Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het Grote Racegame-topic
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door RC-R@CEROorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteOorspronkelijk geplaatst door Bart VOorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteVoila ben ook de trotse bezitter van GTA San Andreas! 't Is inderdaad pakken groot, dat spel! ZOT!
Da moet ik deze week ook nog is gaan halen!
Heb het gisteren wat proefgespeeld en 't is echt enorm. En dan heb ik nog maar een beperkt deel van de stad of staat, of wat dan ook.
Wel was ik wat ontgoocheld over de graphics. Ik ben gewend van GTA op PC te spelen. En op computer zijn de beelden toch stukken beter dan op PS2!
Ik was dat zo gewend om GTA3 en Vice City te spelen op PC dat ik gewoon speelde met alle toetsen op mijn klavier. Dusja.... nu is dat zeker nog zoeken ze naar alle functies.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteOorspronkelijk geplaatst door RC-R@CEROorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteOorspronkelijk geplaatst door Bart VOorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteVoila ben ook de trotse bezitter van GTA San Andreas! 't Is inderdaad pakken groot, dat spel! ZOT!
Heb het gisteren wat proefgespeeld en 't is echt enorm. En dan heb ik nog maar een beperkt deel van de stad of staat, of wat dan ook.
Wel was ik wat ontgoocheld over de graphics. Ik ben gewend van GTA op PC te spelen. En op computer zijn de beelden toch stukken beter dan op PS2!
Ik was dat zo gewend om GTA3 en Vice City te spelen op PC dat ik gewoon speelde met alle toetsen op mijn klavier. Dusja.... nu is dat zeker nog zoeken ze naar alle functies.
Comment
-
Iemand een idee wat de systeemvereisten gaan zijn van San Andreas op pc?
Ik heb GTA3 en Vice City en die lopen beiden erg vlot. Als m'n pc'tje het toelaat koop ik ook zeker San Andreas, maar dan moet het wel deftig werken uiteraard...'13 Audi A4 Avant 2.0TDI 136pk S-Line multitronic
'12 VW Tiguan 2.0TDI 110pk Sport & Style 6v
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteOorspronkelijk geplaatst door Bart VOorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteVoila ben ook de trotse bezitter van GTA San Andreas! 't Is inderdaad pakken groot, dat spel! ZOT!
Comment
-
Verdorie, ik zou het eigenlijk ook wel graag hebben ...
@ Nicolaas: staat je PS2 / GTA SA in Rumbeke ? Zou ik misschien eens een vijftal minuutjes mogen proef-spelen ?
Als beloning mag je dan eens met de Mini mee1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexVerdorie, ik zou het eigenlijk ook wel graag hebben ...
@ Nicolaas: staat je PS2 / GTA SA in Rumbeke ? Zou ik misschien eens een vijftal minuutjes mogen proef-spelen ?
Als beloning mag je dan eens met de Mini mee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteOorspronkelijk geplaatst door alex69alexVerdorie, ik zou het eigenlijk ook wel graag hebben ...
(Ik zou 'm eerst wel eens een middagje moeten meekrijgen )1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteOorspronkelijk geplaatst door alex69alexVerdorie, ik zou het eigenlijk ook wel graag hebben ...
(Ik zou 'm eerst wel eens een middagje moeten meekrijgen )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteOorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteOorspronkelijk geplaatst door alex69alexVerdorie, ik zou het eigenlijk ook wel graag hebben ...
Hoe is san andreas ?? Ik heb vice city en dat vind ik werkelijk
Is het echt zoveel groter ?1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteOorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteOorspronkelijk geplaatst door alex69alexVerdorie, ik zou het eigenlijk ook wel graag hebben ...
Is het echt zoveel groter ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteOorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteOorspronkelijk geplaatst door alex69alexVerdorie, ik zou het eigenlijk ook wel graag hebben ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mister VOorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteOorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteOorspronkelijk geplaatst door alex69alexVerdorie, ik zou het eigenlijk ook wel graag hebben ...
Is het echt zoveel groter ?1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door Mister VOorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteOorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteOorspronkelijk geplaatst door alex69alexVerdorie, ik zou het eigenlijk ook wel graag hebben ...
Comment
Comment