Mededeling

Collapse
No announcement yet.

XBOX 360 racegames

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vandaag nog eens Forza bovengehaald! Dan blijkt het dat er een hele bende nieuwe wagens bij zijn gekomen!

E92 M3! Meteen gekocht en een beetje gepersonaliseerd!

Comment

• Carrousel!

Comment

• Ik ben de laatste week weer wat op gang geschoten met PGR4. Toch weer redelijk wat Kudos op zak mogen steken, al blijft daar in feite niet veel meer van over (redelijk wat pakketjes gekocht).
        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ik zal het hier maar zetten zekers
          Ik heb een probleem met m'n XBOX360
          Het begon met het beeld dat plots heel veel contrast kreeg, ik dacht dat het aan het spel lag, niet dus. Ikke zette hem af, en toen ik de volgende dag wou spelen kreeg ik gewoon geen beeld meer, alsof de kabel van de XBOX naar tv niet was aangesloten. Maar daar lag het ook niet aan. Ik heb hem dan op een andere televisie aangesloten maar ook daar geen beeld. Geluid is er wel en ik denk dat voor de rest alles normaal draait. Iemand een oplossing? Nieuwe kabel kopen?

Comment

• Forza lijkt me een cool spel.
            Het is vakantie, kga me ook een 360 aanschaffen
            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
              Ik zal het hier maar zetten zekers
              Ik heb een probleem met m'n XBOX360
              Het begon met het beeld dat plots heel veel contrast kreeg, ik dacht dat het aan het spel lag, niet dus. Ikke zette hem af, en toen ik de volgende dag wou spelen kreeg ik gewoon geen beeld meer, alsof de kabel van de XBOX naar tv niet was aangesloten. Maar daar lag het ook niet aan. Ik heb hem dan op een andere televisie aangesloten maar ook daar geen beeld. Geluid is er wel en ik denk dat voor de rest alles normaal draait. Iemand een oplossing? Nieuwe kabel kopen?
              heb exact hetzelfde voorgehad, maar ik kreeg wel een RROD soms erbij. nu ja, naar X360 support gebeld, die sturen evt een nieuwe kabel op, lostte mijn probleem nog niet echt op, dus heb ik maar een monitor en VGA kabel gekocht en alles werkt nog steeds. Dus het was iets raar bij mij via de scart naar m'n OUDE tv. maar nu heb ik wel HD
              There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• heeft er iemand van jullie race driver grid?
                ik heb van als het uit was en tis echt de max!
                tis wel puur racen en niets anders
                ik speel wel nie online.
                grtz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door civicdude Bekijk Berichten
                  heeft er iemand van jullie race driver grid?
                  ik speel wel nie online.
                  grtz
                  Heb ik niet, nee.
                  En ik speel eveneens nog steeds niet online.
                  Nodig mij anders eens uit.
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door civicdude Bekijk Berichten
                    heeft er iemand van jullie race driver grid?
                    ik speel wel nie online.
                    grtz
                    ik heb het ook al een tijd, is inderdaad één van de betere in het genre vind ik.
                    ok het is niet altijd realistisch, grafix en vooral het uitgebreide schademodel maakt veel goed.

online moet ik nog komen, probeer eerst mijn carriere uit te rijden ...
                    4 rings driver

Comment

• Probleempje met de Xdoos. Ik krijg de oplaadbare batterijen van de controllers niet meer opgeladen. Beiden zijn blijkbaar leeg (al een paar keer ontdekt, het afgelopen week-end). Ik sluit dan de kabel aan, en deze voorziet de controller wel van stroom, maar hij laadt de batterij helemaal niet op. Idem met de tweede controller. Ik heb die kabel trouwens al van USB-poort gewisseld op de Xdoos zelf ook, maar ook dat helpt niet.
                      Iemand?
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ik heb iets anders voor. Mijn Xdoos herkent geen draadloze controllers meer. Het straffe is, ik kan de Doos wel draadloos opzetten met de Power-toets op de controllers, maar daarna worden ze niet meer herkend.

Dus ben gedoemd om met draad te spelen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk Berichten
                          Ik heb iets anders voor. Mijn Xdoos herkent geen draadloze controllers meer. Het straffe is, ik kan de Doos wel draadloos opzetten met de Power-toets op de controllers, maar daarna worden ze niet meer herkend.

Dus ben gedoemd om met draad te spelen.
                          Bijna hetzelfde als bij mij dan, alleen kan ik mijn Xdoos zelfs niet activeren als de controller niet aan de draad hangt.
                          Erg vervelend, want ik heb maar één draad. Als ik met twee wil spelen, ben ik dus genoodzaakt het standaard houdertje voor AA-batterijen te gebruiken, en bijgevolg te spelen met gewone batterijen.
                          Last edited by Beta; 28/07/2008, 19:49.
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Iemand zin om GTA IV te ruilen tegen COD 4?

Heb het spel quasi niet gespeeld. Hooguit een uurtje of vier.
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

• ben nog eens in Forza gevlogen, toch ferm spel hoor, enkel auto's "en masse" inkopen is lastig want na een koop vlieg je terug naar het hoofdmenu
                              There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                Probleempje met de Xdoos. Ik krijg de oplaadbare batterijen van de controllers niet meer opgeladen. Beiden zijn blijkbaar leeg (al een paar keer ontdekt, het afgelopen week-end). Ik sluit dan de kabel aan, en deze voorziet de controller wel van stroom, maar hij laadt de batterij helemaal niet op. Idem met de tweede controller. Ik heb die kabel trouwens al van USB-poort gewisseld op de Xdoos zelf ook, maar ook dat helpt niet.
                                Iemand?
                                Het is nog erger geworden. De draad werkt nu gewoon niet meer. Heb dus de originele batterijhouders voor AA-batterijen weer moeten boven halen voor beide controllers.
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ik heb een XBox gekregen van een vriendin, maar jammer genoeg mis ik 2 draden. 1 ervan voor een controller te connecten met de xbox en de andere voor de videouitgang naar mijn tv. Iemand een idee waar ik die kabels kan vinden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                                    Ik heb een XBox gekregen van een vriendin, maar jammer genoeg mis ik 2 draden. 1 ervan voor een controller te connecten met de xbox en de andere voor de videouitgang naar mijn tv. Iemand een idee waar ik die kabels kan vinden?
                                    Bij Game Mania zullen ze wel kunnen helpen.
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• ik zou enkel een 360 willen voor Forza en TDU

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                                        ik zou enkel een 360 willen voor Forza en TDU
                                        PGR4 is ook wel zalig.
                                        Maar jij bent zo'n GT5-fan zeker? Dan mag je vooral niet zeggen dat PGR4 goed is.
                                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Haha.
                                          Als ik online wil, welke XBOX-versie is dan minimum vereiste?

Comment

Working...
                                          X