Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
XBOX 360 racegames
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk BerichtenWat mot je doen om dat Xdoos Lijf te activeren ?
En wat kost me dat ?
sluit je X aan via kabel of wireless adapter aan aan je router/internet. Dan neem je "join xbox live", maak jezelf een account en gamertag aan.
Volg gewoon de stappen op het scherm dus
Indien VISA: geef je gegevens op, kies het type Gold Account dat je wilt:
- 6 of 7 euro per maand
-19 euro per drie maand
-59 euro per jaar
Ik denk toch dat het zo zit kwa prijzen, maar ben niet zeker.
Eens betaald, kan je spelen.
Indien je zo'n pre paid card gebruikt, gewoon code op kaart vrijkrabben en online op je X ingeven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk BerichtenCool.
En kan je zo'n kaart kopen van 53 euri bij FRS of XZ ?
Nu werk ik via visa.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk BerichtenNormaal zou dat moeten, maar ikzelf heb er daar nog geen gekocht. Ik haal die bij de Fnac.
Zal ik me binnenkort op zo'n krabkaart trakteren en wat komen Live'n...
Zal cool zijn om FIFA te spelen.
Ik heb geen PGR4, alleen maar de 3 en FM2 ...
Comment
-
Je moet vooral Halo 3 hebben als je online wil spelen.
Om een voorsmaakje te krijgen van online Halo spelen, Google eens op "Halo demo". Dan kan je een gratis demo downloaden van de eerste Halo. Je kan zowel campaing spelen (alleen dus), als multiplayer (tegen anderen). Vooral dat laatste is erg leuk, vind ik. De tijd vliegt echt voorbij als je daarmee begint.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten@Lampe fag: Wanneer racen we nu is? Ik heb m'n Live weer geabonneerd. En heb nu ook de ContentDownload gedaan. Dus ik ben set and ready.
Class B Nordschleife Record heb ik nu met de F430 Scuderia verbroken naar 5.24
wat dacht ja van volgende vrijdagnamiddag?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenJeeps slet,
wat dacht ja van volgende vrijdagnamiddag?
M'n tag is: Fastastic666, dus voeg me maar toe!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Catscratch Bekijk BerichtenNu met de prijsverlaging, ga ik mezelf ook een xbox 360 kopen. Ik heb al veel te lang PGR en Halo moeten missen en op de PS3 komt er nie veel soeps uit.
Ik vraag me enkel af of ik voor HDMI enkel de Elite kan kopen, of kan ik de Premium kopen? Die 120Gb lijkt me ferm overkill voor mij.
Ikzelf heb eerst een X360 gehad en heb deze van miserie terug verkocht. Dat ding maakte meer lawaai dan onze 2 stofzuigers samen. Heb dan tegen beter in een tweede gekocht en raad eens, net hetzelfde. Uiteraard terug verkocht ... gelukkig amper 10 euro verlies gedaanMini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FrE24 Bekijk BerichtenU zegt? Gran turismo 5, Grand theft auto 4, Metal Gear Solid 4 ...
Ikzelf heb eerst een X360 gehad en heb deze van miserie terug verkocht. Dat ding maakte meer lawaai dan onze 2 stofzuigers samen. Heb dan tegen beter in een tweede gekocht en raad eens, net hetzelfde. Uiteraard terug verkocht ... gelukkig amper 10 euro verlies gedaan
GTA IV is trouwens geen USP, want 't komt ook uit op de 360.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FrE24 Bekijk BerichtenU zegt? Gran turismo 5, Grand theft auto 4, Metal Gear Solid 4 ...
Ikzelf heb eerst een X360 gehad en heb deze van miserie terug verkocht. Dat ding maakte meer lawaai dan onze 2 stofzuigers samen. Heb dan tegen beter in een tweede gekocht en raad eens, net hetzelfde. Uiteraard terug verkocht ... gelukkig amper 10 euro verlies gedaan
De mijne maakt amper lawaai (toch niet meer dan de ventilator in een PC). Als je aan het gamen bent, merk je er in feite niets van.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Catscratch Bekijk BerichtenNu met de prijsverlaging, ga ik mezelf ook een xbox 360 kopen. Ik heb al veel te lang PGR en Halo moeten missen en op de PS3 komt er nie veel soeps uit.
Ik vraag me enkel af of ik voor HDMI enkel de Elite kan kopen, of kan ik de Premium kopen? Die 120Gb lijkt me ferm overkill voor mij.
Halo 3 maar weer eens volledig uitgespeeld, de afgelopen drie dagen. Op medium difficulty. Heb dan nog een hoofdstuk op heroic gespeeld, en dat viel goed mee. Gewoon een beetje oppassen.
Ik ken het spel intussen van buiten ...Last edited by Beta; 11/03/2008, 13:54.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichtenow yeah, ik sta sinds gister bij de top 50 van de 75000 bij de world ranking class B. Op PGR4.
Mét de Scuderia! Die bak is ongelooflijk op dat spel!
Wel mooi werk!
Gisteren eens begonnen aan die drift-wedstrijden in single player. Ik had die overgeslagen. Ze vallen wel wat tegen. Het is te zeggen: mijn driftkunsten zijn nog niet wat ze zouden moeten zijn. Ik heb op alle wedstrijden brons, behalve op dat eentje waar je die kegeltjes moet omver rijden. Daarop heb ik goud. En ik had nog een kleine halve minuut over, dus platina zit er zeker in, maar ik had geen zin meer. Ik zou me toch maar zitten opjagen hebben. Liever makkelijk winnen dan mij op te moeten jagen.
Comment
Comment