Oorspronkelijk geplaatst door Dodgeboy
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het Grote Racegame-topic
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiPOorspronkelijk geplaatst door driver_to_beKomt DTM2 eigelijk uit op PS2? En is DTM1 uitgekomen op PS2? Ik ben namelijk van plan 1 van de 2 te kopen. Als DTM2 er nog niet is wordt het DTM1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davyOorspronkelijk geplaatst door DodgeboyJup
Wel een zware pc voor nodig.
256mb RAM,64mg videocard,héél goede geluidskaart,windows 98/mx/millenium/xp,...
Comment
-
Ik heb een vraag over DTM Race Driver 1:Ik zit nu in de Power tier racing (tier 2)en ik heb één keer een DTM seizoen afgerond.Nu,ik heb besloten om nu opnieuw een DTm seizoen te doen met een CLK-DTM,maar als ik punten scoor dan komen die er niet bij en blijf ik zitten op de reeds behaalde punten voor naar het Lola-kampioenschap te gaan ?
Iemand hier een verklaring voor ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door desert stormOorspronkelijk geplaatst door davyOorspronkelijk geplaatst door DodgeboyJup
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2Oorspronkelijk geplaatst door desert stormOorspronkelijk geplaatst door davyOorspronkelijk geplaatst door DodgeboyJup
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DodgeboyIk heb een vraag over DTM Race Driver 1:Ik zit nu in de Power tier racing (tier 2)en ik heb één keer een DTM seizoen afgerond.Nu,ik heb besloten om nu opnieuw een DTm seizoen te doen met een CLK-DTM,maar als ik punten scoor dan komen die er niet bij en blijf ik zitten op de reeds behaalde punten voor naar het Lola-kampioenschap te gaan ?
Iemand hier een verklaring voor ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DodgeboyPfft,ik zoek codes dervoor,maar ik vind ze niet.Heb al bijzonder veel cheatsite's afgegaan zonder resultaat.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
Comment