Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het Grote Racegame-topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
    Oorspronkelijk geplaatst door den brakke
    Oorspronkelijk geplaatst door simon
    hopelijk gaan ze nu eens andere geluid erin steken als je slipt (ook afhankelijk van band) en er slipsporen bij doen! wat ook zou tof zijn moest je uw eigen racer kunnen maken en dat je ook met een cabrio openkunt rijden, + een cruise mode en ook eens een interieur beeld!
    Bij cabrio's zal het dak open kunnen, en GT concept had geloof ik al slipsporen.
    de gt concept heb ik nog nooit gespeeld! wat is het verschil? is het de moeite om te kopen?
    Het verschil zit hem in de detail's bijvoorbeeld de steering is iets zwaarder, de versnellingsbakken zijn realistischer, er is aan het geluid gewerkt,... Voor dat geld is het zeker een aanrader en als je het voor 3/4 hebt uitgespeeld dan kan je 10000000 naar je GT3 file copiëren.
    Een nadeel is wel het beperkte aantal circuit's.

Comment

• Ik heb in GT3 trouwens eindelijk 100% gehaald Nu nog een paar auto's proberen te vinden die ik wil hebben en dan kan ik opnieuw beginnen.
      Weet iemand trouwens waar je deze kunt vinden?:
      -GT40 Race Car
      -S2000 LM Race Car
      -Denso Sard Supra JGTC
      Alvast bedankt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
        Ik heb in GT3 trouwens eindelijk 100% gehaald
        Kan je daar eens een foto van trekken ? Sony heeft zelf toegegeven dat het onmogelijk is om 100% te halen :p
        1963 Land Rover Series IIa
        1994 Mercedes SL320
        2015 Land Rover Discovery SDV6
        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
          Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
          Kan je daar eens een foto van trekken ? Sony heeft zelf toegegeven dat het onmogelijk is om 100% te halen :p
          Bij GT3 gaat het, bij GT2 niet nee. Daar kunt ge maximaal 98.2 bij halen. Heb ik ook al aan de hand gehad

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
            Bij GT3 gaat het, bij GT2 niet nee. Daar kunt ge maximaal 98.2 bij halen. Heb ik ook al aan de hand gehad
            ik ook

Comment

Ik heb in GT3 trouwens eindelijk 100% gehaald Nu nog een paar auto's proberen te vinden die ik wil hebben en dan kan ik opnieuw beginnen.
              -GT40 Race Car
              -S2000 LM Race Car
              -Denso Sard Supra JGTC
              Alvast bedankt
              [/url]www.gamewinners.com
              dit moet helpen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door michael
                Ik heb in GT3 trouwens eindelijk 100% gehaald Nu nog een paar auto's proberen te vinden die ik wil hebben en dan kan ik opnieuw beginnen.
                -GT40 Race Car
                -S2000 LM Race Car
                -Denso Sard Supra JGTC
                Alvast bedankt
                [/url]www.gamewinners.com
                dit moet helpen
                die honda s2000 weet ik:
                in amateur league dreamcar championship uitrijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door michael
                  -GT40 Race Car
                  -S2000 LM Race Car
                  -Denso Sard Supra JGTC
                  Alvast bedankt

dit moet helpen

die [url] moet daar niet bij

Comment

• effe iets van http://www.granturismoworld.com gehaald
                    GT4

Dit gaat 'm worden. In 2001 kwam Gran Turismo 3: A-Spec het beeldscherm opscheuren, daarna reden we in bestaande en fantasie-wagens in GT Concept 2002 Tokyo-Geneva en vanaf deze zomer krijgen we een voorproefje van de nieuwe, verbluffende GT-engine in GT4 Prologue Signature Edition. Maar nu de volledige versie van Gran Turismo 4 eraan zit te komen, begint ons toerental pas echt op te lopen.

GT4 is een absolute topper voor zowel gamers als racefanaten en een forse stap in de richting van Polyphony’s uiteindelijke doel: het maken van de ultieme racegame. Net als de vorige games uit de legendarische serie zet GT4 een compleet nieuwe standaard voor grafische perfectie op de PS2. De nieuwe, geavanceerde game-engine koppelt de actie op de voorgrond aan fotorealistische achtergronden en het effect is absoluut verbazingwekkend. Onder de motorkap vind je ook een aantal vernieuwingen: het nieuwe physics-model zorgt voor een ongekend realistische simulatie van eigenschappen en prestaties van de verschillende voertuigen.

Ook inhoudelijk wordt GT4 een dijk van een game. De ruim 500 wagens (van standaard fabrieksmodellen tot exotische droomauto’s) razen over meer dan 50 oogverblindende circuits in Europa, Amerika en Azië. Met een voortdurende passie voor alles dat gemotoriseerd is, ging Polyphony op zoek naar niet eerder aangeboorde aspecten van de automobielcultuur. Voor het eerst in de geschiedenis van de GT-serie introduceert de studio talloze klassieke wagens in GT4, van overbekende modellen tot revolutionaire sportauto’s. Voor de echte fanaten bevat GT4 uitgebreide mogelijkheden om de voertuigen af te stellen en aan te passen, zodat je je tegenstanders net voor kunt blijven.Alsof dat allemaal nog niet genoeg is, voegen we er nóg een belangrijk nieuw onderdeel aan toe: je kunt GT4 met maximaal zes gamers online spelen via de netwerkadapter.

Kenmerken

- De waanzinnige graphics halen het maximale uit je PlayStation 2,
                    met een keur aan beroemde locaties, zoals de Grand Canyon en New York.

- Meer dan 500 voertuigen, van standaard fabrieksmodellen
                    tot onbereikbare superauto's en prototypen.

- Meer dan 50 fantastische circuits en parkoersen, gebaseerd op bestaande locaties.

- Als eerste in de serie bevat deze game ook historische en klassieke wagens,
                    van originele oldtimers tot legendarische sportmodellen.

- Ga online en neem het op tegen de rest van de wereld.
                    Speel online met maximaal zes spelers via een netwerkadapter.

Comment

• how cool is that

let op het publiek

Comment

• Comment

toch wel, GT2, GT3 en GT concept: alledrie 100% complete

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tomlion
                            toch wel, GT2, GT3 en GT concept: alledrie 100% complete
                            straffe gast

Comment

• het duurt lang om het te downloaden maar t'is best de moeite.

Comment

• Is het de moeite om GT 4 Prologue te kopen??
                                1982 BMW E28 528i
                                2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vw-lover
                                  Is het de moeite om GT 4 Prologue te kopen??
                                  Ik denk het wel, er zijn iets van een 60 wagen's, het ziet er prachtig uit en het kost maar 40 €

Comment

Persoonlijk denk ik dat ik dat niet zal doen! Het is weggesmeten geld als enkele maanden later de definitieve versie uitkomt.
                                    Daarenboven vind ik het dan meer een verrassing voor als de definitieve versie uitkomt! Dan kunnen alle verwachtingen in één keer uitkomen...

Comment

als je een echte GT-reeks fanaat bent, is het uiteraard een must, denk ik, anders is het gewoon een voorproefje op "the real thing"...
                                      ps: je kan het altijd eerst eens huren of zo.

Comment

• Dan mss beter DTM Driver 2 ??

Suggesties zijn ook welkom, kweet begot nie welk kopen
                                        1982 BMW E28 528i
                                        2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
                                          Oorspronkelijk geplaatst door vw-lover
                                          Persoonlijk denk ik dat ik dat niet zal doen! Het is weggesmeten geld als enkele maanden later de definitieve versie uitkomt.
                                          Daarenboven vind ik het dan meer een verrassing voor als de definitieve versie uitkomt! Dan kunnen alle verwachtingen in één keer uitkomen...
                                          Ik koop het toch als het niet uitverkocht is voor dat ik het geld heb.
                                          Want ik kan haast niet meer wachten.

Comment

Working...
                                          X