Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zaterdag GTA IV gekocht. Geen puur racegame, maar goed.
Ik liep in de Game Mania, en blijkbaar hadden ze dat spel gewoon binnen. Blijkbaar hebben ze dat spel toch in zeer grote oplage binnengekregen, aangezien het nog niet uitverkocht was.
Wel nog maar een uur of twee kunnen spelen.
Qua besturing moet ik er nog steeds aan wennen. Vooral om een wagen te besturen is het een beetje vervelend dat de camera niet draait naar de richting waar je naartoe stuurt.
Ik had al Liberty City Stories voor PSP.
Ik heb em nu ook voor de xbox. Grafisch slaat het wel wat tegen, maar de rest maakt veel goed. De camera en de controls is zuiver wennen ... na een tijdje stoort er niets meer. En de camera kunde een beetje manipuleren met uw rechter joystickske.
Ik heb em nu ook voor de xbox. Grafisch slaat het wel wat tegen, maar de rest maakt veel goed. De camera en de controls is zuiver wennen ... na een tijdje stoort er niets meer. En de camera kunde een beetje manipuleren met uw rechter joystickske.
Tijdens het rijden zelf, ga ik nu niet echt met die rechterjoystick prutsen.
Grafisch is hij idd niet slecht, maar bepaald super? Nah.
Ik draai nochtans mee met de rechterjoystick als ik bochten neem.
Grafisch is het tegenvallend qua afwerking van personen - nog te veel hoeken -, maar Liberty City is deze keer écht wel groots uitgewerkt. Schitterend.
Wegligging is ook goed uitgewerkt. Amerikaanse bakken waggelen als zot, terwijl S-Klasse's en Porsche's lekker strak gaan.
En als 't regent kan je allen heel goed beheersd laten uitbreken.
Ik draai nochtans mee met de rechterjoystick als ik bochten neem.
Grafisch is het tegenvallend qua afwerking van personen - nog te veel hoeken -, maar Liberty City is deze keer écht wel groots uitgewerkt. Schitterend.
Wegligging is ook goed uitgewerkt. Amerikaanse bakken waggelen als zot, terwijl S-Klasse's en Porsche's lekker strak gaan.
En als 't regent kan je allen heel goed beheersd laten uitbreken.
Ik zal eens proberen meersturen met de tweede joystick.
Dat waggelen van die Amerikaanse bakken, is wel nogal overdreven.
Eerste opdracht waar ik een wagen moet achtervolgen. Drie keer geprobeerd, drie keer mislukt. Telkens wel ergens verkeerd gereden. Ik geraakte wel tot vlak achter die wagen hoor, maar er tegen rijden?
Hell, I suck at GTA.
Eerste opdracht waar ik een wagen moet achtervolgen. Drie keer geprobeerd, drie keer mislukt. Telkens wel ergens verkeerd gereden. Ik geraakte wel tot vlak achter die wagen hoor, maar er tegen rijden?
Hell, I suck at GTA.
Da's Ivan zeker die je moeten volgen in opdracht van Vlad ?
Is nochtans een makkie. Kerel stapt halverwege uit om op een gebouw te klimmen.
Da's Ivan zeker die je moeten volgen in opdracht van Vlad ?
Is nochtans een makkie. Kerel stapt halverwege uit om op een gebouw te klimmen.
Euh, geen idee hoe die noemt.
Eerst moet je naar zo'n basketbalveld omdat je familie (hoe noemt hij ook weer?) daar in elkaar wordt getrapt. Je moet daar twee mannen neerslaan, en dan eentje achtervolgen richting die grote rivier. En daar speel ik hem dan telkens kwijt.
Wel irritant dat je altijd die hele opdracht opnieuw moet spelen als je faalt.
Dus je moet die andere maar gewoon op het gemak volgen? Niet klemrijden of zo?
Gisteren de demo van GRID geprobeerd .... héél knappe graphics, super schade model maar de besturing is echt wennen. Qua besturing doet het me denken aan dat Rally launch spel op de eerste XBOX ... de naam ontglipt me.
Euh, geen idee hoe die noemt.
Eerst moet je naar zo'n basketbalveld omdat je familie (hoe noemt hij ook weer?) daar in elkaar wordt getrapt. Je moet daar twee mannen neerslaan, en dan eentje achtervolgen richting die grote rivier. En daar speel ik hem dan telkens kwijt.
Wel irritant dat je altijd die hele opdracht opnieuw moet spelen als je faalt.
Dus je moet die andere maar gewoon op het gemak volgen? Niet klemrijden of zo?
rustig achtervolgen, niet proberen daar te dicht bij te komen. op een bepaald moment stapt die ergens uit en dan moet je hem in dat gebouw volgen waar hij bijna op je wacht
rustig achtervolgen, niet proberen daar te dicht bij te komen. op een bepaald moment stapt die ergens uit en dan moet je hem in dat gebouw volgen waar hij bijna op je wacht
Ah, OK. Ik heb die missie nog altijd niet herspeeld.
In feite sowieso niet echt meer alleen gegamed op de X-doos, de laatste weken. Wel andere games in multiplayer, met een vriend.
Comment