Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De PS2 is de laatste tijd vrij goedkoop eigenlijk, zeker in winkels als Makro, Carrefour,...
En wat kost dat dan tegenwoordig? Ik zou eigenlijk een DVD speler willen, maar een PS2 speelt ook DVDs af, dus misschien doe ik dat dan gewoon.
Maar heb weinig ervaring met PS2... is dat eigenlijk goed genoeg als DVD speler? En met wat voor kabel sluit je dat aan (moet werken op mijn PC-TV kaart)? (ja sorry, ik ben echt een console n00b, mijn laatste console was een NES )
Had het eigenlijk al langer gewild, voor GT3 en nu 4, maar het gebrek aan cockpit view vind ik een serieuze afknapper.
Eh? Moet je mij eens verklaren hoe ik op mijn PC naar TV kan kijken.
(dit is wel degelijk een TV Tuner kaart, met ingang voor kabel. TV Out zit op mijn beeldkaart).
Als dat een tv-tuner kaart is dan heb je hier al zeker een composite ingang, de ingang voor de gele stekker dus. Dat is de stekker die voor het beeld zorgt. Ik denk dat ze wel adaptertjes verkopen die de witte en de rode stekker (voor de klank) omzetten in zo'n klein fichke. Die kan je dan in je line-in van je geluidskaart steken. Zo zit het volgens mij toch ineen. Correct me if I am wrong.
Comment