Mijn TV is naar de knoppen De beeldbuis flikkerde een beetje, en nu krijg ik er beeld noch klank uit, jammer. Gelukkig kan ik op de oude TV van mijn ouders nog wat GT4 spelen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het Grote Racegame-topic
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW PowerMijn TV is naar de knoppen De beeldbuis flikkerde een beetje, en nu krijg ik er beeld noch klank uit, jammer. Gelukkig kan ik op de oude TV van mijn ouders nog wat GT4 spelen.
Je moet hem eens binnendoen bij een technieker en zeggen dat het is om vaak met PS op te spelen, dan stellen ze 't een en 't ander af Hebben wij toch ook gedaan bij onze TV ...1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteOorspronkelijk geplaatst door den brakke
Maar zijn er geen M3's of M3's CSL? Dat zou bijna de eerste auto zijn die ik in zo'n game zou steken...1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vw-loverOorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteOorspronkelijk geplaatst door den brakke
Maar zijn er geen M3's of M3's CSL? Dat zou bijna de eerste auto zijn die ik in zo'n game zou steken...1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteOorspronkelijk geplaatst door den brakke
Maar zijn er geen M3's of M3's CSL? Dat zou bijna de eerste auto zijn die ik in zo'n game zou steken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door den brakkeOorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteOorspronkelijk geplaatst door den brakke
Maar zijn er geen M3's of M3's CSL? Dat zou bijna de eerste auto zijn die ik in zo'n game zou steken...
Comment
-
Alex,
Ik heb eindelijk nog eens de tijd om GT3 te spelen. Ik zit nog altijd maar aan amateur, maar bon!
Nu heb ik een vraagje: weet jij nog met welke auto's je het GT world championship, German Touring car, 80's sportscar, GT all stars, Japanes GT champ. en dreamcar champ hebt gereden?
Ik heb veel te veel geld tekort om een potente bolide te kunnen kopen om die races te winnen... dus ik begrijp niet goed, hoe het dan wel moet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie911Sorry moest ik hier grandioos verkeerd zijn maar klopt het dat er eind dit jaar een nieuwe Need for Speed op de markt komt :
Vandaag gehoord tydens een gesprek met een vriend
Comment
-
nieuws over GTA:SA
Oorspronkelijk geplaatst door www.gta-sanandreas.comLos Santos will be placed on the lower-right side of the game map.
- Cars will be corroded.
- Walls will be more detailed.
- Differing slang and dialects will be present in the game.
- The Barbers may have more of a front than just cutting hair.
- Haircuts will cost money.
- You can order different amounts of food, for different prices.
- There are apparently new ways to steal cars.
- Drive By Shooting will be advanced.
- The Manhunt aiming system will be implemented into GTA:SA.
- It's up to the player whether they want to be 'good' or 'evil'.
- San Andreas will not be online or contain multiplayer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DodgeboyOké,sinds gisteren ben ik de eigenaar van GTA VIce City,zalig spel (@Simon:Het blijft niet haperen,gaat héél goed )
Maar ik zit vast bij een opdracht:Een RC Helikopter van Top Fun vier bommen laten plaatsen op de bouwwerf,iemand tips ?
Das een echte kutmissie, maar er komen er nog veel moeilijkere
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFoxOorspronkelijk geplaatst door DodgeboyOké,sinds gisteren ben ik de eigenaar van GTA VIce City,zalig spel (@Simon:Het blijft niet haperen,gaat héél goed )
Maar ik zit vast bij een opdracht:Een RC Helikopter van Top Fun vier bommen laten plaatsen op de bouwwerf,iemand tips ?
Das een echte kutmissie, maar er komen er nog veel moeilijkere
Maar nog een vraagg:Heb je ook "armors" (dus bescherming)gewoon in de stad verspreid,ik verkrijg dat enkel als ik in een Politiewagenstap.
Comment
Comment