Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bij de release van de PS3 was het nog niet zo he, hij had het daarop denk ik
Niet bij de release, nee.
Ik heb mijn XBOX gekocht op 26/9, toen Halo 3 werd gelanceerd (een Halo-pack dus).
PS3 kwam evenwel niet in aanmerking bij mij, om de simpele reden dat je daar geen Halo op kan spelen. Had ik een console gekocht zonder naar het spelaanbod te kijken, dan had ik een PS3 gekocht.
Vandaag eindelijk Project Gotham Raging 4 gekocht. Wel nog maar drie races gereden.
Vandaag nog een paar uur gespeeld. O.a. de Nürburgring gekocht met mijn credits. Hell, wat een zalig spel! Die geluiden, dat realistische van de Ring, die testtracks!
Je ziet mss wel dat ik nooit GT4 gespeeld heb (ik heb nooit een PS2 gehad).
Vandaag nog een paar uur gespeeld. O.a. de Nürburgring gekocht met mijn credits. Hell, wat een zalig spel! Die geluiden, dat realistische van de Ring, die testtracks!
Je ziet mss wel dat ik nooit GT4 gespeeld heb (ik heb nooit een PS2 gehad).
Volledig mee eens. De motorgeluiden zijn zot realistisch!
De sound van de E60 is net echt!
Nope.
Ik kan moeilijk een kabel leggen van de router naar de XBOX, want die zou half ons huis door moeten. WiFi zou de enige oplossing zijn, maar dat heb ik nog niet gekocht. Ik weet ook niet of ik dat in augustus nog nodig zal hebben (dan verhuis ik).
Niettemin, als het wat goedkoper kan, wil ik het wel doen hoor.
Volledig mee eens. De motorgeluiden zijn zot realistisch!
De sound van de E60 is net echt!
Zalig!
De E60 is wel niet de makkelijkste wagen om mee te rijden. Dat ding heeft mij al punten gekost in wedstrijden.
Enfin, ik wil die driftkarren ook onder de knie krijgen natuurlijk. Al was het maar om mijn maat (die PGR 2 heeft), de loef te kunnen afsteken. Algemeen genomen ben ik iets beter in racegames dan hem, en hij is dan weer een stuk beter in shooters (vooral snipen in feite).
Er bestaat iets dat je op de achterkant van je Xbox kan plaatsen. Dan heb je wireless.
Misschien een oplossing voor u?
Weet ik. Maar dat kost ook geld.
Je bedoelt die WiFi-antenne.
Dik 100 € om een jaartje online te kunnen gamen, vind ik eigenlijk een beetje overdreven. Met mijn PSP kon ik steeds gratis online spelen.
Weet ik. Maar dat kost ook geld.
Je bedoelt die WiFi-antenne.
Dik 100 € om een jaartje online te kunnen gamen, vind ik eigenlijk een beetje overdreven. Met mijn PSP kon ik steeds gratis online spelen.
Is dat zoveel?
Ik speel altijd op mijn broers Xbox dus ik heb geen idee hoeveel dat kost.
Is dat zoveel?
Ik speel altijd op mijn broers Xbox dus ik heb geen idee hoeveel dat kost.
Die antenne zal toch wel rond de 40 € kosten. En dan nog eens het abonnement op XBOX Live aan 60 € per jaar.
Sorry, maar ik vind dat een beetje geldklopperij.
Die antenne zal toch wel rond de 40 € kosten. En dan nog eens het abonnement op XBOX Live aan 60 € per jaar.
Sorry, maar ik vind dat een beetje geldklopperij.
In feite moet heel dat gedoe toch klanten kosten aan Microsoft, right? Vooral jonge gastjes die dat abonnementsgeld niet kunnen/willen betalen, en dan maar naar Sony stappen. Toch?
In feite moet heel dat gedoe toch klanten kosten aan Microsoft, right? Vooral jonge gastjes die dat abonnementsgeld niet kunnen/willen betalen, en dan maar naar Sony stappen. Toch?
Inderdaad, moet wel zijn. Mijn broer heeft in het begin ook nog getwijfeld omdat het teveel kostte. Maar zoveel had ik wel niet verwacht.
Terwijl Playstation dat gewoon gratis doet...
Inderdaad, moet wel zijn. Mijn broer heeft in het begin ook nog getwijfeld omdat het teveel kostte. Maar zoveel had ik wel niet verwacht.
Terwijl Playstation dat gewoon gratis doet...
Voila. Als iemand ideeën heeft om het goedkoper op te lossen ... Dit is het juiste topic.
Kan je eigenlijk een netwerk maken, gewoon via het net ook? Zodanig dat je enkel tegen bepaalde mensen kan spelen. Lijkt mij toch haalbaar, maar ik ben niet direct een informaticus, dus ik weet het niet zeker.
Voila. Als iemand ideeën heeft om het goedkoper op te lossen ... Dit is het juiste topic.
Kan je eigenlijk een netwerk maken, gewoon via het net ook? Zodanig dat je enkel tegen bepaalde mensen kan spelen. Lijkt mij toch haalbaar, maar ik ben niet direct een informaticus, dus ik weet het niet zeker.
Gisteren met de Ferrari FXX in 8:12 de Nordschleiffe (uitgebreid, dus incl. F1-circuit) gedaan. Zot!! Echt, de max van een spel.
En ik heb dan nog een paar keer in de vangrail gehangen, dus minder dan 8 minuten is zeker haalbaar.
Edit:
Gisteren nog ontdekt dat ik die tijd met de gewone Enzo had gereden.
Gisteren met de Ferrari FXX in 8:12 de Nordschleiffe (uitgebreid, dus incl. F1-circuit) gedaan. Zot!! Echt, de max van een spel.
En ik heb dan nog een paar keer in de vangrail gehangen, dus minder dan 8 minuten is zeker haalbaar.
Da is zeker niet slecht.
Michelin test track is ook wel is fijn. Met de fxx 356.29 als max gehaald
Comment