Mededeling

Collapse
No announcement yet.

rFactor (PC)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• rFactor (PC)

Vond er geen thread over terug terwijl dit toch wel 1 van de béste spellen is qua gfx en gameplay. Allemaal te danken aan de ontelbare gratis mods.

Wie speelt er dit nog allemaal?

Yu.

Best realistisch spel

Comment

*steekt handje op*

Maar gestopt wegens geen stuurtje...

Comment

Ik heb het ook gespeeld, maar had problemen met een update.

Bovendien vind ik het irritant dat ge veel moet downloaden om fatsoenlijk online te kunnen rijden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be Bekijk Berichten
          Ik heb het ook gespeeld, maar had problemen met een update.

Bovendien vind ik het irritant dat ge veel moet downloaden om fatsoenlijk online te kunnen rijden.
          Goh, wat is 'veel éh? Speel nu vaak F1 2007 mod en Bahrain online met paar mannen van een ander forum.

Comment

Meer uitleg over dit game? Ik heb er nog nooit van gehoord. Screenshots?

Comment

Het is eigenlijk GTR met normale auto's

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                Het is eigenlijk GTR met normale auto's
                Met het grote verschil dat Rfactor geen enkele licentie gekocht heeft. Out of the box krijg je dus enkele fictieve wagens. Alleen is Rfactor ontworpen met het ook op modding, dus alles is vrij te veranderen.
                Er zijn dan ook honderden add-ons te krijgen, gaande van F1 uit 1995, 1979 en 2007, tot verscheidene Porsche supercup seizoenen, DTM, CART, V8 supercars en ga zo maar door.
                Ook elk algemeen gekend circuit is te verkrijgen

Comment

Iemand een linkje om het te downloaden?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk Berichten
                    Met het grote verschil dat Rfactor geen enkele licentie gekocht heeft. Out of the box krijg je dus enkele fictieve wagens. Alleen is Rfactor ontworpen met het ook op modding, dus alles is vrij te veranderen.
                    Er zijn dan ook honderden add-ons te krijgen, gaande van F1 uit 1995, 1979 en 2007, tot verscheidene Porsche supercup seizoenen, DTM, CART, V8 supercars en ga zo maar door.
                    Ook elk algemeen gekend circuit is te verkrijgen
                    Ow... ik weet niet waarom, maar dat spreekt me al direct wat minder aan dan. Is het vergelijkbaar met LFS?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
                      Iemand een linkje om het te downloaden?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                        Goh, wat is 'veel éh? Speel nu vaak F1 2007 mod en Bahrain online met paar mannen van een ander forum.
                        Ja dat is mijn probleem net. Ik wissel heel graag af. En als je dan elke mod wilt uitproberen heb je al snel meerdere GB gedownload per maand. En ik heb niet echt een super-internet-pakket.

De Porsche Super Cup en de Megane Trophy vond ik heel plezant om te rijden. Champcars ook, maar die zijn ook wel ontzettend moeilijk. 1 tikske tegen de muur en race is voorbij... Sindsdien heb ik het niet meer gespeeld.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                          Ow... ik weet niet waarom, maar dat spreekt me al direct wat minder aan dan. Is het vergelijkbaar met LFS?
                          Ja en nee.
                          Het is de engine en al van GTR, maar de aanwezige auto's zijn tunebaar en volledig afstelbaar, dat maakt het dus wel leuk. En makkelijk is het zeker niet.
                          En je kunt BMW dingen downen

Ik vind het trouwens realistischer dan LFS...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                            Vergelijkbaar is niet direct de goeie omschrijving denk ik. LFS heeft z'n wagens een daarmee gedaan. Rfactor heeft voor elk wat wils toch wel

Comment

Comment

Comment

Niet te zien hier.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                                    Niet te zien hier.
                                    Ja nu zie ik ze ook niet meer

Straks even nieuwe zoeken

Comment

Comment

Last edited by Stancke; 26/03/2008, 20:19.

Comment

Working...
                                        X