Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het Grote Racegame-topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• needforspeedunderground komt de 18de uit

kwijlen maar:

2003 Acura RSX Type S
    2004 Audi A3
    2004 Audi TT
    2004 Cadillac Escalade
    2003 Ford Focus ZX3
    2005 Ford Mustang GT
    2000 Honda Civic Coupe Si
    2004 Hummer H2
    2003 Hyundai Tiburon GT
    2004 Infiniti G35
    2002 Lexus iS300
    2004 Lincoln Navigator
    1999 Mazda Miata - MX5
    1995 Mazda RX-7
    2004 Mazda RX-8
    1999 Mitsubishi 3000 GT
    1999 Mitsubishi Eclipse GSX
    2003 Mitsubishi Lancer EVO VIII
    1992 Nissan 240sx
    2003 Nissan 350Z
    2003 Nissan Sentra SE-R Spec V
    1999 Nissan Skyline R34 GTR
    2003 Peugeot 206 GTI
    2004 Pontiac GTO
    2004 Subaru WRX STI
    2003 Toyota Celica GT-S
    1987 Toyota Corolla GTS (AE86)
    1998 Toyota Supra
    2003 Volkswagen Golf GTI

^da zijn dus de auto's die in elke versie inzitten^

en dan;
    Europa:
    Opel Corsa
    Peugeot 106

Amerika:
    Honda S2000
    Honda NSX

trailers:

Comment

• Hummer..Escalade ?
      SUV's ?

Zou er een soort SUV-Pimp mode inzitten ?

Comment

• Er is trouwens een nieuwe demo uit van GTR. Te downloaden op www.GTR-game.com en dan downloads klikken.

In tegenstelling tot de pers-demo kun je nu wel tegen tegenstanders rijden: maximaal met 20 wagens op het circuit. Het circuit is nog steeds Spa-Francorchamps en de wagens nog steeds de Lister (echter in blauw-gele uitvoering van creation autosport) en de Morgan.
        Je kunt nu wel alleen maar in arcade en semi-pro mode rijden, simulatie is er dus niet bij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
          Er is trouwens een nieuwe demo uit van GTR. Te downloaden op www.GTR-game.com en dan downloads klikken.

In tegenstelling tot de pers-demo kun je nu wel tegen tegenstanders rijden: maximaal met 20 wagens op het circuit. Het circuit is nog steeds Spa-Francorchamps en de wagens nog steeds de Lister (echter in blauw-gele uitvoering van creation autosport) en de Morgan.
          Je kunt nu wel alleen maar in arcade en semi-pro mode rijden, simulatie is er dus niet bij.
          Joris, hebt gij die demo afgehaald? En al mee gespeeld?

Comment

• Dat is natuurlijk wel zwaar balen van GT4...

Ik ga mijn spel toch maar op voorhand reserveren. Ik denk dat de eerste lading zooo snel weg is (en zeker met de kerstperiode) dat je een maand mag wachten voordat de 2de lading binnenkomt...

Comment

• hoe zit dat eigelijk met die PStwo ?is dat ook nog voor deze kerstperiode en dan mss een GT4 PStwo pakket ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power
                Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
                Er is trouwens een nieuwe demo uit van GTR. Te downloaden op www.GTR-game.com en dan downloads klikken.

Joris, hebt gij die demo afgehaald? En al mee gespeeld?
                Jep ik heb die de eerste dag al afgehaald
                Ik moet wel zeggen dat de tegenstand een heel hoog niveau haalt ze
                Rondjes van 2:13 en zelfs 2:12. Ik haal voorlopig nog net 2:16. Je kunt de wagen wel nog niet helemaal afstellen: alleen diffusor, banden, versnellingsbak, remmen... Dus nog geen ophanging, aerodynamica...

Comment

• Gta SA komt lekker dichtbij :o

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door michael
                    weet niemand meer over dit spel :
                    Het kan niet online gespeeld worden . Maar ze zullen zeker wel nog een andere versie brengen denk ik.
                    Ik heb dit via via gehoord, maar ben wel zeker van mijn bronnen dus wel grote kans dat dit waar is.

Comment

• the final countdown for GTA San Andreas

7 dagen wachten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VonBiatch
                        hoe zit dat eigelijk met die PStwo ?is dat ook nog voor deze kerstperiode en dan mss een GT4 PStwo pakket ?
                        PStwo is officieel te verkrijgen vanaf 2 november, maar zal misschien al iets voreger zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door michael
                          zeveraar

14 DECEMBER
                          GT4 is uitgesteld tot begin 2005...
                          Niets te zeveraar dus. Info van de topman van Playstation Benelux, dus wel betrouwbaar denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NextGen BlackFox
                            GT4 is dus weer uitgesteld tot 2005....

Maarja, toch enkele screens:

tiens.... :o

Screens zijn dus totaal niet representatief voor de ingame graphics.
                            De ingame graphics van GT4 zijn zeer goed (heel scherp, waardoor je wel veel last hebt van kartelvorming bij diagonalen), maar verre van deze screens, vooral de wagens niet.
                            Graphics zijn wel scherper en gedetailleerder dan die van zijn grote concurrent Forza Motorsport. Die laatste heeft dan wel weer leuke details wat betreft wagenmodellen (je kan door de wagen kijken, ziet interieurdetails, een bestuurder die schakelt en stuurt, en vooral de schade is heel tof (gaande van afgeschuurde verf tot blutsen deuken etc).

Comment

• Jammer van GT4

En GTA-SA is zooooooooooooooooo enorm he, echt niet te schatten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Peterke
                                Jammer van GT4

En GTA-SA is zooooooooooooooooo enorm he, echt niet te schatten
                                Heb er hier al een exemplaartje van liggen en het is inderdaad wel goed

Comment

• morgen is SA van mij ,54euro ligt al klaar

Comment

• Hier een gratis simulatie-"game"

downloaden van http://www.racer.nl

Er is maar 1 wagen en 1 circuit in het spel, maar je kunt er immens veel downloaden van andere websites (links staan op de site zelf)

Het is niet echt een game, maar meer een echte simulatie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
                                      Hier een gratis simulatie-"game"

Er is maar 1 wagen en 1 circuit in het spel, maar je kunt er immens veel downloaden van andere websites (links staan op de site zelf)

Ik krijg em nie geinstalleerd
                                      hij geeft volgende fout aan:
                                      ...autoexec.nt. het systeembestand is niet geschikt voor ms-dos en microsoft windows toepassingen

Comment

• SA is echt megasupervetteringsjiek GOED

die kaart is zo imens groot dat ge na 1maand spelen verloren kunt rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RC-R@CER
                                          Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
                                          Hier een gratis simulatie-"game"

Ik krijg em nie geinstalleerd
                                          hij geeft volgende fout aan:
                                          ...autoexec.nt. het systeembestand is niet geschikt voor ms-dos en microsoft windows toepassingen
                                          mmm ik had ook eerst problemen, maar dat omdat mijn firewall het programma hinderde. Ik moet dus eerst offline gaan, mijn firewall uitzetten en dan pas kan ik het spelen. Probeer dat ook es. Anders moet ge es de site contacteren.

Comment

Working...
                                          X