Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vaarwel-race Gran Turismo 4 : Round 20 (Laatste ronde ever)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Vaarwel-race Gran Turismo 4 : Round 20 (Laatste ronde ever)

    Laatste ronde van deze 2de reeks.. en dankzij de geweldig grote opkomst van de laatste races ga ik aan deze niet veel meer handen aan vuil maken..
    volgende zondag houdt het hier al op..

    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Circuit: Laguna Seca Raceway
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Wagen: Ford GT '05
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Tuning: alles is toegestaan,behalve NOS
    Banden: vrij te kiezen
    Afsluitdatum tijden: zondag 24 februari 23u59
    Afsluitdatum bewijs: dinsdag 26 februari 23u59
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    De voorlopige tussenstand na de achtste race (ronde 1:
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


    1.
    Mercedesman 144
    2. APexS1 132
    3. Sink 122
    4.
    Icefarmer 118
    5. Jeltovic 34

    6. m lr FS 18
    7. Den Billie 14
    8. Tjeu 14
    9. Speedy Tom 12
    Last edited by ; 20/02/2008, 20:03.

  • #2


    Comment


    • #3


      Hier mijn eerste serieuze poging na heel veel rondjes van gewenning, wat een slingerbak, je hoeft maar af te remmen voor een bocht en net iets in te sturen of daar gaat ie weer.
      Uiteindelijk heb ik dit rijkarakter enigzins onder de knie gekregen en soms lukt het zelfs om het in m'n voordeel te gebruiken door het juiste moment van remmen te kiezen en hem iets uit te laten breken (zodat de neus in de juiste richting staat) om hem vervolgens met een portie gas hier weer uit te trekken.
      Wat ik ook erg jammer vind is dat het lijkt dat je met een begrenzer rijdt waardoor je niet een lekkere brul of gejank hoort.
      Hopelijk kan ik dit weekend nog even bezig maar denk dat de meeste tijd nog gaat zitten in het verbeteren van het rijgedrag als dat al nog mogelijk is.
      Als iemand nog een tip heeft omtrent dit laatste dan hoor ik het graag.

      Comment


      • #4
        ik heb een 5tal rondjes gereden, man dat ding is gewoon bijna niet te besturen, maar goed, mijn tijd: 1.20.516, met nog veel fouten

        Comment


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk Berichten
          ik heb een 5tal rondjes gereden, man dat ding is gewoon bijna niet te besturen, maar goed, mijn tijd: 1.20.516, met nog veel fouten
          Mss moet je er wat meer moeite in stoppen want wees nu eerlijk 5 rondjes dan heb je nog nauwelijks kennis gemaakt, laat staan warm gedraaid.
          Ik heb het vanmiddag ook nog even geprobeerd en heb even de illusie gehad dat ik mijn tijd zou verbeteren maar helaas dat lukte net niet, dus ik blijf hangen op mijn 1'13.935.
          En idd zat de meeste tijd weer in het zoeken naar een betere afstelling, wat er in mijn geval niet in zat.

          Comment


          • #6
            bij deze dan, de uitslag van de laatste race..

            ApexS1 - 1.13.935
            Mercedesman - 1.20.516
            Sink - 1.20.642

            ik vond van mezelf dat ik al een heel goed rondje gereden had, maar dat bleek uiteindelijk helemaal niet het geval..
            ofwel is apexs1 gewoon goed

            de standaard setup valt idd helemaal niet te rijden, momenteel rijdt ie bij mij helemaal anders, met een meer voorspelbaar weggedrag..
            ik ga komende dagen wsl wel nog een paar rondjes rijden, eens kijken of er nog wat meer uit te halen valt..

            als jullie willen post ik wel eens m'n setup of probeer ik eens m'n rondje te filmen..

            Comment


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door APexS1 Bekijk Berichten
              Mss moet je er wat meer moeite in stoppen want wees nu eerlijk 5 rondjes dan heb je nog nauwelijks kennis gemaakt, laat staan warm gedraaid.
              Ik heb het vanmiddag ook nog even geprobeerd en heb even de illusie gehad dat ik mijn tijd zou verbeteren maar helaas dat lukte net niet, dus ik blijf hangen op mijn 1'13.935.
              En idd zat de meeste tijd weer in het zoeken naar een betere afstelling, wat er in mijn geval niet in zat.
              Ik zou wel willen om er wat meer tijd in te steken, maar zoals al eerder vermeld is het toch niet meer de moeite, niemand doet nog mee

              Comment


              • #8
                rijden jullie dat dan in time trial mode,

                kvindt die wagen ook vrij onhandelbaar
                vooral in special license mode waar je bij de minste fout moet herbeginne bhoorlijk soms systeem naar mijn mening

                Comment


                • #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door a2b Bekijk Berichten
                  rijden jullie dat dan in time trial mode,

                  kvindt die wagen ook vrij onhandelbaar
                  vooral in special license mode waar je bij de minste fout moet herbeginne bhoorlijk soms systeem naar mijn mening
                  Hallo a2b, nee wij rijden in Gran Turismo mode en moeten zelf die wagen kopen indien niet aanwezig in onze garage, waarna we er nog wat extra credits tegenaan gooien om het maximale qua prestaties eruit te halen.
                  Alles is toegestaan behalve NOS, dit betekent niet alleen de motor maar ook de wegligging en alles wat daar maar mee te maken heeft ;spoiler,banden,versnellingsbak,schokbrekers, electronica etc. etc.
                  Vervolgens gaan we het desbetreffende circuit opzoeken, in dit geval bij "World Circuits" en daar vind je dan "Mazda raceway Laguna Seca" en dan denk ik dat de meeste zullen kiezen voor "Free run".





                  Mijn officiële bewijs voor deze race en ik zal ook nog even mijn afstellingen noteren.

                  Vermogen max. dus 838 PK
                  Alle driving aids op 0
                  Rembalans ongewijzigd 3-3
                  Transmissie Auto settings op 10
                  Suspension:
                  veren V 11.6-A 13.0
                  rijhoogte V-A 85mm
                  ingaande demping V-A 5
                  uitgaande demping V-A 10
                  camber V 3.0- A 2.0
                  toe V-A 0
                  stabilisatiestang V-A 3
                  Downforce max.
                  geen LSD
                  geen AYC
                  geen VCD
                  En uiteraard de qualifier banden.
                  Last edited by ; 26/02/2008, 01:32. Reden: Wedstrijd bewijs

                  Comment


                  • #10
                    hier m'n bewijs nog

                    Bijgevoegde Bestanden

                    Comment


                    • #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk Berichten
                      hier m'n bewijs nog

                      Volgens mij leert een simpel rekensommetje ons dat jij de "Over all" winnaar bent, dus bij deze proficiat.
                      Mss komen we elkaar en dan bedoel ik iedereen, nog weer eens tegen maar dan on-line met de volgende GT versie.
                      Toch weer een heel andere manier van racen dan het racen in je uppie.

                      Comment


                      • #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door APexS1 Bekijk Berichten
                        Volgens mij leert een simpel rekensommetje ons dat jij de "Over all" winnaar bent, dus bij deze proficiat.
                        Mss komen we elkaar en dan bedoel ik iedereen, nog weer eens tegen maar dan on-line met de volgende GT versie.
                        Toch weer een heel andere manier van racen dan het racen in je uppie.
                        bedankt! ik heb er ook veel plezier aan gehad, was een zeer leuk inintiatief

                        Comment


                        • #13
                          En nu op naar nummer 5 uit de GT reeks
                          Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

                          Comment


                          • #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door FrE24 Bekijk Berichten
                            En nu op naar nummer 5 uit de GT reeks
                            Waar was jij al die tijd?

                            Comment


                            • #15
                              @ Sink,bedankt voor het overnemen v/d organisatie.
                              Jammer dat er zo weinig belangstelling was voor deze laatste cup.

                              Ikzelf plijt ook schuldig,maar door tijdsgebrek is het er niet meer van gekomen om er voor te gaan.

                              Het zal tot GT5 zijn zeker.

                              Comment


                              • #16
                                PS2 is al een hele tijd verkocht ;-)
                                Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

                                Comment

                                Working...
                                X