Mededeling

Collapse
No announcement yet.

XBOX 360 racegames

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk Berichten
    Maar dan is het niet realistisch meer he.

Toptijd IRL op de Ring was 6 minuten 11 als ik me niet vergis. In een 959-proto.

Dus als je tijden onder de 6 minuten kan boeken, vind ik 't spel maar niks.

Ik had het al snel door dat ik precies sneller over het circuit ging dan werkelijk mogelijk was in dezelfde omstandigheden. Niettemin, het blijft idd een fantastisch spel.
    120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
      Nope, geen Live.
      als k strak, speel. Neem ik wel is een foto

Ik ken die baan vanbuiten eigenlijk, speelde die al vanop PGR2
      Ik rij wel manueel. Die auto transmission, schakelt vantijd niet goed op én zeker slecht terug!

Dus vaak zelf een terugleggen, en dan trek je veel sneller door de bochten, waar bv de auto trans. in 4e blijft.

Comment

Ik ga't wel kopen eens, denk ik.

Ik heb PGR3 nog niet uitgespeeld.

Ben niet goed in Kudos...
        Ik heb de indruk dat je wedstrijden vooral kunt winnen door anderen te laten crashen.
        En dan speel ik op Easy.
        Nu kan ik uiteraard nog winnen, want ik zit nog niet ver.
        En in het klassementsrijden, heb ik iets van een 150 punten waar het theoretisch maximum mss 170 is.
        120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
          als k strak, speel. Neem ik wel is een foto

Ik ken die baan vanbuiten eigenlijk, speelde die al vanop PGR2
          Ik rij wel manueel. Die auto transmission, schakelt vantijd niet goed op én zeker slecht terug!

Dus vaak zelf een terugleggen, en dan trek je veel sneller door de bochten, waar bv de auto trans. in 4e blijft.
          Ahzo. Speel je dan met een stuurtje?
          Ik wist niet dat de Ring ook op PGR 2 zat? Dacht dat die er pas op PGR 3 was bij gekomen.
          Die noob van een maat van me heeft me nooit gezegd dat hij ook de Nûrburgring had. Ofwel heeft hij die simpelweg nooit kunnen vrijspelen.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

Ahzo. Speel je dan met een stuurtje?
            Ik wist niet dat de Ring ook op PGR 2 zat? Dacht dat die er pas op PGR 3 was bij gekomen.
            Die noob van een maat van me heeft me nooit gezegd dat hij ook de Nûrburgring had. Ofwel heeft hij die simpelweg nooit kunnen vrijspelen.
            Nope, ik speel met geen stuur nee. Ik vind dat niet leuk en als je een goed wil, moet je wat geld neerleggen, en ik ben gierig!

Idd, de Ring zat er al van in PGR2 in. Altijd platinum gespeeld, was superfun!

Comment

Nope, ik speel met geen stuur nee. Ik vind dat niet leuk en als je een goed wil, moet je wat geld neerleggen, en ik ben gierig!

Idd, de Ring zat er al van in PGR2 in. Altijd platinum gespeeld, was superfun!
              Blij dat ik geen Live heb. Anders zou je mss vragen eens samen te racen, en dan zou ik vreselijk afgaan, en van pure nervositeit nog meer fouten beginnen maken.

Stress is in feite niet zo goed voor mee. Tot nog toe had ik dikwijls voor dat mijn allereerste ronde op een bepaalde parcours mijn beste was. Als ik wil presteren, maar ik dikwijls meer fouten dan als ik relaxt race, vandaar. :S

Een goed stuurtje kost wel geld idd.

Edit:
              Hoe oud ben jij eigenlijk?
              120d Hatch Edition Sport

Comment

De auto's waarmee ik telkens per klasse den snelste ringtijd zet zijn:

A: FXX (5.10)
                B: Enzo (5.26)
                C: Corvette Zo6 (5.45)
                D: RUF RK Coupé ( 6.27)
                E: Countach LP400 (N/a)
                F: Miura (N/a)
                G: FireBird Pontiac (n/a)

N/a, heb ik al gereden, maar geen ghost van opgeslagen

Comment

Weet er iemand wat je moet doen om in PGR4 de Nürburgring vrij te spelen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                    banenpakket kopen in de PGR shop.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                      Als je een paar uurtjes (twee of zo) speelt, ben je er.
                      Met je credits (Kudos genaamd) kan je de Ring in al zijn vormen vrijspelen. Ik geloof dat datt ongeveer 65.000 of 70.000 kudos kost.
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

De auto's waarmee ik telkens per klasse den snelste ringtijd zet zijn:

A: FXX (5.10)
                        B: Enzo (5.26)
                        C: Corvette Zo6 (5.45)
                        D: RUF RK Coupé ( 6.27)
                        E: Countach LP400 (N/a)
                        F: Miura (N/a)
                        G: FireBird Pontiac (n/a)

N/a, heb ik al gereden, maar geen ghost van opgeslagen

Ahja. Ik heb ook geen ghost van wat ik tot nog toe al op de Ring presteerde hoor. Ik moet die optie (bij Time Trial dan) dringend eens afzetten, want zo'n ghost vlak voor mij belemmert mijn zicht. Zeker met die tekst erboven.
                        120d Hatch Edition Sport

Comment

Ahja. Ik heb ook geen ghost van wat ik tot nog toe al op de Ring presteerde hoor. Ik moet die optie (bij Time Trial dan) dringend eens afzetten, want zo'n ghost vlak voor mij belemmert mijn zicht. Zeker met die tekst erboven.
                          alleen van klasse A en C heb ik de mijne opgeslagen. Kan ik mezelf verbeteren. Ik probeer wel altijd met dezelfde wagen, anders verlies je die feeling.

Comment

alleen van klasse A en C heb ik de mijne opgeslagen. Kan ik mezelf verbeteren. Ik probeer wel altijd met dezelfde wagen, anders verlies je die feeling.
                            En rijd je dan soms dagen aan een stuk een paar uur per dag de Ring als je met een bepaalde wagen een record wil zetten? Stressy.
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

En rijd je dan soms dagen aan een stuk een paar uur per dag de Ring als je met een bepaalde wagen een record wil zetten? Stressy.
                              dagen? No way, zo'n freak ben ik niet.

Een uur, soms twee. Maximum.

Comment

dagen? No way, zo'n freak ben ik niet.

Een uur, soms twee. Maximum.
                                Wel ja, alle dagen twee uur datzelfde parcours met dezelfde wagen.

Doet me denken aan eind de jaren '90 toen ik thuis met mijn buren elke dag Grand Prix op de PC speelde. Op den duur kwam het op bepaalde parcours op een seconde of twee, drie aan om in de top tien te geraken.
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

Als je een paar uurtjes (twee of zo) speelt, ben je er.
                                  Met je credits (Kudos genaamd) kan je de Ring in al zijn vormen vrijspelen. Ik geloof dat datt ongeveer 65.000 of 70.000 kudos kost.
                                  Thanks tis gelukt

Comment

Wel ja, alle dagen twee uur datzelfde parcours met dezelfde wagen.

Doet me denken aan eind de jaren '90 toen ik thuis met mijn buren elke dag Grand Prix op de PC speelde. Op den duur kwam het op bepaalde parcours op een seconde of twee, drie aan om in de top tien te geraken.
                                    Grand Prix 2 ??

Geoff Crammond.

Fokking zalig spel...

Comment

Grand Prix 2 ??

Geoff Crammond.

Fokking zalig spel...
                                      Ik denk iets nog veel ouders.
                                      In MS DOS moesten we steeds GPEGA ingeven om dat spel te starten. De parcours waren zo vlak als een biljarttafel en de bochten waren steeds minder scherp dan ze eigenlijk dienden te zijn. Ook in de decors zat nogal weinig variatie (lees: geen).
                                      De parcours waren wel steeds op bestaande gebaseerd (Italië, Monaco, ...).
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

Euhm, bij XBOX 360 moet je nog oplaadbare batterijen (+ lader) kopen + een WiFi-kit. Tel dat er eens bij.

Edit:
                                        En dan vergeet ik nog de kosten van XBOX Live zelf! Toch ook weer 60 € per jaar.
                                        Bij mijn weten speel je met een PS3 gratis online.
                                        Zeg nu nog eens dat een XBOX goedkoper is.
                                        what the hell, batterijen?

Comment

Als je je een 335d kan permitteren, kan je een XBOX 360 ook kopen. Vind ik.
                                          Tenzij je al je geld in je wagen stopt, maar ik hoop dat je dat niet doet.
                                          't is eerder een kwestie van geen HDMI ingangen meer te hebben, en ook geen aansluitingen nie meer naar mijne receiver. Dus de kost van ne x360 gaat wel een pak duurder liggen

Mijne 335d is moreel verantwoord want die gebruik ik elke dag. Ik game mss éénmaal per week nu, en om dan 3 consoles te hebben staan ... we zien wel.
                                          Porsche 997 S

Comment

Working...
                                          X