Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het Grote Racegame-topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
    Het wordt weer een schitterende game! Zou ik het voor PC of voor PS kopen?
    Ik vind dat PS zoveel gemakkelijker speelt, maarja, das persoonlijk hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power
      Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
      Het wordt weer een schitterende game! Zou ik het voor PC of voor PS kopen?
      Ik vind dat PS zoveel gemakkelijker speelt, maarja, das persoonlijk hé
      Nja, maar het enige wat ik kan spelen op PS zijn autospelletjes... Ik ben een echte kluns in schietspelletjes op PS2. Daarenboven had ik al GTA3 en GTA Vice City op PC...

Comment

• waar blijven ze toch die graphics uit die oude PS2bak halen??

Weet er iemand of het mogelijk is om GT4 eventueel op mijn pc te spelen Ik heb geen ps2 en dat is het enige spel waarom ik er een zou kopen, maar dit is een wel heel stom idee...

Iemand die weet of t mogelijk is?

Comment

• ge kunt mss es zoeken naar een soort emulator...
          da bestond vroeger, om PS1 spellekes op pc te draaien...
          wie weet bestaat da nu nog, zoek es op google eh

hier al wa hulp:

edit: na wa zoeken en lezen blijkt het toch ni zo denderend goe te werken, PS2 aanschaffen zal nog de beste/makkelijkste oplossing zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
            waar blijven ze toch die graphics uit die oude PS2bak halen??
            voor GTA: San Andreas hebben ze zelfs speciaal een DVD ontwikkeld die even groot is als 2 DVD's, gewoon omdat het spel zo immens is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fast and furious
              Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
              waar blijven ze toch die graphics uit die oude PS2bak halen??
              voor GTA: San Andreas hebben ze zelfs speciaal een DVD ontwikkeld die even groot is als 2 DVD's, gewoon omdat het spel zo immens is.
              Is dat waar?? Schitterend!

Comment

• Is dat geen gewoon dubbelzijdige DVD ?
                Kheb hier ook DVD's van 9 GB liggen zo...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox
                  Is dat geen gewoon dubbelzijdige DVD ?
                  dat kan misschien wel eens zijn, maar moet je die dan na een bepaalde tijd omdraaien, want daar gaat het net om.
                  het is de bedoeling dat heel het spel kunt uitspelen zonder dat je ook maar 1 keer moet verwisselen van schijfje
                  bijvoorbeeld als je van wereld 1 naar wereld 2 gaat.

Comment

• Idd, ik denk het ook, maar dan nog: dan zou de PS2 er toch al op moeten voorzien indien het toch vrij speciaal is ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox
                      dat kan misschien wel eens zijn, maar moet je die dan na een bepaalde tijd omdraaien, want daar gaat het net om.
                      het is de bedoeling dat heel het spel kunt uitspelen zonder dat je ook maar 1 keer moet verwisselen van schijfje
                      DVD's bestaan eigenlijk uit 4 lagen die alemaal ongeveer 4.5 GB groot zijn. En iedere kant heeft dus 2 lagen van 4.5 GB. Dus speciaal voor het spel is het niet ontwikkeld ze, maar ik denk wel dat het 1 van de eerste zijn om het toe te passen.

Comment

jep, het zijn dubbelzijdige DVD's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brakke
                          Oorspronkelijk geplaatst door fast and furious
                          DVD-lagen zijn doorleesbaar voor de koppen, wat wil zeggen dat je ze helemaal niet moet omdraaien of wat dan ook. De leeskoppen lezen gewoon door de andere lagen heen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie
                            Oorspronkelijk geplaatst door brakke
                            DVD-lagen zijn doorleesbaar voor de koppen, wat wil zeggen dat je ze helemaal niet moet omdraaien of wat dan ook. De leeskoppen lezen gewoon door de andere lagen heen.
                            ah, dus dat wil dat zeggen.

The game will use a Dual-Layer DVD because Rockstar have already filled up a full DVD disk!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door servaski
                              DVD's bestaan eigenlijk uit 4 lagen die alemaal ongeveer 4.5 GB groot zijn. En iedere kant heeft dus 2 lagen van 4.5 GB. Dus speciaal voor het spel is het niet ontwikkeld ze, maar ik denk wel dat het 1 van de eerste zijn om het toe te passen.
                              Klopt, veel recente films staan reeds op 2 lagen, en je moet die schijfjes niet omdraaien of zo. Wat je wel kan hebben is een lichte hapering bij de overhang van de lagen (e kan trouwens zelf ook dual layer schijfjes branden). En dit is niets speciaal, is zo voorzien in de specificatie van DVD. Iedere dvd-soeler moet dit ondersteunen

Comment

• Iedereen is hier heel sterk PS2 en GT4. GT4 is ook de enige reden waarom ik me een PS2 zou kopen.
                                Heb echter bij aanschaf van m'n projector een Xbox gekregen, en moet zeggen daar zijn ook wel een paar knappe race games: Project Gotham2, DTM racedriver 2, Rallysportchallenge 2, enz.

Maar wat me verbaasd: er is hier nog niets gezegd over de aankomende titel voor Xbob: Forza Motorsport. Volgens wat ik kan zien is dit de GT4-uitdager bij uitstek:
                                * echte real life wagens (incl Ferrari, Porsche, Bmw, Audi etc)
                                * nauwkeurig gemodeleerd rijgedrag
                                * Volledige en veel uitgebreider tuningmogelijkheden dan GT4
                                * Schade: visueel en invloed op rijgedrag
                                * Zelfs van slijtage ed is er sprake
                                * Er zouden minimaal 200 verschillende wagens beschikbaar zijn (sommige spreken van 500), en dit zouden effectief verschillende wagens zijn: dus geen 3 verschillende BW 3's en allemaal interessante wagens (dus niet van die domme wagentjes waar je toch nooit met rijdt)
                                * Volledige online-ondersteuning
                                * graphics van minstens het niveau van GT4 (tenslotte kan die Xbox ook meer dan de ps2)

Qua gameplay lijkt het heel sterk op GT.
                                Als ik de reacties lees van mensen die het op de E3 al even gespeeld hebben zou het echt steengoed zijn. Laten we hopen.

Meer screenshots later

Comment

• De eerste 40 wagens voor Forza Motorsport zijn ondertussen ook reeds bekend:

Acura Integra
                                  Acura NSX
                                  Acura RSX
                                  Audi A6
                                  Audi Le Mans Prototype (R
                                  Audi Le Mans
                                  Audi S4
                                  Audi TT
                                  BMW Le Mans Prototype
                                  Chevrolet Corvette (verschillende generaties)
                                  Chevrolet Stingray
                                  Dodge Neon SRT-4
                                  Dodge Viper
                                  Ferrari 355
                                  Ferrari 360
                                  Ferrari 575
                                  Ferrari Enzo
                                  Ford GT
                                  Ford Focus
                                  Ford Mustang
                                  Honda Civic Si
                                  Honda S2000
                                  Hyundai Tiburon
                                  Mazda MX-5 Miata
                                  Mazda RX-7
                                  Mazda RX-8
                                  Mitsubishi Evolution
                                  Mitsubishi Eclipse
                                  Nissan Skyline
                                  Nissan 350Z
                                  Porsche 911 Turbo
                                  Porsch Carrera GT
                                  Subaru WRX
                                  Subaru WRX STi
                                  Subaru WRX WRC-edition
                                  Toyota Celica GT-S
                                  Toyota Le Mans Prototype
                                  Toyota Supra Turbo
                                  Volkswagen Gti
                                  TVR Speed 6
                                  TVR Speed 12

Zitten toch al heel wat interessante wagens tussen
                                  Heb nog ergens anders een bijkomende lijst gezien, maar vind ze niet zo direct

Comment

• Ik ben kandidaat !!

Enkel om wille van het feit dat GT4 niet op Xbox beschikbaar is, heb ik soms een klein beetje spijt van m'n beslissing om die console voor te nemen op de PS2 ... maar nu ik dit zie !!

Comment

• Dacht al dat dit iets voor jou zou zijn.

En als je de lijst van wagens bekijkt zouden wij wel eens geluk kunnen hebben met merken als Audi, BMW, Porsche, Ferrari, Lamborgini, Volkswagen, Mercedes, Lotus, TVR, etc is het aanbod eigenlijk interessanter dan bij G (ze moeten het stellen zonder oa Ferrari, Porsche etc)

En het is voorzien voor November dit jaar, dus rond dezelfde tijd als G.

Nog een interessante feature: je zal motorblokken kunnen uitwisselen tussen de verschillende wagens. Levert interessante mogelijkheden op me dunkt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knolselder_007
                                        Dacht al dat dit iets voor jou zou zijn.

En als je de lijst van wagens bekijkt zouden wij wel eens geluk kunnen hebben met merken als Audi, BMW, Porsche, Ferrari, Lamborgini, Volkswagen, Mercedes, Lotus, TVR, etc is het aanbod eigenlijk interessanter dan bij G (ze moeten het stellen zonder oa Ferrari, Porsche etc)

En het is voorzien voor November dit jaar, dus rond dezelfde tijd als G.

Nog een interessante feature: je zal motorblokken kunnen uitwisselen tussen de verschillende wagens. Levert interessante mogelijkheden op me dunkt
                                        Ah ja, want dan kan je in een SLK éindelijk eens een échte sportmotor krijgen i.p.v. die kompressor-naaimachientjes.

Anderzijds ... is dat in real life ook niet zo, in zekere zin ? Op den duur worden motoren zo gewisseld dat je niet meer weet welke motor waarin zit ...

Comment

• Ik ben een enorme fan van mm2 ,mete en paar downloads keitof ! is wel enkel pc

Comment

Working...
                                          X