Mededeling

Collapse
No announcement yet.

XBOX 360 racegames

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
    in de week spelen we is he, schatje!
    Vandaag had ik echt geen tijd, was net terug van een vriendin enzo, dan ne maat enzo afzetten... khad geen tijd!

maar echt, oefen maar! ik beloof je dat ik niet speel tot de dag dat we gaan racen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
      Oefen dan nog maar een maand of twee.
      120d Hatch Edition Sport

Comment

• @Lampe fag: Wanneer racen we nu is? Ik heb m'n Live weer geabonneerd. En heb nu ook de ContentDownload gedaan. Dus ik ben set and ready.

Class B Nordschleife Record heb ik nu met de F430 Scuderia verbroken naar 5.24

Comment

• Wat mot je doen om dat Xdoos Lijf te activeren ?

En wat kost me dat ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk Berichten
            Wat mot je doen om dat Xdoos Lijf te activeren ?

En wat kost me dat ?
            Visa hebben of een pre-paid card kopen in een multimedia shop (free record, Fnac, etc.)

sluit je X aan via kabel of wireless adapter aan aan je router/internet. Dan neem je "join xbox live", maak jezelf een account en gamertag aan.
            Volg gewoon de stappen op het scherm dus

Indien VISA: geef je gegevens op, kies het type Gold Account dat je wilt:

- 6 of 7 euro per maand
            -19 euro per drie maand
            -59 euro per jaar

Ik denk toch dat het zo zit kwa prijzen, maar ben niet zeker.
            Eens betaald, kan je spelen.

Indien je zo'n pre paid card gebruikt, gewoon code op kaart vrijkrabben en online op je X ingeven.

Comment

• Cool.

En kan je zo'n kaart kopen van 53 euri bij FRS of XZ ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk Berichten
                Cool.

En kan je zo'n kaart kopen van 53 euri bij FRS of XZ ?
                Normaal zou dat moeten, maar ikzelf heb er daar nog geen gekocht. Ik haalde die bij de Fnac.
                Nu werk ik via visa.

Comment

Normaal zou dat moeten, maar ikzelf heb er daar nog geen gekocht. Ik haal die bij de Fnac.
                  Reuze.

Zal ik me binnenkort op zo'n krabkaart trakteren en wat komen Live'n...

Zal cool zijn om FIFA te spelen.

Ik heb geen PGR4, alleen maar de 3 en FM2 ...

Comment

• Je moet vooral Halo 3 hebben als je online wil spelen.

Om een voorsmaakje te krijgen van online Halo spelen, Google eens op "Halo demo". Dan kan je een gratis demo downloaden van de eerste Halo. Je kan zowel campaing spelen (alleen dus), als multiplayer (tegen anderen). Vooral dat laatste is erg leuk, vind ik. De tijd vliegt echt voorbij als je daarmee begint.
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Neen dank u.

Ik speel Mass Effect, Halo is voor sissies.

Nee, grapje. Maar FPS of TPS speel ik niet graag online... Hoewel ik nog Quake 2-kampioen ben geweest op de Telenet-servers pakweg 10 jaar geleden.

Sport en RTS enkel.

Comment

@Lampe fag: Wanneer racen we nu is? Ik heb m'n Live weer geabonneerd. En heb nu ook de ContentDownload gedaan. Dus ik ben set and ready.

Class B Nordschleife Record heb ik nu met de F430 Scuderia verbroken naar 5.24
                        Jeeps slet,

wat dacht ja van volgende vrijdagnamiddag?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
                          Jeeps slet,

wat dacht ja van volgende vrijdagnamiddag?
                          perfect!

M'n tag is: Fastastic666, dus voeg me maar toe!

Comment

• Nu met de prijsverlaging, ga ik mezelf ook een xbox 360 kopen. Ik heb al veel te lang PGR en Halo moeten missen en op de PS3 komt er nie veel soeps uit.

Ik vraag me enkel af of ik voor HDMI enkel de Elite kan kopen, of kan ik de Premium kopen? Die 120Gb lijkt me ferm overkill voor mij.
                            Porsche 997 S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Catscratch Bekijk Berichten
                              Nu met de prijsverlaging, ga ik mezelf ook een xbox 360 kopen. Ik heb al veel te lang PGR en Halo moeten missen en op de PS3 komt er nie veel soeps uit.

Ik vraag me enkel af of ik voor HDMI enkel de Elite kan kopen, of kan ik de Premium kopen? Die 120Gb lijkt me ferm overkill voor mij.
                              U zegt? Gran turismo 5, Grand theft auto 4, Metal Gear Solid 4 ...

Ikzelf heb eerst een X360 gehad en heb deze van miserie terug verkocht. Dat ding maakte meer lawaai dan onze 2 stofzuigers samen. Heb dan tegen beter in een tweede gekocht en raad eens, net hetzelfde. Uiteraard terug verkocht ... gelukkig amper 10 euro verlies gedaan
                              Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Ik ken iemand die een XBOX 360 te koop heeft, perfecte staat, nog maar 4tal maanden jong.. Gaat de deur uit met een 5tal spelletjes..

Mag weg voor 250 €...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FrE24 Bekijk Berichten

Ikzelf heb eerst een X360 gehad en heb deze van miserie terug verkocht. Dat ding maakte meer lawaai dan onze 2 stofzuigers samen. Heb dan tegen beter in een tweede gekocht en raad eens, net hetzelfde. Uiteraard terug verkocht ... gelukkig amper 10 euro verlies gedaan
                                  Xbox maakt inderdaad te veel lawaai, da's het enige nadeel er aan. Echter, als je je TV hard genoeg zet, heb je daar geen last van.

GTA IV is trouwens geen USP, want 't komt ook uit op de 360.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FrE24 Bekijk Berichten

De mijne maakt amper lawaai (toch niet meer dan de ventilator in een PC). Als je aan het gamen bent, merk je er in feite niets van.
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Catscratch Bekijk Berichten
                                      Nu met de prijsverlaging, ga ik mezelf ook een xbox 360 kopen. Ik heb al veel te lang PGR en Halo moeten missen en op de PS3 komt er nie veel soeps uit.

Ik zou gewoon een Premium kopen. In feite gruik ik mijn harde schijf niet eens, behalve dan voor het opslaan van de vorderingen in games.
                                      Halo 3 maar weer eens volledig uitgespeeld, de afgelopen drie dagen. Op medium difficulty. Heb dan nog een hoofdstuk op heroic gespeeld, en dat viel goed mee. Gewoon een beetje oppassen.
                                      Ik ken het spel intussen van buiten ...
                                      Last edited by Beta; 11/03/2008, 13:54.
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• ow yeah, ik sta sinds gister bij de top 50 van de 75000 bij de world ranking class B. Op PGR4.

Mét de Scuderia! Die bak is ongelooflijk op dat spel!

Comment

ow yeah, ik sta sinds gister bij de top 50 van de 75000 bij de world ranking class B. Op PGR4.

Mét de Scuderia! Die bak is ongelooflijk op dat spel!
                                          Allez, net op nummer 50 dus?

Wel mooi werk!

Gisteren eens begonnen aan die drift-wedstrijden in single player. Ik had die overgeslagen. Ze vallen wel wat tegen. Het is te zeggen: mijn driftkunsten zijn nog niet wat ze zouden moeten zijn. Ik heb op alle wedstrijden brons, behalve op dat eentje waar je die kegeltjes moet omver rijden. Daarop heb ik goud. En ik had nog een kleine halve minuut over, dus platina zit er zeker in, maar ik had geen zin meer. Ik zou me toch maar zitten opjagen hebben. Liever makkelijk winnen dan mij op te moeten jagen.
                                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                          X