wagens aan aan jouw keuze.
Dus als ik voor een le mans- versie gaan, komen zij daar ook mee op de proppen.
Best eentje kiezen vanuit de laagste klasse dan ! Dan moet je het hebben van rijvaardigheid en niet van pure prestaties
was ik ook aan het denken, persoonlijk rij ik graag met de opel speedster,of de celica GT-four (nog een overblijfsel van GT2) hangt een beetje af van het circuit
hadden ze een speedster in GT2?
ik bedoel die celica
ah
ik rij graag met de RUF op basis van de 911 (ik kan niet op de naam komen)
CTR2 Yellowbird ? Da's die met 4WD, je hebt ook een andere met 2WD maar zijn naam ken ik niet.
t'is niet de Yellowbird (die valt wat tegen door zijn grote draaicirkel )
Da's een 4WD, je moet de verhoudingen veranderen. In Settings zet je hem gewoon op 80% achterwielaandrijving en 20% voorwielaandrijving Dan maken dat je de zwaarste Turbo en zwaarste remmen hebt zitten, beetje prutsen aan je versnellingsbak, en je hebt de snelste en meest gemakkelijk te besturen auto van GT3 ...
moet ik eens proberen, ik ga het vermogen wel standaard laten.
Met die RUF's rij ik wel graag, maar ik vind dat ze slechte grip hebben en slechte remmen, qua optrek is het gooooooooood
De Vanquish is ook plezant, maar nie echt voor te racen.
GT40 idem
Corvette C5 race rijd ook heel goed en plakt werkelijk, GTone is niet meer zo plezant als in 2 vind ik, maarja, dat ligt allemaal aan de setup.
de tegenstanders passen toch hun wagens aan aan jouw keuze.
Dus als ik voor een le mans- versie gaan, komen zij daar ook mee op de proppen.
Best eentje kiezen vanuit de laagste klasse dan ! Dan moet je het hebben van rijvaardigheid en niet van pure prestaties
was ik ook aan het denken, persoonlijk rij ik graag met de opel speedster,of de celica GT-four (nog een overblijfsel van GT2) hangt een beetje af van het circuit
hadden ze een speedster in GT2?
ik bedoel die celica
ah
ik rij graag met de RUF op basis van de 911 (ik kan niet op de naam komen)
CTR2 Yellowbird ? Da's die met 4WD, je hebt ook een andere met 2WD maar zijn naam ken ik niet.
t'is niet de Yellowbird (die valt wat tegen door zijn grote draaicirkel )
Da's een 4WD, je moet de verhoudingen veranderen. In Settings zet je hem gewoon op 80% achterwielaandrijving en 20% voorwielaandrijving Dan maken dat je de zwaarste Turbo en zwaarste remmen hebt zitten, beetje prutsen aan je versnellingsbak, en je hebt de snelste en meest gemakkelijk te besturen auto van GT3 ...
ik vind die CTR2 nog altijd moeilijk te besturen en veel minder fun dan dan die andere 911 (ik kan nu nog altijd niet op de naam komen)
de tegenstanders passen toch hun wagens aan aan jouw keuze.
Dus als ik voor een le mans- versie gaan, komen zij daar ook mee op de proppen.
Best eentje kiezen vanuit de laagste klasse dan ! Dan moet je het hebben van rijvaardigheid en niet van pure prestaties
was ik ook aan het denken, persoonlijk rij ik graag met de opel speedster,of de celica GT-four (nog een overblijfsel van GT2) hangt een beetje af van het circuit
hadden ze een speedster in GT2?
ik bedoel die celica
ah
ik rij graag met de RUF op basis van de 911 (ik kan niet op de naam komen)
CTR2 Yellowbird ? Da's die met 4WD, je hebt ook een andere met 2WD maar zijn naam ken ik niet.
t'is niet de Yellowbird (die valt wat tegen door zijn grote draaicirkel )
Da's een 4WD, je moet de verhoudingen veranderen. In Settings zet je hem gewoon op 80% achterwielaandrijving en 20% voorwielaandrijving Dan maken dat je de zwaarste Turbo en zwaarste remmen hebt zitten, beetje prutsen aan je versnellingsbak, en je hebt de snelste en meest gemakkelijk te besturen auto van GT3 ...
ik vind die CTR2 nog altijd moeilijk te besturen en veel minder fun dan dan die andere 911 (ik kan nu nog altijd niet op de naam komen)
1: KOOP VDC controller en laat zo weinig mogelijk kracht op de voorwielen los! (lees ook eens de uitleg die bij elk tuning onderdeel staat)
2: ik denk dat je de RUF RGT bedoelt?
Comment