Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het Grote Racegame-topic
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW PowerOorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteHet wordt weer een schitterende game! Zou ik het voor PC of voor PS kopen?
Comment
-
waar blijven ze toch die graphics uit die oude PS2bak halen??
Weet er iemand of het mogelijk is om GT4 eventueel op mijn pc te spelen Ik heb geen ps2 en dat is het enige spel waarom ik er een zou kopen, maar dit is een wel heel stom idee...
Iemand die weet of t mogelijk is?
Comment
-
ge kunt mss es zoeken naar een soort emulator...
da bestond vroeger, om PS1 spellekes op pc te draaien...
wie weet bestaat da nu nog, zoek es op google eh
hier al wa hulp:
edit: na wa zoeken en lezen blijkt het toch ni zo denderend goe te werken, PS2 aanschaffen zal nog de beste/makkelijkste oplossing zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fast and furiousOorspronkelijk geplaatst door Rabbitwaar blijven ze toch die graphics uit die oude PS2bak halen??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFoxIs dat geen gewoon dubbelzijdige DVD ?
Kheb hier ook DVD's van 9 GB liggen zo...
het is de bedoeling dat heel het spel kunt uitspelen zonder dat je ook maar 1 keer moet verwisselen van schijfje
bijvoorbeeld als je van wereld 1 naar wereld 2 gaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fast and furiousOorspronkelijk geplaatst door BlackFoxIs dat geen gewoon dubbelzijdige DVD ?
het is de bedoeling dat heel het spel kunt uitspelen zonder dat je ook maar 1 keer moet verwisselen van schijfje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fast and furiousOorspronkelijk geplaatst door BlackFoxIs dat geen gewoon dubbelzijdige DVD ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brakkeOorspronkelijk geplaatst door fast and furiousOorspronkelijk geplaatst door BlackFoxIs dat geen gewoon dubbelzijdige DVD ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TommieOorspronkelijk geplaatst door brakkeOorspronkelijk geplaatst door fast and furiousOorspronkelijk geplaatst door BlackFoxIs dat geen gewoon dubbelzijdige DVD ?
The game will use a Dual-Layer DVD because Rockstar have already filled up a full DVD disk!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door servaskiOorspronkelijk geplaatst door fast and furiousOorspronkelijk geplaatst door BlackFoxIs dat geen gewoon dubbelzijdige DVD ?
Comment
-
Iedereen is hier heel sterk PS2 en GT4. GT4 is ook de enige reden waarom ik me een PS2 zou kopen.
Heb echter bij aanschaf van m'n projector een Xbox gekregen, en moet zeggen daar zijn ook wel een paar knappe race games: Project Gotham2, DTM racedriver 2, Rallysportchallenge 2, enz.
Maar wat me verbaasd: er is hier nog niets gezegd over de aankomende titel voor Xbob: Forza Motorsport. Volgens wat ik kan zien is dit de GT4-uitdager bij uitstek:
* echte real life wagens (incl Ferrari, Porsche, Bmw, Audi etc)
* nauwkeurig gemodeleerd rijgedrag
* Volledige en veel uitgebreider tuningmogelijkheden dan GT4
* Schade: visueel en invloed op rijgedrag
* Zelfs van slijtage ed is er sprake
* Er zouden minimaal 200 verschillende wagens beschikbaar zijn (sommige spreken van 500), en dit zouden effectief verschillende wagens zijn: dus geen 3 verschillende BW 3's en allemaal interessante wagens (dus niet van die domme wagentjes waar je toch nooit met rijdt)
* Volledige online-ondersteuning
* graphics van minstens het niveau van GT4 (tenslotte kan die Xbox ook meer dan de ps2)
Qua gameplay lijkt het heel sterk op GT.
Als ik de reacties lees van mensen die het op de E3 al even gespeeld hebben zou het echt steengoed zijn. Laten we hopen.
Meer screenshots later
Comment
-
De eerste 40 wagens voor Forza Motorsport zijn ondertussen ook reeds bekend:
Acura Integra
Acura NSX
Acura RSX
Audi A6
Audi Le Mans Prototype (R
Audi Le Mans
Audi S4
Audi TT
BMW Le Mans Prototype
Chevrolet Corvette (verschillende generaties)
Chevrolet Stingray
Dodge Neon SRT-4
Dodge Viper
Ferrari 355
Ferrari 360
Ferrari 575
Ferrari Enzo
Ford GT
Ford Focus
Ford Mustang
Honda Civic Si
Honda S2000
Hyundai Tiburon
Mazda MX-5 Miata
Mazda RX-7
Mazda RX-8
Mitsubishi Evolution
Mitsubishi Eclipse
Nissan Skyline
Nissan 350Z
Porsche 911 Turbo
Porsch Carrera GT
Subaru WRX
Subaru WRX STi
Subaru WRX WRC-edition
Toyota Celica GT-S
Toyota Le Mans Prototype
Toyota Supra Turbo
Volkswagen Gti
TVR Speed 6
TVR Speed 12
Zitten toch al heel wat interessante wagens tussen
Heb nog ergens anders een bijkomende lijst gezien, maar vind ze niet zo direct
Comment
-
Dacht al dat dit iets voor jou zou zijn.
En als je de lijst van wagens bekijkt zouden wij wel eens geluk kunnen hebben met merken als Audi, BMW, Porsche, Ferrari, Lamborgini, Volkswagen, Mercedes, Lotus, TVR, etc is het aanbod eigenlijk interessanter dan bij G (ze moeten het stellen zonder oa Ferrari, Porsche etc)
En het is voorzien voor November dit jaar, dus rond dezelfde tijd als G.
Nog een interessante feature: je zal motorblokken kunnen uitwisselen tussen de verschillende wagens. Levert interessante mogelijkheden op me dunkt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knolselder_007Dacht al dat dit iets voor jou zou zijn.
En als je de lijst van wagens bekijkt zouden wij wel eens geluk kunnen hebben met merken als Audi, BMW, Porsche, Ferrari, Lamborgini, Volkswagen, Mercedes, Lotus, TVR, etc is het aanbod eigenlijk interessanter dan bij G (ze moeten het stellen zonder oa Ferrari, Porsche etc)
En het is voorzien voor November dit jaar, dus rond dezelfde tijd als G.
Nog een interessante feature: je zal motorblokken kunnen uitwisselen tussen de verschillende wagens. Levert interessante mogelijkheden op me dunkt
Anderzijds ... is dat in real life ook niet zo, in zekere zin ? Op den duur worden motoren zo gewisseld dat je niet meer weet welke motor waarin zit ...
Comment
Comment