Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het Grote Racegame-topic
Collapse
X
-
Echt héééééééééééél veel. Een stuk of honderd en meer, Lambo Diablo VT, GT, Ferrari Modena, Porsche GT1, Viper, ...
Hier staan er heel erg goede!
Comment
-
kheb es zo'n wagen gedownload voor mijn nfs hot pursuit 2: een veyron (kheb'm in de map van de jag gezet, vandaar )
Deze wagen is té zot voor woorden: accelereert gelijk niets en mijn grafische kaart kan zelfs af en toe niet mee De zotste wagen ooit!
Iemand nog goeie tips ivm andere wagens?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wotrkheb es zo'n wagen gedownload voor mijn nfs hot pursuit 2: een veyron (kheb'm in de map van de jag gezet, vandaar )
Deze wagen is té zot voor woorden: accelereert gelijk niets en mijn grafische kaart kan zelfs af en toe niet mee De zotste wagen ooit!
Iemand nog goeie tips ivm andere wagens?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DodgeboyIk weet niet...NFS HP2 is een fantastisch spel...en toch speel ik het niet zo graag als de andere in de NFS-reeks (voordat de Undergrounds kwamen bedoel ik,met gewone racemonsters )
Je kon zelfs je lampjes aan of uit doen :o
Ook waren er in sommige NFS' real life filmpjes verwerkt (zo zal ik nooit de burn outende Diablo vergeten van in NFS1)
Toevallig werkte EA toen nog onder de full Electronics Arts.....
De nieuwe NFS' mogen wel knapper zijn, maar het heeft een cheap, massaproductie gevoel, vind ik
Comment
Comment