ja
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het Grote Racegame-topic
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DodgeboyIs DTM RACe Driver 1 de moeite ?
Nuu niet zeggen:Haha,da's keioud want den tweej is al uit.
Iemand die het heeft op PC of console,wat vind je ervan ?Is het €15 waard ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DodgeboyIs DTM RACe Driver 1 de moeite ?
Nuu niet zeggen:Haha,da's keioud want den tweej is al uit.
Iemand die het heeft op PC of console,wat vind je ervan ?Is het €15 waard ?
Het lijkt al wat verouderd, maar wel leuk van al die autos.
Oh en wat mij ook opviel toen ik het kocht was : de nieuwe mercedes clk bijv. , die zit er nog niet in =/ .
Alleen deze ..
Das wel spijtig, en als je het veel speelt vergeet je je GT skills vind ik =D.
Dus speel ik het nog heeeeeel weinig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiPIn DTM Race driver zitten zowel de oude als de nieuwe CLK
Ik heb het hier over playstation versie ...
@ Dodgeboy; ik vind het niet goed, het steekt rap tegen en is vrij moeilijk. Maar 15€ is natuurlijk wel een interessante prijs1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door ekreteiPIn DTM Race driver zitten zowel de oude als de nieuwe CLK
Ik heb het hier over playstation versie ...
@ Dodgeboy; ik vind het niet goed, het steekt rap tegen en is vrij moeilijk. Maar 15€ is natuurlijk wel een interessante prijs
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TommieHeb 'em ook en vind 'em toch wel fun.
Is eens wat anders dan Need For Speed.
Een Playstation mag ik toch niet,dus GT kan ik niet spelen,maar dit lijkt me ook wel leuk.En het mag gerust wel moeilijk zijn,dat het niet op 1-2-3 uitgespeeld is.
Als je bedenkt dat het van €50 komt,dan is €15 zeker een redelijke prijs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DodgeboyOorspronkelijk geplaatst door TommieHeb 'em ook en vind 'em toch wel fun.
Is eens wat anders dan Need For Speed.
Een Playstation mag ik toch niet,dus GT kan ik niet spelen,maar dit lijkt me ook wel leuk.En het mag gerust wel moeilijk zijn,dat het niet op 1-2-3 uitgespeeld is.
Als je bedenkt dat het van €50 komt,dan is €15 zeker een redelijke prijs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DodgeboyIk MAG het gewoon niet,niet dat ik het hééél erg vind hoor,enkel voor Gt zou ik hem kopen,maar ik kan het ergens anders ook eens af en toe spelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteOorspronkelijk geplaatst door DodgeboyIk MAG het gewoon niet,niet dat ik het hééél erg vind hoor,enkel voor Gt zou ik hem kopen,maar ik kan het ergens anders ook eens af en toe spelen.
Vorig jaar zeker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteOorspronkelijk geplaatst door DodgeboyIk MAG het gewoon niet,niet dat ik het hééél erg vind hoor,enkel voor Gt zou ik hem kopen,maar ik kan het ergens anders ook eens af en toe spelen.
Comment
Comment