Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het Grote Racegame-topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen
    Raad es uit welk spel dit komt: (BMW fans eat your heart out )
    Mercedes benz world racing

Comment

• Jep, heb je dat ook? Want ik dacht nu gaat niemand da zien met die addon-auto's... Niet dus...

Comment

• Tuurlijk heb ik da

Comment

• Is dit spel nog ergens te koop?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
            Tuurlijk heb ik da
            Ook met add-on auto's? Anders ff online tegen mekaar racen das heel leuk!

En ja dit spel zal je ergens nog wel vinden, maar binnenkort komt er hoogstwaarschijnlijk een tweede deel uit.

Comment

• Ik heb het op PS2, niet op pc

Comment

• Ahzo doeme toch das spijtig. Bij deze, zijn er nog mensen die dit spel hebben en es graag online zouden racen?

Comment

• Voor wie nog niet overtuigd is:

Comment

• Welke auto's zijn er nog ? Van de add-ons dan *

Comment

• Echt héééééééééééél veel. Een stuk of honderd en meer, Lambo Diablo VT, GT, Ferrari Modena, Porsche GT1, Viper, ...

Hier staan er heel erg goede!

Comment

• GT4 komt dus zeker niet naar PC???

Comment

GT4 komt dus zeker niet naar PC???
                          dat wist je toch al lang: Gran turismo is een PS2 only spel. Wordt gemaakt door sony entertainment, nogal wiedes dat ze het voor hun playstation willen houden!

Comment

Voor wie nog niet overtuigd is:

waar haal je trouwens je add ons auto's?

Comment

Raad es uit welk spel dit komt: (BMW fans eat your heart out )

En van welk spel is het nu?

Comment

• Mercedes Benz World Racing

Beetje beter lezen e
                                1982 BMW E28 528i
                                2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• kheb es zo'n wagen gedownload voor mijn nfs hot pursuit 2: een veyron (kheb'm in de map van de jag gezet, vandaar )

Deze wagen is té zot voor woorden: accelereert gelijk niets en mijn grafische kaart kan zelfs af en toe niet mee De zotste wagen ooit!

Iemand nog goeie tips ivm andere wagens?

Comment

• mooie xkr

Comment

• Ik weet niet...NFS HP2 is een fantastisch spel...en toch speel ik het niet zo graag als de andere in de NFS-reeks (voordat de Undergrounds kwamen bedoel ik,met gewone racemonsters )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr
                                        kheb es zo'n wagen gedownload voor mijn nfs hot pursuit 2: een veyron (kheb'm in de map van de jag gezet, vandaar )

Deze wagen is té zot voor woorden: accelereert gelijk niets en mijn grafische kaart kan zelfs af en toe niet mee De zotste wagen ooit!

Iemand nog goeie tips ivm andere wagens?
                                        Wat voor een grafische kaart heb jij dan wel ?? Want NFS2 is nu wel niet echt een veeleisend spelletje he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dodgeboy
                                          Ik weet niet...NFS HP2 is een fantastisch spel...en toch speel ik het niet zo graag als de andere in de NFS-reeks (voordat de Undergrounds kwamen bedoel ik,met gewone racemonsters )
                                          Idem, alle Need For Speeds voor HP2 (de orginele HP, Porsche challenge, High Stakes,...) hadden nog een magische sfeer, een interieur, beetje fatsoenlijke schade en een degelijke career mode.
                                          Je kon zelfs je lampjes aan of uit doen :o
                                          Ook waren er in sommige NFS' real life filmpjes verwerkt (zo zal ik nooit de burn outende Diablo vergeten van in NFS1)

Toevallig werkte EA toen nog onder de full Electronics Arts.....

De nieuwe NFS' mogen wel knapper zijn, maar het heeft een cheap, massaproductie gevoel, vind ik

Comment

Working...
                                          X