Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
niet normaal, die fotos ... ik herinner mij nog de games van vroeger, en de vooruitgang is er constant geweest ... maar dit is zowat het eerste, waarvan fictie en realiteit moeilijk te scheiden zijn ... die wolken, die texturen, dat diepte-effect ... ik zou dat spel (en die console !) enkel kopen om daarnaar te kunnen kijken ...
het nadeel is dat de fotos NIETS zeggen over de manier waarop dat spul rijdt ...
hier ook nog ene die ik ergens anders heb gevonden:
Zie ik dat goed ?? Worden de auto's vuil ????
Prachtige achtergronden trouwens
En met GT3 hebben ze de lat al heel hoog gelegd en nu gaan ze er gewoon nog eens eventjes voorbijvliegen
Dat vuil worden was er bij GT1/2/3 ook al bij, alleen zag je toen niet zo goed dat ze vuil waren. Je zag het eigenlijk pas als je ze ging wassen: dan gingen ze meer blinken. Nu zul je dus waarschijnlijk heel goed zien dat ze vuil zijn.
het nadeel is dat de fotos NIETS zeggen over de manier waarop dat spul rijdt ...
Geloof me maar, ik heb ervaring met alle GT spellen (en bijna alle racespellen) en GT is veruit de beste die er is qua realisme
Het zou mij verwonderen dat GT4 plots zou rijden als pakweg test drive van 10 jaar trug.
Wat mij wel altyd gestoord heeft zijn die onnozele bandengeluiden, bij 20 per uur "piepen" ze al
En geen banden sporen
Ook zou ik graag eens wat vuiligheid en eventueel schade zien
Dat vuil worden was er bij GT1/2/3 ook al bij, alleen zag je toen niet zo goed dat ze vuil waren. Je zag het eigenlijk pas als je ze ging wassen: dan gingen ze meer blinken. Nu zul je dus waarschijnlijk heel goed zien dat ze vuil zijn.
Idd, maar dat noem ik niet vuil worden, dat was gewoon wat dof worden, tijdens het racen zag je er niet eens iets van
het nadeel is dat de fotos NIETS zeggen over de manier waarop dat spul rijdt ...
Geloof me maar, ik heb ervaring met alle GT spellen (en bijna alle racespellen) en GT is veruit de beste die er is qua realisme
Het zou mij verwonderen dat GT4 plots zou rijden als pakweg test drive van 10 jaar trug.
Wat mij wel altyd gestoord heeft zijn die onnozele bandengeluiden, bij 20 per uur "piepen" ze al
En geen banden sporen
Ook zou ik graag eens wat vuiligheid en eventueel schade zien
schade zal niet gebeuren omdat het spel 500 wagens bevat en als je voor al die wagens een apart schadepatroon moet gaan ontwerpen.......... get my drift. plus bij 80% van de crashes zou je wagen in stukken van een liggen dus schade zal niet van toepassing zijn. Er is geloof ik wel een regel dat als je botst of een bocht afsnijd dat je snelheid voor enkele seconden beperkt word tot 50 km/u dat lijkt mij een kl*te regel.
het nadeel is dat de fotos NIETS zeggen over de manier waarop dat spul rijdt ...
Geloof me maar, ik heb ervaring met alle GT spellen (en bijna alle racespellen) en GT is veruit de beste die er is qua realisme
Het zou mij verwonderen dat GT4 plots zou rijden als pakweg test drive van 10 jaar trug.
Wat mij wel altyd gestoord heeft zijn die onnozele bandengeluiden, bij 20 per uur "piepen" ze al
En geen banden sporen
Ook zou ik graag eens wat vuiligheid en eventueel schade zien
schade zal niet gebeuren omdat het spel 500 wagens bevat en als je voor al die wagens een apart schadepatroon moet gaan ontwerpen.......... get my drift. plus bij 80% van de crashes zou je wagen in stukken van een liggen dus schade zal niet van toepassing zijn. Er is geloof ik wel een regel dat als je botst of een bocht afsnijd dat je snelheid voor enkele seconden beperkt word tot 50 km/u dat lijkt mij een kl*te regel.
Yup, schade hoeft ook niet echt voor mij en die regel lijkt me ook kl*te
Op forums zijn altijd heftige discussies gaande over damage in race games. “Er moet schade zijn� of “De damage in deze game is niet goed�, zijn veel gehoorde kreten. In de GT games staat realisme bovenaan. Bij de klappers die de wij virtuele piloten maken, zou dat beteken dat jij dood bent en je auto total loss. Game over dus.
In GT4P wordt je snelheid beperkt tot 50 km/h gedurende 10 seconden. Dit dwingt je dus tot zeer netjes rijden. Cheaten door middel van wall hugging/banging en andere wagens bumpen levert je ook 10 seconden vertraging op.
Met het oog op de aangekondigede on-line mogelijkheden van GT4, kan ik dit systeem alleen maar toejuichen. Je zult gewoon je stinkende best moeten doen om eerste te worden.
Een andere reden voor het ontbreken van damagemodelling is dat de PS2 dit niet aankan. Tenminste niet zoals Polyphony Digital dit zou willen. Voor het maken van realistische kreukelzone’s, zijn grote en complexe modellen nodig van de wagens. Misschien iets voor GT6?
dit daarintegen is wel veelbelovend
Rijbewijs
In GT4P kun je kiezen uit 2 modes: School en Arcade. Arcade is een oneerbiedige term. GT4P heeft niets met arcade racen te maken. Het heeft de meest verfijnde physics engine die ik ken. Dat merk je dan ook meteen in de School mode.
De school mode bestaat uit 46 oefeningen die je moet doen. Je kunt voor iedere test een bronzen, zilveren of gouden licentie halen. Bij brons win je sowieso de wagen waarmee je de licentietest doet. Brons is in de meeste gevallen makkelijk te halen; uitzonderingen daargelaten. Dit kwam meestal door mijn gebrek aan kennis van de Chinese taal. Tsja, weet ik veel dat je opeens een test moet doen om zo zuinig mogelijk te rijden.
Comment