Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het Grote Racegame-topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mijn TV is naar de knoppen De beeldbuis flikkerde een beetje, en nu krijg ik er beeld noch klank uit, jammer. Gelukkig kan ik op de oude TV van mijn ouders nog wat GT4 spelen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power
      Mijn TV is naar de knoppen De beeldbuis flikkerde een beetje, en nu krijg ik er beeld noch klank uit, jammer. Gelukkig kan ik op de oude TV van mijn ouders nog wat GT4 spelen.
      Ha, ik ken dat

Je moet hem eens binnendoen bij een technieker en zeggen dat het is om vaak met PS op te spelen, dan stellen ze 't een en 't ander af Hebben wij toch ook gedaan bij onze TV ...
      1963 Land Rover Series IIa
      1994 Mercedes SL320
      2015 Land Rover Discovery SDV6
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door den brakke
        BMW fans mogen ook wel content zijn met dit spel

klik hier en bekijk ook de volgende foto's.
        Schitterend! In elk geval veel beter dan GT3!
        Maar zijn er geen M3's of M3's CSL? Dat zou bijna de eerste auto zijn die ik in zo'n game zou steken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
          Oorspronkelijk geplaatst door den brakke

Maar zijn er geen M3's of M3's CSL? Dat zou bijna de eerste auto zijn die ik in zo'n game zou steken...
          Er zit een M3 GTR in
          1982 BMW E28 528i
          2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vw-lover
            Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete

Er zit een M3 GTR in
            Ik zou toch ook liever wat andere BMW's zien dan gewone 1-series !!
            1963 Land Rover Series IIa
            1994 Mercedes SL320
            2015 Land Rover Discovery SDV6
            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Niemand zin om te WRC-en?

Comment

Niemand zin om te WRC-en?
                Of battlefield vietnam ?

Comment

Ze hebben nog niet alle wagens voorgesteld dus er is nog hoop.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door den brakke
                    Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete

Ze hebben nog niet alle wagens voorgesteld dus er is nog hoop.
                    Ah das goed!

Comment

• Alex,

Ik heb eindelijk nog eens de tijd om GT3 te spelen. Ik zit nog altijd maar aan amateur, maar bon!
                      Nu heb ik een vraagje: weet jij nog met welke auto's je het GT world championship, German Touring car, 80's sportscar, GT all stars, Japanes GT champ. en dreamcar champ hebt gereden?
                      Ik heb veel te veel geld tekort om een potente bolide te kunnen kopen om die races te winnen... dus ik begrijp niet goed, hoe het dan wel moet?

Comment

• nog enkele screens van GTA:SA

Comment

• Comment

• Comment

• mijn collectie racegame's bestaat uit:GTConcept,ColinMcRae2,Gran Prix4,
                              PRO Rally 2001,........

Comment

• Sorry moest ik hier grandioos verkeerd zijn maar klopt het dat er eind dit jaar een nieuwe Need for Speed op de markt komt :
                                Vandaag gehoord tydens een gesprek met een vriend

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie911
                                  Sorry moest ik hier grandioos verkeerd zijn maar klopt het dat er eind dit jaar een nieuwe Need for Speed op de markt komt :
                                  Vandaag gehoord tydens een gesprek met een vriend
                                  Klopt, check www.needforspeed.com

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                                  cc

Comment

• nieuws over GTA:SA

Oorspronkelijk geplaatst door www.gta-sanandreas.com
                                    Los Santos will be placed on the lower-right side of the game map.
                                    - Cars will be corroded.
                                    - Walls will be more detailed.
                                    - Differing slang and dialects will be present in the game.
                                    - The Barbers may have more of a front than just cutting hair.
                                    - Haircuts will cost money.
                                    - You can order different amounts of food, for different prices.
                                    - There are apparently new ways to steal cars.
                                    - Drive By Shooting will be advanced.
                                    - The Manhunt aiming system will be implemented into GTA:SA.
                                    - It's up to the player whether they want to be 'good' or 'evil'.
                                    - San Andreas will not be online or contain multiplayer.

Comment

• Oké,sinds gisteren ben ik de eigenaar van GTA VIce City,zalig spel (@Simon:Het blijft niet haperen,gaat héél goed )
                                      Maar ik zit vast bij een opdracht:Een RC Helikopter van Top Fun vier bommen laten plaatsen op de bouwwerf,iemand tips ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dodgeboy
                                        Oké,sinds gisteren ben ik de eigenaar van GTA VIce City,zalig spel (@Simon:Het blijft niet haperen,gaat héél goed )
                                        Maar ik zit vast bij een opdracht:Een RC Helikopter van Top Fun vier bommen laten plaatsen op de bouwwerf,iemand tips ?
                                        Ja, blijven proberen

Das een echte kutmissie, maar er komen er nog veel moeilijkere

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Dodgeboy
                                          Oké,sinds gisteren ben ik de eigenaar van GTA VIce City,zalig spel (@Simon:Het blijft niet haperen,gaat héél goed )
                                          Ja, blijven proberen

Das een echte kutmissie, maar er komen er nog veel moeilijkere
                                          En dan die bouwvakkertjes die achter je aankomen...

Maar nog een vraagg:Heb je ook "armors" (dus bescherming)gewoon in de stad verspreid,ik verkrijg dat enkel als ik in een Politiewagenstap.

Comment

Working...
                                          X