Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1/6 Telegeleidde 'Marder'

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Werk jij met Outlook ? Zo ja, wil jij op die site merg-team.be 'es een mailtje sturen met de volgende twee vragen ?

1. Waar betalen ? Evt. contant bij Danny van CIS ? Waar lidkaart bekomen ?

2. Mogelijkheid tot rijden in de week 's avonds (leg uit dat we alledrie werken).

Ik heb geen Outlook hier op kantoor, dus 't lukt mij niet. Thx !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
      Met onroads ?

positief

Comment

• zal direct mailtje sturen

Comment

• Mjah, met die examens zal Oregon wel niet afkomen, i presume ? En z'n Blauwe Papa ?

Toch effe op 't MF zetten...

Comment

• mail verstuurd nu hopen op goede reactie

G, anders kan je ook eens stoppen bij mij zondag. Dan kunnen we de weide eens inspecteren, of hij groot genoeg is. Het is geen omweg, want het is waar je me verleden keer afgezet hebt.

Comment

• Zijn dit eigenlijk goede wielen?

Comment

• Die hebben geen stalen ring rond het meenemervierkant, en ze hebben 6 spaken ... dus als je 'm rond rijdt (het meenemervierkant, i mean), dan is die velg onherroepelijk verloren (zo'n alu velgversterkende adapter past er dus niet op).

Weet je, als je gaat uitsparen op 1:6 onroad bandjes (b.v. totally plastic Carson velgjes) kom je nog aan € 100 ... dan neem je beter meteen goeie velgen (witte of grijze 5-spaaks met aluring van FG, of de Hörmanns die ook in 't zwart te krijgen zijn -> héél lekker) met FG-bandjes. Dan kom je aan een € 140, en heb je m.i. toch beter materiaal.
                Als je niet echt wil sukkelen met 1:6 onroads kleven, koop dan voorgekleefde. Da's een goéie tip, want de onroads laten zich véél moeilijker monteren dan de offroads. Ik heb 3 uur lang gevloekt.

Comment

• Dat jullie zoveel geld steken in onroadbandjes, snap ik persoonlijk niet.

Akkoord, 1:6 bandjes gaan langer mee (en voor sommigen onder ons staan ze een pak stoerder -maar die mening deel ik persoonlijk niet), maar voor € 120 - 150 koop ik me wel 4 - 5 vólledige sets van 4 1:5 onroadbanden in superstaat

En je gaat me niet wijsmaken dat 1 setje van die zuurbetaalde 1:6 banden langer meegaan dan mijn 4 - 5 sets 1:5'kes ?

*EDIT*

En als ik dan toch persé wil driften, burnouts doen etc, vraag ik gewoon of ze een setje (afgesleten) 1:5's hebben liggen -aan een prikje uiteraard- en amuseer ik me daarmee.

Kortom, bij jullie zit 't duidelijk anders, maar ik kan't niet opbrengen van zoveel geld louter en alleen in banden te steken ...

Comment

• kzal het maar zeggen want ze zijn toch verkocht.
                    Maar deze stonden te koop voor 50€ ze kwamen van 80€ ik bood 60€ maar dat was te weinig. Nu 2 weken later vond ik ze terug voor 50€, maar ze zijn al verkocht. hij heeft ze 10€ goedkoper verkocht dan ik wou geven.

Comment

• Dat zijn sowieso flutbanden, Wim
                      Die worden ook geleverd (in't wit) bij de Mini Cooper ombouw en ze zijn veel te zacht volgens Bram (wat die rode Beetle had op de meeting)

Nu ik bij Kurt heb gezien hoe 1/6's grippen en meegaan tov mijn 1/5's.... twijfel ik toch ook wel serieus
                      Maar langs de andere kant heeft sassie boy ook een punt, hoewel ik ze bij mij in de buurt niet zo goedkoop kan krijgen in zo'n goede staat

Hmmm...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
                        Dat zijn sowieso flutbanden, Wim
                        Die worden ook geleverd (in't wit) bij de Mini Cooper ombouw en ze zijn veel te zacht volgens Bram (wat die rode Beetle had op de meeting)

Nu ik bij Kurt heb gezien hoe 1/6's grippen en meegaan tov mijn 1/5's.... twijfel ik toch ook wel serieus
                        Maar langs de andere kant heeft sassie boy ook een punt, hoewel ik ze bij mij in de buurt niet zo goedkoop kan krijgen in zo'n goede staat

Hmmm...
                        Sassefritz wil wel een setje of 2 meenemen naar de meeting als je't me op tijd laat weten

(wel ná de examens voor alle duidelijkheid )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras
                          Sassefritz wil wel een setje of 2 meenemen naar de meeting als je't me op tijd laat weten

(wel ná de examens voor alle duidelijkheid )
                          Als ze er zo goed uitzien als de jouwe eruit zagen, dan zou ik het zeker apprecieëren

Nu eerst nog een meeting hebben

Comment

• Hela ik eerst

Comment

Als ze er zo goed uitzien als de jouwe eruit zagen, dan zou ik het zeker apprecieëren

Nu eerst nog een meeting hebben
                              Ze zagen er toen allemaal zo uit. Zachtheid kon je kiezen; prijs was vast : € 7 à 7.5 per band op velg.

Comment

• niet teveel reklame maken hé

eerst moet ik nog een setje kopen

Comment

• Hey, ik wil ook wel een paar van die setjes. € 30 voor één setje is geen geld. Graag de hardere compounds wel, een Leo krijgt die grote rubbers al écht warm (medium), dus kan ik me voorstellen wat 'ie met die kleine zwarte slofjes moet doen !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                                    Hey, ik wil ook wel een paar van die setjes. € 30 voor één setje is geen geld. Graag de hardere compounds wel, een Leo krijgt die grote rubbers al écht warm (medium), dus kan ik me voorstellen wat 'ie met die kleine zwarte slofjes moet doen !
                                    Dat valt heel goed mee
                                    Kurt krijgt die Mediums (smalle variant rondom) ook serieus warm, met een rustiger rijgedrag dan mij en toch zijn mijn zachtere (denk ik) 1/5's nauwelijks warmer...ze slijten wel een pak meer...

Ik zou dus ook liefst banden met redelijk wat grip vanvoor hebben, en bandjes met weinig grip vanachter. Logisch gezien: hard vanachter, zacht vanvoor. En toch raden ze het omgekeerde aan
                                    Liefst Kronossen eigelijk, voor alle 4, wel 2x andere compound
                                    Of van die bandjes wat Wim heeft, voor vanvoor, damn die dingen grippen

Comment

• Alright, Wimpie-pewl, ik ga er morgen zijn, dat zeker. Maar liefst van zo vroeg mogelijk, want ik moet ten laatste om 20 na 9 van de Expo vertrekken om ergens om 10u te zijn.

Deal ?

Wanneer kan jij er zijn ?

Comment

Dat valt heel goed mee
                                        Kurt krijgt die Mediums (smalle variant rondom) ook serieus warm, met een rustiger rijgedrag dan mij en toch zijn mijn zachtere (denk ik) 1/5's nauwelijks warmer...ze slijten wel een pak meer...

Ik zou dus ook liefst banden met redelijk wat grip vanvoor hebben, en bandjes met weinig grip vanachter. Logisch gezien: hard vanachter, zacht vanvoor. En toch raden ze het omgekeerde aan
                                        Liefst Kronossen eigelijk, voor alle 4, wel 2x andere compound
                                        Of van die bandjes wat Wim heeft, voor vanvoor, damn die dingen grippen
                                        Mijn achterbanden krijg ik écht goed warm (logisch), vooraan echter gewoon lauw. Als 'k veel camber steek, dan wordt de binnenkant wel warm zoals de achterbanden, dat wel.

Mijn volgende set is zacht vooraan, zeker weten.

Comment

• Ik wil ook bandjes voor die prijs!!!!

Comment

Working...
                                          X