Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het Grote Racegame-topic
Collapse
X
-
-
Daaaaaaaaaaaaamn!! Beseffen jullie wel wat een game dit zal worden??? Dit is echt overdreven fantastisch, hier zijn geen woorden voor! Die beelden, de opties, de mogelijkheden,... GESCHIFT!!!!!
Het mag mij nog 150 Euro kosten, ik koop het gewoon, echt niet te doen!
:shocked!: :shocked!: :shocked!: :shocked!: :shocked!: :shocked!: :shocked!: :shocked!:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteDaaaaaaaaaaaaamn!! Beseffen jullie wel wat een game dit zal worden??? Dit is echt overdreven fantastisch, hier zijn geen woorden voor! Die beelden, de opties, de mogelijkheden,... GESCHIFT!!!!!
:shocked!: :shocked!: :shocked!: :shocked!: :shocked!: :shocked!: :shocked!: :shocked!:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteDaaaaaaaaaaaaamn!! Beseffen jullie wel wat een game dit zal worden??? Dit is echt overdreven fantastisch, hier zijn geen woorden voor! Die beelden, de opties, de mogelijkheden,... GESCHIFT!!!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFoxOorspronkelijk geplaatst door simonOorspronkelijk geplaatst door BlackFox
Zien jullie wat ik zie ????
Een benzine meter
als in derde aan max rpm al boven 160kph haalt!
Welke auto het is zou ik eigelijk niet weten, wel met een turbo denk ik, maarja, dat kan getuned zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door BlackFoxOorspronkelijk geplaatst door simon
welke auto zou dat zijn?
als in derde aan max rpm al boven 160kph haalt!
Welke auto het is zou ik eigelijk niet weten, wel met een turbo denk ik, maarja, dat kan getuned zijn.
@ Simon: 160kmh in derde is toch niks speciaals ? Dat doe ik met mijn Saab ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_beOorspronkelijk geplaatst door jagloverOorspronkelijk geplaatst door den brakke
Voor de rest: zie dat publiek!!!!1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_beAlles is gewoon super aan dat spel. Alleen spijtig dat ze het gemis van een schademodel willen compenseren met dat 10-seconden-regeltje
Van de foto's zijn vind ik vooral de rallyfoto's sweet
Comment
Comment