Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mijn TV is naar de knoppen De beeldbuis flikkerde een beetje, en nu krijg ik er beeld noch klank uit, jammer. Gelukkig kan ik op de oude TV van mijn ouders nog wat GT4 spelen.
Mijn TV is naar de knoppen De beeldbuis flikkerde een beetje, en nu krijg ik er beeld noch klank uit, jammer. Gelukkig kan ik op de oude TV van mijn ouders nog wat GT4 spelen.
Ha, ik ken dat
Je moet hem eens binnendoen bij een technieker en zeggen dat het is om vaak met PS op te spelen, dan stellen ze 't een en 't ander af Hebben wij toch ook gedaan bij onze TV ...
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Ik heb eindelijk nog eens de tijd om GT3 te spelen. Ik zit nog altijd maar aan amateur, maar bon!
Nu heb ik een vraagje: weet jij nog met welke auto's je het GT world championship, German Touring car, 80's sportscar, GT all stars, Japanes GT champ. en dreamcar champ hebt gereden?
Ik heb veel te veel geld tekort om een potente bolide te kunnen kopen om die races te winnen... dus ik begrijp niet goed, hoe het dan wel moet?
Sorry moest ik hier grandioos verkeerd zijn maar klopt het dat er eind dit jaar een nieuwe Need for Speed op de markt komt :
Vandaag gehoord tydens een gesprek met een vriend
Sorry moest ik hier grandioos verkeerd zijn maar klopt het dat er eind dit jaar een nieuwe Need for Speed op de markt komt :
Vandaag gehoord tydens een gesprek met een vriend
Oorspronkelijk geplaatst door www.gta-sanandreas.com
Los Santos will be placed on the lower-right side of the game map.
- Cars will be corroded.
- Walls will be more detailed.
- Differing slang and dialects will be present in the game.
- The Barbers may have more of a front than just cutting hair.
- Haircuts will cost money.
- You can order different amounts of food, for different prices.
- There are apparently new ways to steal cars.
- Drive By Shooting will be advanced.
- The Manhunt aiming system will be implemented into GTA:SA.
- It's up to the player whether they want to be 'good' or 'evil'.
- San Andreas will not be online or contain multiplayer.
Comment