Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1/6 Telegeleidde 'Marder'

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
    Alright, Wimpie-pewl, ik ga er morgen zijn, dat zeker. Maar liefst van zo vroeg mogelijk, want ik moet ten laatste om 20 na 9 van de Expo vertrekken om ergens om 10u te zijn.

Deal ?

Wanneer kan jij er zijn ?
    tja ik werk tot 19u en moet eerst nog eten. dus rond 20u. Kan je echt neit langer blijven?

Tom kan jij langer blijven.

Comment

• Eet erna, kerel.

Nope, ik kan écht niet langer blijven. Ik zal er al vroeger zijn (ik schat ergens rond 19u ofzo), maar om 20 na 9 moét ik weg.

Comment

• dus je kan van 7 tot 9.
        Hmmm, probleem is dat het eten al klaargemaakt is. anders kon ik achter frieten of pitta. En dan was ik om 7u30 daar.

spijtig, dan zal het maar voor een uurtje zijn
        Tenzij tom komt natuurlijk, dan kunnen we blijven voort ravotten. ik kom zeker af, want wil alles nog eens controleren tegen zondag.

Comment

• Van mij zal het ook dat worden : niet te lang, alles checken, proberen niet te vuil te maken (zal ni lukken vrees ik, 't heeft nog geregend vannacht dus 't zal vét drassig liggen)

Hey wacht 'es ... en als we er nu een onroad meetinkje van maken ? Op de grote parking "achteraan" bij de Blaarmeersen ? Wat denk je ?

Comment

• Wat denk je ?

De onroad-setup klaarstomen voor zondag, en vanavond dus lekker inrijden zonder pokkevuil te maken en met duidelijk minder kans op brokken ?

Wel alle kegeltjes meebrengen, hè !

Comment

• voor mij geen probleem, maar heeft tom zijn onroadbandjes al?

Comment

• Geen idee. Komt Tom ?

Comment

• dacht van wel, zondag zeker. maar vandaag ook dacht ik?

Comment

• MSN is écht handig, gTa

Comment

• MSN zuigt.

Iets anders nu, en 't gaat ook over zuigen : m'n servo doet héél vreemd. Hebben jullie al gehoord dat een servo stuk gaat in die zin dat 'ie enkel maar meer naar één kant werkt ? 't Betreft m'n stuurservo : als alles aan ligt, staat 'ie in neutraalstand, en kan ik naar rechts sturen maar niet terug naar neutraalstand, of vanuit neutraalstand niet naar links. En als 'ie in neutraalstand staat, kan ik de wielen met de hand makkelijk naar rechts draaien (dus geen tegenhouden door de servo die dan normaal gezien naar links werkt om de wielen recht te houden), maar niét naar links (dus naar rechts werken om tegen te houden kan de servo wel nog).

Lijkt mij dat het motortje van de servo maar meer naar één kant werkt.

Al ooit van gehoord ?

Comment

• Mini-Mardermeeting met Tusc was de max. Onroad op de grote parking van de Blaarmeersen. Eigenlijk meer onroad-met-een-klein-beetje-dirttrack.

Weer 2 liter erdoor gejaagd.

Comment

MSN zuigt.

Iets anders nu, en 't gaat ook over zuigen : m'n servo doet héél vreemd. Hebben jullie al gehoord dat een servo stuk gaat in die zin dat 'ie enkel maar meer naar één kant werkt ? 't Betreft m'n stuurservo : als alles aan ligt, staat 'ie in neutraalstand, en kan ik naar rechts sturen maar niet terug naar neutraalstand, of vanuit neutraalstand niet naar links. En als 'ie in neutraalstand staat, kan ik de wielen met de hand makkelijk naar rechts draaien (dus geen tegenhouden door de servo die dan normaal gezien naar links werkt om de wielen recht te houden), maar niét naar links (dus naar rechts werken om tegen te houden kan de servo wel nog).

Al ooit van gehoord ?
                          zeer zeker

Comment

• Schitterende reply !

Comment

Mini-Mardermeeting met Tusc was de max. Onroad op de grote parking van de Blaarmeersen. Eigenlijk meer onroad-met-een-klein-beetje-dirttrack.

Weer 2 liter erdoor gejaagd.
                              'k Weet niet of Wim't je al verteld heeft, maar ook de bandjes zuigen

Heb hem gisteren het telefoonnummer gegeven van die Club, maar nu blijkt het dat ze er geen meer in voorraad hebben, en dit wel nog even kan duren ...

Ik bel ze vanavond nog es om te vragen dat ze me op de hoogte houden
                              Van zodra ze er binnen hebben, laat ik 't hier weten.

@ Tusc: hoeveel setjes van 2 moest jij nu weer hebben ? Enkel nieuwe achterbanden omdat de jouwe gescheurd zijn ? Indien ja, heeft een kameraad van me nog een setje voor je liggen. Ook gekocht bij die club, en nog niet mee gereden (zijn 2 spaakvelgen denk ik). Aangezien onze Marders de komende maand waarschijnlijk toch hun werkplaats niet verlaten, wil ie ze je wel verkopen

*EDIT*

@gTa: ga jij ooit slapen ?

Comment

• @ sasse
                                vriendelijk voorstel. doch niet echt dringend meer. Ik heb men band herlijmt en hij heeft het gisteren goed volgehouden. Je mag altijd een foto doorsturen naar het gekende adres. Dan kan ik ze bekijken en een bod uitbrengen

Het was gisteren idd plezant. continue volk staan kijken, naar onze capriolen

G heeft wel zijn onderste draagarmen er 2x uit gereden, na een lichte overompeling van mijn mardertje.
                                De-hitsige-rode-met-megavette-poep stond echt horny, want hij heeft 2maal men banaan van achter genomen

2tankjes erdoor gejaagd en dan was het gedaan. Binnentandwiel los gekomen, en geen aandrijving meer als gevolg. Mar het was plezant. Vooral gTa zijn leo, is fenomaal, qua wegliging en besturing. Kan natuurlijk ook aan de schitterende chauffeur liggen. Plus zijn uiterlijk (van de leo wel te verstaan) Die 1/6 slicks zijn geiiiiiiil

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
                                  Je mag altijd een foto doorsturen naar het gekende adres. Dan kan ik ze bekijken en een bod uitbrengen
                                  Zowel de banden als de staat zijn identiek aan de mijne

Z'n vraagprijs is wel vast -aangezien ie er nooit mee gereden heeft, en dienden als reserve setje- en bedraagt € 15 voor de 2 bandjes (Compound 10 of 15; geschikt voor achteraan dus)

Laat me iets weten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras
                                    Zowel de banden als de staat zijn identiek aan de mijne

Z'n vraagprijs is wel vast -aangezien ie er nooit mee gereden heeft, en dienden als reserve setje- en bedraagt € 15 voor de 2 bandjes (Compound 10 of 15; geschikt voor achteraan dus)

Laat me iets weten
                                    het zijn maar 2 bandjes dan, geen volledige set?

Comment

• *aaaargh*

Cis is niet open vandaag zeker. Kheb hier juist men mardertje opengevezen, om de tandwielen terug te bevestigen. Maar moet nog de nieuwe overbrengingstandwielen, en imbusjes hebben. Wou ze morgen monteren, maar hij blijkt niet open te zijn. Rats vergeten. Hopelijk heeft hij ze op stok, morgen. Dan kan ik ze zaterdag nog monteren. mocht hij nu eens reageren op zijn mails.

pffff, spanning is niet goed voor mij. tenzij ergens anders

Comment

Al ooit van gehoord ?
                                        Yup. Kan aan de potmeter liggen, of aan de contacten,...

Mss kun je hem nog laten opsturen voor herstelling, maar ik denk dat je wel doorhebt dat je nu dus (weer) een nieuwe nodig hebt

Comment

• Ik begin ten stelligste te vermoeden dat m'n Leo een aanzienlijk probleem heeft met de warmte die 'ie zelf teweegbrengt.

Als de servo het had begeven, had ik net een goed half uur gesjeesd met de kap erop, 't was warm gisteren (nota bene : neem voor in de zomer géén 1:6 slicks hardheid S, want die slijten bij warm weer als zot, wél fenomenale grip) ... en het ganse binnenwerk van de auto was loeiend heet (aan de servo verbrandde je je vingers).

Kap is volledig dicht (geen raampjes uitgesneden), en door de voorkant kan er ook niet veel koellucht meer binnen sinds ik m'n sneeuwschep-spoiler heb. Die laatste is ook gisteren weer enorm efficiënt gebleden (beschermt goéd, hoor), maar dekt dus de ganse voorkant af.

Eerstdaags snijd ik de zijruiten eruit (de grote), en kleef er langs de binnenzijde grijsgekleurd kunststof gaas in. En de grote bumper gaat eraf.

Comment

Working...
                                          X