Mededeling

Collapse
No announcement yet.

XBOX 360 racegames

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Catscratch Bekijk Berichten
    Ga ik ook doen
    Als het goed is 269 EUR voor de premium + viva pinata + forza 2. Halo 3 & PGR4 heb ik al op de kop kunnen tikken voor 70 EUR tesamen. Moet ik enkel nog kijken dat ik een premium heb met HDMI en eentje waar de cpu ontwikkeld is op 65nm (die stiller zouden zijn).

Trouwens een PS3 is ook niet van de stilste. De WII daarentegen

Nu is het wachten op m'n nieuwe versterker met HDMI forwarding en dan kan ik alles installeren.
    Ga je online spelen?
    Ik ga alleszins niet online voor deze zomer. Ten vroegste als ik verhuis ben. Al is het maar omdat ik voor die paar maand geen WiFi-kit wil kopen en omdat een kabel bij mij thuis aardig in de weg zou liggen.
    Als ik verhuisd ben, zie ik nog wel.
    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Daar heb ik nog geen idee van ... als er hier veel mensen online spelen wil ik dat wel overwegen, maar indien anders heb ik weinig zin om opgescheept te zitten met 12 jarige krijsende kinderen
      Porsche 997 S

Comment

• Trouwens ... hoe werkt het opladen van de wireless controllers? Met batterijen zoals de Wii of gewoon met een kabeltje om de controller zelf op te laden zoals de PS3?
        Porsche 997 S

Comment

Daar heb ik nog geen idee van ... als er hier veel mensen online spelen wil ik dat wel overwegen, maar indien anders heb ik weinig zin om opgescheept te zitten met 12 jarige krijsende kinderen

Mja, als je online gamet, is die kans groot natuurlijk. En ook: als je zelf niet veel gamet, zal je allicht niet veel kans maken in online games. Dat zit mij persoonlijk ook wel wat tegen.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

Trouwens ... hoe werkt het opladen van de wireless controllers? Met batterijen zoals de Wii of gewoon met een kabeltje om de controller zelf op te laden zoals de PS3?
            Standaard krijg je gewone batterijen bij de crontroller(s) geleverd. Je moet zelf nog een oplader en oplaadbare batterijen bij kopen.
            Ikzelf heb een plg 'n' play-kabel. Daar zit standaard één oplaadbare batterij bij. Een tweede oplaadbare batterij voor een eventuele extra controller, moet je ook nog bij kopen.
            120d Hatch Edition Sport

Comment

Daar heb ik nog geen idee van ... als er hier veel mensen online spelen wil ik dat wel overwegen, maar indien anders heb ik weinig zin om opgescheept te zitten met 12 jarige krijsende kinderen
              dat valt eigenlijk zeer goed mee hoor, het aantal "kinderen" op Live
              Valt natuurlijk ook te zien welke spellen je online gaat spelen. Op bv, PGR, Forza, etc, vind je zelden kinderen. Die kunnen dat gewoonweg niet of hebben nog geen interesse.

Als je dan bv Fusion Frenzy, Battlefield, Rayman etc, speelt.. ja dan heb je meer kans om geeks of kinders tegen te komen ja.

Maar over het algemeen zitten er veel "volwassenen" of ouderen op hoor. Ik denk ook dat het feit, dat het betalend is, er voor een groot stuk tussen zit. En het Feedback system word nauw opgevolgd, dus er zijn wel regels.

Comment

• btw, @ Lampe(kap): Today is the day!

Jij zegt me maar het uur, ik zal proberen online te zijn.

Comment

• Niewe pakket van de XBOX Pro is met Gears of War en PGR3. Zo eentje ga ik er me volgende week halen. Met een beetje geluk is m'n versterker enzo ook binnen en kan ik dat weekend al wat gamen
                  Porsche 997 S

Comment

• Als ge Carreer of Championship opstart bij PGR4 .... die races kunt ge maar 1x doen?

Ik had een Lancia'ke geselecteerd maar al bij het 2e event was't al moeilijk winnen
                    En dat nog op normal
                    Porsche 997 S

Comment

• PGR4

Comment

Als ge Carreer of Championship opstart bij PGR4 .... die races kunt ge maar 1x doen?

Ik had een Lancia'ke geselecteerd maar al bij het 2e event was't al moeilijk winnen
                        En dat nog op normal
                        Ik ben er nog relatief vlot door geraakt dan. Het kan wel dat ik easy geselecteerd heb, ik weet het niet. Ik sta momenteel ergens rond de 50ste plaats, en ik heb nog maar in een paar wedstrijden niet de eerste plaats gehaald.
                        Ben nu wel al een tijdje gestopt met de Career Mode omdat ik sowieso eerst nog wat wil verbeteren door te spelen in de Arcade Mode. Die wedstrijden kan je wel meer dan één keer spelen, dus dat scheelt.
                        120d Hatch Edition Sport

Comment

Als ge Carreer of Championship opstart bij PGR4 .... die races kunt ge maar 1x doen?

En dat nog op normal
                          neen, je kan die zoveel doen als je wil. Jezelf telkens verbeteren of andere medals.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
                            neen, je kan die zoveel doen als je wil. Jezelf telkens verbeteren of andere medals.
                            Zeker van? Career Mode is niet hetzelfde als Arcade Mode. Ik heb ook nog niet gevonden hoe je een race in Career Mode kan herdoen hoor.
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                              Zeker van? Career Mode is niet hetzelfde als Arcade Mode. Ik heb ook nog niet gevonden hoe je een race in Career Mode kan herdoen hoor.
                              Idd ge gaat gewoon verder op de kalender en ik heb nog niet gevonden hoe ik terug moet gaan ...
                              Porsche 997 S

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Catscratch Bekijk Berichten
                                Idd ge gaat gewoon verder op de kalender en ik heb nog niet gevonden hoe ik terug moet gaan ...
                                ow, ff verduidelijken!

Je kan idd, die races opnieuw doen. MAAR je moet wel eerst je Carreer eenmaal uitgespeeld hebben! Dwz. Master rank halen en op één staan!

Daarna kan je gewoon alles opnieuw doen en je eigen verbeteren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
                                  ow, ff verduidelijken!

Je kan idd, die races opnieuw doen. MAAR je moet wel eerst je Carreer eenmaal uitgespeeld hebben! Dwz. Master rank halen en op één staan!

Daarna kan je gewoon alles opnieuw doen en je eigen verbeteren
                                  Aaaaaah!
                                  Dus als je finaal op de zevende plaats eindigt, kan je daarna de races waar je steken op liet vallen, opnieuw doen om alsnog de eerste plaats te behalen?
                                  120d Hatch Edition Sport

Comment

Aaaaaah!
                                    Dus als je finaal op de zevende plaats eindigt, kan je daarna de races waar je steken op liet vallen, opnieuw doen om alsnog de eerste plaats te behalen?
                                    idd

Comment

• Heeft er misschien iemand ervaring met het Xbox 360 Racing Wheel? Is het de moeite om te kopen?

Comment

• Fanplastic, heb jij mij toegevoegd op Live of wie was die nozem ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk Berichten
                                          Fanplastic, heb jij mij toegevoegd op Live of wie was die nozem ?
                                          huh? ik zou begod niet weten hoe jij moet heten daarop

Ik heb u dus (nog??) niet toegevoegd.

Comment

Working...
                                          X