Merci, maar zal dan niet lukken wegens niet de juiste ingangen op mijn tv kaart...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het Grote Racegame-topic
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door spg900Oorspronkelijk geplaatst door BMW PowerDe PS2 is de laatste tijd vrij goedkoop eigenlijk, zeker in winkels als Makro, Carrefour,...
Maar heb weinig ervaring met PS2... is dat eigenlijk goed genoeg als DVD speler? En met wat voor kabel sluit je dat aan (moet werken op mijn PC-TV kaart)? (ja sorry, ik ben echt een console n00b, mijn laatste console was een NES )
Had het eigenlijk al langer gewild, voor GT3 en nu 4, maar het gebrek aan cockpit view vind ik een serieuze afknapper.
Je sluit 'm aan op je tv met zo'n driekleurige stekkertjes (geel-wit-rood) of met een adaptortje daarvoor (dan is het rechthoekig, met aan één korte zijde een kleine knik erin voor oudere tv s
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door desert stormOorspronkelijk geplaatst door spg900Merci, maar zal dan niet lukken wegens niet de juiste ingangen op mijn tv kaart...
Weliswaar alleen het beeld, maar meestal zit er bij je pc ook nog een kabel om het geluid ook te kunnen aansluiten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NextGen BlackFoxOorspronkelijk geplaatst door desert stormOorspronkelijk geplaatst door spg900Merci, maar zal dan niet lukken wegens niet de juiste ingangen op mijn tv kaart...
Weliswaar alleen het beeld, maar meestal zit er bij je pc ook nog een kabel om het geluid ook te kunnen aansluiten
overlaatst kon je in den aldi een tv-tuner kaart kopen, en daar zaten toch zo geen aansluitingen op..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spg900Oorspronkelijk geplaatst door NextGen BlackFoxDas enkel tv out denk ik, en niet in
(dit is wel degelijk een TV Tuner kaart, met ingang voor kabel. TV Out zit op mijn beeldkaart).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door desert stormOorspronkelijk geplaatst door NextGen BlackFoxOorspronkelijk geplaatst door jancleynenWie heeft er hier nog need for speed underground om auto's te showen enzo?
som eens alles op dat je hebt
Soms eens een paar spellen op, ik zeg wel welke ik heb
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NextGen BlackFoxOorspronkelijk geplaatst door desert stormOorspronkelijk geplaatst door NextGen BlackFoxOorspronkelijk geplaatst door jancleynenWie heeft er hier nog need for speed underground om auto's te showen enzo?
som eens alles op dat je hebt
Soms eens een paar spellen op, ik zeg wel welke ik heb
euh...
deze weet ik zeker (alleen pc natuurlijk):
- AA
- COD
- MOHAA
- C&C
- Need For Speed
de rest weet ik niet...
alhoewel ik denk dat je één of andere colin mc rae ook hebt...
Comment
Comment