Oorspronkelijk geplaatst door den brakke
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het Grote Racegame-topic
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ...DIETER...Oorspronkelijk geplaatst door den brakkeOorspronkelijk geplaatst door jagloverzou ge bij GT4 uw auto aan z'n uiterlijk nu ook kunnen veranderen(tunen)?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door den brakkeOorspronkelijk geplaatst door ...DIETER...Oorspronkelijk geplaatst door den brakkeOorspronkelijk geplaatst door jagloverzou ge bij GT4 uw auto aan z'n uiterlijk nu ook kunnen veranderen(tunen)?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door den brakkeOorspronkelijk geplaatst door ...DIETER...Oorspronkelijk geplaatst door den brakkeOorspronkelijk geplaatst door jagloverzou ge bij GT4 uw auto aan z'n uiterlijk nu ook kunnen veranderen(tunen)?
Inderdaad ... waar is de tijd dat je nog "racing modifications" kon kiezen in gran turismo ... dat was cooooool :o
Maar ik zou het NOG leuker vinden als je bijvoorbeeld een andere uitlaat zou kunnen kiezen, of iets van optische tuning ... geeft het spel NOG meer diepgang !!1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door den brakkeOorspronkelijk geplaatst door ...DIETER...Oorspronkelijk geplaatst door den brakkeOorspronkelijk geplaatst door jagloverzou ge bij GT4 uw auto aan z'n uiterlijk nu ook kunnen veranderen(tunen)?
Inderdaad ... waar is de tijd dat je nog "racing modifications" kon kiezen in gran turismo ... dat was cooooool :o
Maar ik zou het NOG leuker vinden als je bijvoorbeeld een andere uitlaat zou kunnen kiezen, of iets van optische tuning ... geeft het spel NOG meer diepgang !!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ...DIETER...Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door den brakkeOorspronkelijk geplaatst door ...DIETER...Oorspronkelijk geplaatst door den brakkeOorspronkelijk geplaatst door jagloverzou ge bij GT4 uw auto aan z'n uiterlijk nu ook kunnen veranderen(tunen)?
Maar ik zou het NOG leuker vinden als je bijvoorbeeld een andere uitlaat zou kunnen kiezen, of iets van optische tuning ... geeft het spel NOG meer diepgang !!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door den brakkeOorspronkelijk geplaatst door ...DIETER...Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door den brakkeOorspronkelijk geplaatst door ...DIETER...Oorspronkelijk geplaatst door den brakkeOorspronkelijk geplaatst door jagloverzou ge bij GT4 uw auto aan z'n uiterlijk nu ook kunnen veranderen(tunen)?
Maar ik zou het NOG leuker vinden als je bijvoorbeeld een andere uitlaat zou kunnen kiezen, of iets van optische tuning ... geeft het spel NOG meer diepgang !!1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door den brakkeOorspronkelijk geplaatst door ...DIETER...Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door den brakkeOorspronkelijk geplaatst door ...DIETER...Oorspronkelijk geplaatst door den brakkeOorspronkelijk geplaatst door jagloverzou ge bij GT4 uw auto aan z'n uiterlijk nu ook kunnen veranderen(tunen)?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door den brakkeOorspronkelijk geplaatst door ...DIETER...Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door den brakkeOorspronkelijk geplaatst door ...DIETER...Oorspronkelijk geplaatst door den brakkeOorspronkelijk geplaatst door jagloverzou ge bij GT4 uw auto aan z'n uiterlijk nu ook kunnen veranderen(tunen)?
Comment
-
Eindelijk screenshots van GTA-sanandreas
Comment
Comment