Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het Grote Racegame-topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door fast and furious
    Oorspronkelijk geplaatst door Speed cat
    EA TO OWN THE STREETS THIS FALL WITH NEED FOR SPEED UNDERGROUND 2

Sequel to Best-Selling Racing Game of 2003 Offers Massive, Free-roaming Game World

REDWOOD CITY, Calif.-April 23, 2004 - Electronic Arts (NASDAQ: ERTS) today announced the development of Need For Speedâ„¢ Underground 2 under the EA GAMESâ„¢ brand. Need for Speed Underground 2 is the sequel to Need for Speedâ„¢ Underground, which has sold more than five million copies worldwide since its release in November 2003.

Need for Speed Underground 2 will challenge gamers to immerse themselves in the tuner culture, exploring an expansive, free-roaming city divided into five distinct neighborhoods. Gamers will encounter rival racers who will initiate events, tip players off to the hottest racing spots, and show them where to buy the most sought-after licensed aftermarket upgrades.

The game will feature new game modes, deep new performance customization and tuning, and more than 30 licensed cars. The game also delivers twice the visual customization upgrades as the original game, providing a staggering 70 billion possible car combinations for total automotive self-expression.

Need for Speed Underground 2 is currently under development by EA Canada and is scheduled for release in fall 2004 for the PlayStation®2 computer entertainment system, Xbox® video game system from Microsoft, Nintendo GameCube™, PC, and Game Boy® Advance. This game has not yet been rated by the ESRB.
    bron: www.ea.com
    :shocked!: :shocked!: :shocked!: :shocked!: :shocked!:

zoals het daar staat wordt dat spel echt AF.
    Kweet niet, van underground 1 maakten ze ook zo'n spektakel, toch viel hij tegen volgens mij...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox
      Oorspronkelijk geplaatst door fast and furious
      Oorspronkelijk geplaatst door Speed cat
      EA TO OWN THE STREETS THIS FALL WITH NEED FOR SPEED UNDERGROUND 2

Sequel to Best-Selling Racing Game of 2003 Offers Massive, Free-roaming Game World

REDWOOD CITY, Calif.-April 23, 2004 - Electronic Arts (NASDAQ: ERTS) today announced the development of Need For Speedâ„¢ Underground 2 under the EA GAMESâ„¢ brand. Need for Speed Underground 2 is the sequel to Need for Speedâ„¢ Underground, which has sold more than five million copies worldwide since its release in November 2003.

Need for Speed Underground 2 will challenge gamers to immerse themselves in the tuner culture, exploring an expansive, free-roaming city divided into five distinct neighborhoods. Gamers will encounter rival racers who will initiate events, tip players off to the hottest racing spots, and show them where to buy the most sought-after licensed aftermarket upgrades.

The game will feature new game modes, deep new performance customization and tuning, and more than 30 licensed cars. The game also delivers twice the visual customization upgrades as the original game, providing a staggering 70 billion possible car combinations for total automotive self-expression.

Need for Speed Underground 2 is currently under development by EA Canada and is scheduled for release in fall 2004 for the PlayStation®2 computer entertainment system, Xbox® video game system from Microsoft, Nintendo GameCube™, PC, and Game Boy® Advance. This game has not yet been rated by the ESRB.
      bron: www.ea.com
      :shocked!: :shocked!: :shocked!: :shocked!: :shocked!:

zoals het daar staat wordt dat spel echt AF.
      Kweet niet, van underground 1 maakten ze ook zo'n spektakel, toch viel hij tegen volgens mij...
      bij mij was het dan weer helemaal omgekeerd. ik vond het spel zo goed dat ik het wel 3 keer heb uigespeeld.

Comment

• Hopelijk kunnen we meer engine upgrades doen en maken ze er een totaal nieuw spel van

Comment

• Ja, of dat je echt aan de motor kunt sleutelen zoals bij Street Legal

Comment

• wat ik ook echt wel heel graag zou willen zien is dat je nu ook het interieur van je wagen kunt tunen, zoals racestoelen, ICE installatie enz.

Comment

wat ik ook echt wel heel graag zou willen zien is dat je nu ook het interieur van je wagen kunt tunen, zoals racestoelen, ICE installatie enz.
              Wat je bij Street Legal kunt

Comment

wat ik ook echt wel heel graag zou willen zien is dat je nu ook het interieur van je wagen kunt tunen, zoals racestoelen, ICE installatie enz.
                dat lijkt mij wel cool. heb jij dat spel mss?

Comment

• En zo een vette boomblaster waarin je favoriete muziek kunt afspelen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox
                    dat lijkt mij wel cool. heb jij dat spel mss?
                    Yup, is zover ik weet niet in België verkrijgbaar en heeft veel bugs, een patch verhelpt een al een groot deel.

daar staat veel info over het spel

/edit: die laatste link gaat over StreetLegal1, ik heb StreetLegal Racing2:Redline

Comment

• als ik die screenshots bekijk lijkt het mij toch maar een slecht spel in vergelijking met need for speed underground.

Comment

als ik die screenshots bekijk lijkt het mij toch maar een slecht spel in vergelijking met need for speed underground.
                        Is het ook, is lowbudget, maar toch is het plezant dat je auto's kunt kopen , tunen, opmaken, uitbouwen, crashen,...

Ow, en je kan vrij rondrijden in de stad op zoek naar race's...

Comment

als ik die screenshots bekijk lijkt het mij toch maar een slecht spel in vergelijking met need for speed underground.
                          Is het ook, is lowbudget, maar toch is het plezant dat je auto's kunt kopen , tunen, opmaken, uitbouwen, crashen,...

zo te zien heeft dat spel alles wat een goed racegame nodig heeft alleen de afwerking is stukken minder.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox

zo te zien heeft dat spel alles wat een goed racegame nodig heeft alleen de afwerking is stukken minder.
                            Yup, het idee is goed, maar de verpakking en de uitwerking zijn minder door tijd en geldgebrek.

Comment

• enkele screenshots van driver3 op ps2[img]groups.msn.com/_Secure/0UgDlAngajHCo12INpI0Z3F8nAQzT9ZJoBkHQIkyH9OPEcHR2j JMRLPK7kfpYuWxlch*CzzJ1769NvFoEE5pVkNj!RU0InCBUtHl c0zg4CSF6Fpkkyli5*WqQ8RmgBfyY/driver33.bmp?dc=4675470002485285766[/img]
                              [img]groups.msn.com/_Secure/0UgChAncaQ3Co12INpI0Z3JmkmiLBwdNsJJxyKE4WsMwdWpr*1 vm6xmjwrNGg7e909K96arNlRpCPL8s!u17EeBzlM*FOPhM71up wWgonQQNQA1W*h*t5qbI9uP1XO90H/driver32.bmp?dc=[/img]
                              [img]groups.msn.com/_Secure/0UgDlAngajHCo12INpI0Z3F8nAQzT9ZJoBkHQIkyH9OPEcHR2j JMRLPK7kfpYuWxlch*CzzJ1769NvFoEE5pVkNj!RU0InCBUtHl c0zg4CSF6Fpkkyli5*WqQ8RmgBfyY/driver33.bmp?dc=4675470002485285766[/img]
                              [img]groups.msn.com/_Secure/0UgDlAnka1XCo12INpI0Z3F33XSu2S6p*1M5ws!WFQZZcI192l KL6iRAsA43qp1uwU5zXosKHkBnXkpVLE9VORblWoihYITh7VvT JhjGb3ttVSik7oaBmBj6!4fFTPouk/driver34.bmp?dc=4675470002488616752[/img]
                              [img]groups.msn.com/_Secure/0UgDlAnoaHnGo12INpI0Z3IBXUl7v4bkXj7O56nY*v0KKjNqWW loJEKiUeG2JNByb5W1ZvUkHitLyLHzNWpolm6QFijV9JUikUB5 4lT6rMK73u0mnLnKmgh8srSIEQ0zX/driver35.bmp?dc=4675470002492173621[/img]

Comment

• gdv!!! :bad-word:
                                zou er iemand kunnen uitleggen hoe je foto's moet plaatsen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Millie
                                  enkele screenshots van driver3 op ps2
                                  [img]http://groups.msn.com/_Secure/0UgDlAngajHCo12INpI0Z3F8nAQzT9ZJoBkHQIkyH9OPEcHR2j JMRLPK7kfpYuWxlch*CzzJ1769NvFoEE5pVkNj!RU0InCBUtHl c0zg4CSF6Fpkkyli5*WqQ8RmgBfyY/driver33.bmp?dc=4675470002485285766[/img]
                                  [img]http://groups.msn.com/_Secure/0UgChAncaQ3Co12INpI0Z3JmkmiLBwdNsJJxyKE4WsMwdWpr*1 vm6xmjwrNGg7e909K96arNlRpCPL8s!u17EeBzlM*FOPhM71up wWgonQQNQA1W*h*t5qbI9uP1XO90H/driver32.bmp?dc=[/img]
                                  [img]http://groups.msn.com/_Secure/0UgDlAngajHCo12INpI0Z3F8nAQzT9ZJoBkHQIkyH9OPEcHR2j JMRLPK7kfpYuWxlch*CzzJ1769NvFoEE5pVkNj!RU0InCBUtHl c0zg4CSF6Fpkkyli5*WqQ8RmgBfyY/driver33.bmp?dc=4675470002485285766[/img]
                                  [img]http://groups.msn.com/_Secure/0UgDlAnka1XCo12INpI0Z3F33XSu2S6p*1M5ws!WFQZZcI192l KL6iRAsA43qp1uwU5zXosKHkBnXkpVLE9VORblWoihYITh7VvT JhjGb3ttVSik7oaBmBj6!4fFTPouk/driver34.bmp?dc=4675470002488616752[/img]
                                  [img]http://groups.msn.com/_Secure/0UgDlAnoaHnGo12INpI0Z3IBXUl7v4bkXj7O56nY*v0KKjNqWW loJEKiUeG2JNByb5W1ZvUkHitLyLHzNWpolm6QFijV9JUikUB5 4lT6rMK73u0mnLnKmgh8srSIEQ0zX/driver35.bmp?dc=4675470002492173621[/img]
                                  Je was http:// vergeten ervoor te zetten, anders werken ze wel

Comment

• Is Driver 3 al uit in België?

Comment

• driv3r is nog nergens uit
                                      hij is wéééér eens uitgesteld

Kmoet em al nie meer hebbe

Comment

• pffft

k vind de games de laatste tijd maar flauw,

vroeger was t veel beter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercules
                                          pffft

k vind de games de laatste tijd maar flauw,

vroeger was t veel beter.
                                          ?
                                          1963 Land Rover Series IIa
                                          1994 Mercedes SL320
                                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Working...
                                          X