wat is dit?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het Grote Racegame-topic
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door den brakkeeen circuit in parijs
een filmpje van dat circuit met een Alpine A110
http://www.playstation.jp/ch/pv/asx/mv_gt4_paris_qv.asx
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteOorspronkelijk geplaatst door jagloverals 'k een goed rapport voor de examens heb mag ik gt4 hebben
het worden hopelijk geen bange tijden...
ECHT ZALIG SPEL!!!!!!!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jagloverOorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteOorspronkelijk geplaatst door jagloverals 'k een goed rapport voor de examens heb mag ik gt4 hebben
het worden hopelijk geen bange tijden...
ECHT ZALIG SPEL!!!!!!!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DodgeboyVraagje,hoe doe je bij GTA VC op PC Piza's leveren ?
Comment
-
En mijn twee duimen doen pijn van gisteren de playen!
't Was wel een beetje mysterieus in GT3, gisteren. Ik reed met een CLK DTM (zalige auto) en ik doe zo'n championship van 10 races. De eerste vijf win ik met de vingers in de neus. De 5 laatste echter kon ik amper nog mee met de andere vijf wagens...
Hoe komt dat eigenlijk? Kan dat zijn, dat die auto's evolueren tijdens een championship of past de game zich automatisch aan aan uw niveau...?
Ik vond het alleszins bijzonder vreemd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteEn mijn twee duimen doen pijn van gisteren de playen!
't Was wel een beetje mysterieus in GT3, gisteren. Ik reed met een CLK DTM (zalige auto) en ik doe zo'n championship van 10 races. De eerste vijf win ik met de vingers in de neus. De 5 laatste echter kon ik amper nog mee met de andere vijf wagens...
Hoe komt dat eigenlijk? Kan dat zijn, dat die auto's evolueren tijdens een championship of past de game zich automatisch aan aan uw niveau...?
Nog erger: Spider and roadster cup: alleen roadsters en spiders uiteraard: ik zie op de lijst wat mag mee doen: ik neem een RUF 3400S en doe mee....Wat staat aan de startlijn: motorsport elise.....Ik dacht, ahzo, als die mag meedoen dan mag ik da ook met zo ene.
Ik koop ene, tune em volledig, testritje, ok, meedoen: BAF rules have been broken
Ook auto's die zogezegd standaard zijn en toch sneller zijn dan al de rest
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFoxOorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteEn mijn twee duimen doen pijn van gisteren de playen!
Nog erger: Spider and roadster cup: alleen roadsters en spiders uiteraard: ik zie op de lijst wat mag mee doen: ik neem een RUF 3400S en doe mee....Wat staat aan de startlijn: motorsport elise.....Ik dacht, ahzo, als die mag meedoen dan mag ik da ook met zo ene.
Ik koop ene, tune em volledig, testritje, ok, meedoen: BAF rules have been broken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteOorspronkelijk geplaatst door BlackFoxOorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteEn mijn twee duimen doen pijn van gisteren de playen!
Comment
Comment