Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Met het grote verschil dat Rfactor geen enkele licentie gekocht heeft. Out of the box krijg je dus enkele fictieve wagens. Alleen is Rfactor ontworpen met het ook op modding, dus alles is vrij te veranderen.
Er zijn dan ook honderden add-ons te krijgen, gaande van F1 uit 1995, 1979 en 2007, tot verscheidene Porsche supercup seizoenen, DTM, CART, V8 supercars en ga zo maar door.
Ook elk algemeen gekend circuit is te verkrijgen
Met het grote verschil dat Rfactor geen enkele licentie gekocht heeft. Out of the box krijg je dus enkele fictieve wagens. Alleen is Rfactor ontworpen met het ook op modding, dus alles is vrij te veranderen.
Er zijn dan ook honderden add-ons te krijgen, gaande van F1 uit 1995, 1979 en 2007, tot verscheidene Porsche supercup seizoenen, DTM, CART, V8 supercars en ga zo maar door.
Ook elk algemeen gekend circuit is te verkrijgen
Ow... ik weet niet waarom, maar dat spreekt me al direct wat minder aan dan. Is het vergelijkbaar met LFS?
Goh, wat is 'veel éh? Speel nu vaak F1 2007 mod en Bahrain online met paar mannen van een ander forum.
Ja dat is mijn probleem net. Ik wissel heel graag af. En als je dan elke mod wilt uitproberen heb je al snel meerdere GB gedownload per maand. En ik heb niet echt een super-internet-pakket.
De Porsche Super Cup en de Megane Trophy vond ik heel plezant om te rijden. Champcars ook, maar die zijn ook wel ontzettend moeilijk. 1 tikske tegen de muur en race is voorbij... Sindsdien heb ik het niet meer gespeeld.
Ow... ik weet niet waarom, maar dat spreekt me al direct wat minder aan dan. Is het vergelijkbaar met LFS?
Ja en nee.
Het is de engine en al van GTR, maar de aanwezige auto's zijn tunebaar en volledig afstelbaar, dat maakt het dus wel leuk. En makkelijk is het zeker niet.
En je kunt BMW dingen downen
Comment