Nog een vraagje:Wanneer kan je Malibuclub en Pole Position kopen ?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het Grote Racegame-topic
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFoxOorspronkelijk geplaatst door DodgeboyOké,sinds gisteren ben ik de eigenaar van GTA VIce City,zalig spel (@Simon:Het blijft niet haperen,gaat héél goed )
Maar ik zit vast bij een opdracht:Een RC Helikopter van Top Fun vier bommen laten plaatsen op de bouwwerf,iemand tips ?
Das een echte kutmissie, maar er komen er nog veel moeilijkere
Comment
-
een circuit in parijs
een filmpje van dat circuit met een Alpine A110
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fanOorspronkelijk geplaatst door BlackFoxOorspronkelijk geplaatst door DodgeboyOké,sinds gisteren ben ik de eigenaar van GTA VIce City,zalig spel (@Simon:Het blijft niet haperen,gaat héél goed )
Maar ik zit vast bij een opdracht:Een RC Helikopter van Top Fun vier bommen laten plaatsen op de bouwwerf,iemand tips ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie911Oorspronkelijk geplaatst door F40fanOorspronkelijk geplaatst door BlackFoxOorspronkelijk geplaatst door DodgeboyOké,sinds gisteren ben ik de eigenaar van GTA VIce City,zalig spel (@Simon:Het blijft niet haperen,gaat héél goed )
Met die heli was gewoon de meest frustrerende
En dan volgens de walktrough is de moeilijkste missie die race voor de bankoverval, die vond ik net spotgemakkelijk, van de 2de keer had ik hem
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFoxOorspronkelijk geplaatst door Tommie911Oorspronkelijk geplaatst door F40fanOorspronkelijk geplaatst door BlackFoxOorspronkelijk geplaatst door DodgeboyOké,sinds gisteren ben ik de eigenaar van GTA VIce City,zalig spel (@Simon:Het blijft niet haperen,gaat héél goed )
Met die heli was gewoon de meest frustrerende
En dan volgens de walktrough is de moeilijkste missie die race voor de bankoverval, die vond ik net spotgemakkelijk, van de 2de keer had ik hem
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFoxOorspronkelijk geplaatst door den brakkeeen tip voor GTA VC is de piza en vigilante mission's doen, dan krijg je 150 levens en 150 armor
Je kan ook een hoertje meepikken, dan krijg je 125 leven
Comment
Comment