Mededeling

Collapse
No announcement yet.

XBOX 360 racegames

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk Berichten
    Xbox maakt inderdaad te veel lawaai, da's het enige nadeel er aan. Echter, als je je TV hard genoeg zet, heb je daar geen last van.

GTA IV is trouwens geen USP, want 't komt ook uit op de 360.
    Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
    De mijne maakt amper lawaai (toch niet meer dan de ventilator in een PC). Als je aan het gamen bent, merk je er in feite niets van.
    Dat is net het probleem hier, als ik game is het meestal na 22u en moet ik wat rekening houden kwa volume enz. Dus als je dan gamed overstemd de X360 het gamegeluid.
    Wat GTA IV betreft, daar heb je een punt

Ik heb me goed geamuseerd met die console, bvb PGR3, maar het geluid stoorde me net iets te veel.
    Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FrE24 Bekijk Berichten
      Dat is net het probleem hier, als ik game is het meestal na 22u en moet ik wat rekening houden kwa volume enz. Dus als je dan gamed overstemd de X360 het gamegeluid.
      Wat GTA IV betreft, daar heb je een punt

Ik heb me goed geamuseerd met die console, bvb PGR3, maar het geluid stoorde me net iets te veel.
      Hmmmm. Ik heb in feite nog nooit last gehad van het volume van de ventilator. Vanavond of morgen eens op letten of ik die in feite wel hoor (bij een aanvaardbaar volume van de speakers).
      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
        Allez, net op nummer 50 dus?

Wel mooi werk!

Gisteren eens begonnen aan die drift-wedstrijden in single player. Ik had die overgeslagen. Ze vallen wel wat tegen. Het is te zeggen: mijn driftkunsten zijn nog niet wat ze zouden moeten zijn. Ik heb op alle wedstrijden brons, behalve op dat eentje waar je die kegeltjes moet omver rijden. Daarop heb ik goud. En ik had nog een kleine halve minuut over, dus platina zit er zeker in, maar ik had geen zin meer. Ik zou me toch maar zitten opjagen hebben. Liever makkelijk winnen dan mij op te moeten jagen.
        neen niet net op 50 39e

Driftcontests zijn wel tof. Maar eigenlijk niet zo moeilijk... zelfs niet op platina
        Bij de nieuwe content download, zit moeilijkheidsgraad Platinum Plus Da's al wat leuker!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
          neen niet net op 50 39e

Driftcontests zijn wel tof. Maar eigenlijk niet zo moeilijk... zelfs niet op platina
          Bij de nieuwe content download, zit moeilijkheidsgraad Platinum Plus Da's al wat leuker!
          Mja, ik heb nog niet zoveel ervaring met driften. Gisteren heb die driftraces gedaan met een TVR.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

maar echt, oefen maar! ik beloof je dat ik niet speel tot de dag dat we gaan racen!

Ik ga zo hard verliezen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
              Ik ga zo hard verliezen
              Kheb zo ook een voorgevoel dat het niet evident zal worden om te winnen tegen Fantastic
              Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FrE24 Bekijk Berichten
                Kheb zo ook een voorgevoel dat het niet evident zal worden om te winnen tegen Fantastic
                We zouden een topic moeten aanmaken met een poll!

Matthi VS Fastastic.

Comment

• Fastastic moet mij eens les komen geven.

Ik kan écht niet racen met de Xdoos he.

PGR haal ik overal maximum brons. En FM2 geraak ik niet eens over de finish van die amateurraces.

Comment

ow yeah, ik sta sinds gister bij de top 50 van de 75000 bij de world ranking class B. Op PGR4.

Mét de Scuderia! Die bak is ongelooflijk op dat spel!

de scuderia in PGR4

z-a-l-i-g

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
                      We zouden een topic moeten aanmaken met een poll!

Matthi VS Fastastic.
                      Niet overdrijven hé!
                      PGR is het enige spel dat ik té graag speel, ik heb ze allemaal (alle 4 delen) op platina uitgespeeld. En het leuke is dat de feeling met het spel in alle 4 hetzelfde is, dus je "blijft erin".

Ik race alleen maar manueel. Véél beter. De automatic, schakelt soms niet terug, wanneer het juist wel handig zou zijn. Smijt je gewoon zelf één terug.

Comment

Niet overdrijven hé!
                        PGR is het enige spel dat ik té graag speel, ik heb ze allemaal (alle 4 delen) op platina uitgespeeld. En het leuke is dat de feeling met het spel in alle 4 hetzelfde is, dus je "blijft erin".

Ik race alleen maar manueel. Véél beter. De automatic, schakelt soms niet terug, wanneer het juist wel handig zou zijn. Smijt je gewoon zelf één terug.
                        Normaal rij ik altijd op automatisch. Maar mijn broer zette het eens op handgeschakeld en ik vond niet hoe ik het terug moest zetten.
                        Ik leerde dan maar rijden op handmatig, en nu wil ik altijd handmatig rijden.

Mijn broers tag is Streetricer.

Momenteel gaat ons internet niet op de Xbox. Zal wel gefixt zijn tegen vrijdag.

Comment

• Manueel is inderdaad veel cooler en beter maar op het begin is die automaat wel handig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
                            Ik ken iemand die een XBOX 360 te koop heeft, perfecte staat, nog maar 4tal maanden jong.. Gaat de deur uit met een 5tal spelletjes..

Mag weg voor 250 €...
                            Mezelf even quoten

Comment

• Ben je ook sneller op manuele stand? Ik heb het nog nooit geprobeerd, en ik zie het ook niet zo direct zitten. Sturen, gas geven en remmen (al dan niet driften), vind ik in feite al moeilijk genoeg. En met de motor komen daar nog eens wheelies maken bij.
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ok, ik heb vanaf morgen ook een Xdoos Lijf account.

Zal vooral FIFA worden bij mij...

Fastastic, PGR3'en we eens ergens van 't weekend ?

Comment

Ben je ook sneller op manuele stand? Ik heb het nog nooit geprobeerd, en ik zie het ook niet zo direct zitten. Sturen, gas geven en remmen (al dan niet driften), vind ik in feite al moeilijk genoeg. En met de motor komen daar nog eens wheelies maken bij.
                                  Daar ben ik zeker van, als je het onder de knie hebt. Maar hoe ik manueel rij, daar zou die wagen in het echt niet tegen kunnen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk Berichten
                                    Ok, ik heb vanaf morgen ook een Xdoos Lijf account.

Zal vooral FIFA worden bij mij...

Fastastic, PGR3'en we eens ergens van 't weekend ?
                                    Met plezier!

Zaterdagavond oftwel zondag? Je kiest maar!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                                      Daar ben ik zeker van, als je het onder de knie hebt. Maar hoe ik manueel rij, daar zou die wagen in het echt niet tegen kunnen.
                                      Ah, OK. Mss probeer ik het eens, maar dan wel niet voor punten, want mogelijks haal ik anders zelfs geen stalen medaille.
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

Met plezier!

Zaterdagavond oftwel zondag? Je kiest maar!
                                        Mjaaa, zaterdagavond je ne peux pas, maar zondag moet wel lukken !

PM me je nick nog eens, anders raak ik dat toch kwijt...

Ik ben Muhuli.

Heb een dagje liggen spelen. FIFA. Ben duizend keer afgemaakt.

Fak.

Comment

Ik zou gewoon een Premium kopen. In feite gruik ik mijn harde schijf niet eens, behalve dan voor het opslaan van de vorderingen in games.
                                          Halo 3 maar weer eens volledig uitgespeeld, de afgelopen drie dagen. Op medium difficulty. Heb dan nog een hoofdstuk op heroic gespeeld, en dat viel goed mee. Gewoon een beetje oppassen.
                                          Ik ken het spel intussen van buiten ...
                                          Ga ik ook doen
                                          Als het goed is 269 EUR voor de premium + viva pinata + forza 2. Halo 3 & PGR4 heb ik al op de kop kunnen tikken voor 70 EUR tesamen. Moet ik enkel nog kijken dat ik een premium heb met HDMI en eentje waar de cpu ontwikkeld is op 65nm (die stiller zouden zijn).

Trouwens een PS3 is ook niet van de stilste. De WII daarentegen

Nu is het wachten op m'n nieuwe versterker met HDMI forwarding en dan kan ik alles installeren.
                                          Porsche 997 S

Comment

Working...
                                          X