Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Jongens ik krijg hier al van overal mails binnen, en krijg schrik voor wildgroei aan frquenties die we niet gaan kunnen overzien.
In deze trend.
en er hangen verschillende CC aan
Kheb precies al weinig zin om nog naar de ikea te gaan, maar eerder ergens rustiger af te spreken
gTa en Tom,
geef jullie mening. Doordoen, of ergens anders afspreken
Jij hebt die mail ook gekregen, dus ?
Is verstuurd aan een 20 - 30-tal man ... 't gaat gezellig worden op de IKEA parking denk ik.
Soit, als er daar 5 van afkomen, zal het veel zijn, hoor Maar inderdaad opletten met de frequenties. Als je de meeting laat doorgaan, een mailtje sturen naar iedereen die die mail gekregen heeft om nog es extra de nadruk te leggen op't feit dat er met de frequenties opgepast moet worden !
Wat ik wel meteen gemerkt heb, is het verschil tussen een Champion bougie en een NGK, deze laatste klinkt anders en draait constanter
Daar ben ik het niet mee eens, uit ondervinding Ik merk echt geen verschil.
Hangt natuurlijk wel af welk type bougie, mijn vroegere NGK heeft de geest gegeven.
Zit nu een champion in (niet de standaard champion bougie )
Ik heb al met Motul olie gereden en met castrol TTS.
Ikzelf spreek uit ondervinding dat castrol TTS toch beter koelt en dan zeker bij warm weer.
Maar het was wel geen motul 800 , ik denk dat we met 500 reden ofzo, als het dan al bestaat.
Hebben we erbij gekregen toen we mijn pa zijn marder kochten deze is nu op en nu overgeschakeld naar TTS
Daar ben ik het niet mee eens, uit ondervinding Ik merk echt geen verschil.
Hangt natuurlijk wel af welk type bougie, mijn vroegere NGK heeft de geest gegeven.
Zit nu een champion in (niet de standaard champion bougie )
Ik heb echt een duidelijk verschil gemerkt hoor
Nuja, elke motor en ervaring is anders natuurlijk
Naja, ik denk dat het type bougie ook verschillend is dus dat zal wel een doorslag geven.
Maar ik ondervind geen onregelmatigheden tussen de 2 bougies. Hij trekt goed, herneemt goed, gaat goed door in de toeren, wit wolkje , wat wil je nog meer.
T voornaamste is dat hij rijdt,
en goed rijdt :p
Daar ben ik het niet mee eens, uit ondervinding Ik merk echt geen verschil.
Hangt natuurlijk wel af welk type bougie, mijn vroegere NGK heeft de geest gegeven.
Zit nu een champion in (niet de standaard champion bougie )
Ik heb al met Motul olie gereden en met castrol TTS.
Ikzelf spreek uit ondervinding dat castrol TTS toch beter koelt en dan zeker bij warm weer.
Maar het was wel geen motul 800 , ik denk dat we met 500 reden ofzo, als het dan al bestaat.
Hebben we erbij gekregen toen we mijn pa zijn marder kochten deze is nu op en nu overgeschakeld naar TTS
Het is de minimum-hoeveelheid die wordt aangeraden door FG zelf, en ik heb nogal wat commentaren gelezen van wedstrijdrijders die ook iets minder olie mengen en menen dat dat iets beter zou zijn (properder verbranding, minder aanslag op de bougie, toch nog voldoende smering). Ik ken er zelf niet genoeg van, dus ik geloof die mannen maar.
Jij enige toelichting ?
ik wil het best geloven dat wedstrijdrijders er liever minder olie in doen, maar op termijn ga je tochwel meer slijtage hebben. zeker als je hem ooit eens per ongeluk te arm afstelt.
200ml op 5L = 4%
180ml op 5l = 3.6%
ik zou om je motor in optimale conditie te houden (zeker bij warm weer) eens...
...5 Ã 6% proberen ==> 250 Ã 300 ml op 5L
probeer eerst eens met kleinere hoeveelheden bvb (50 Ã 60ml in een liter)
ik doe ook gewoon mijn ding, rij op 3% en de motor is nog altijd in topstaat, zelfs bij mijn vroegere motor reed hij gewoon.
En er komt nog steeds veel vuiligheid uit, dus arm zal hij zeker niet staan.
ik wil het best geloven dat wedstrijdrijders er liever minder olie in doen, maar op termijn ga je tochwel meer slijtage hebben. zeker als je hem ooit eens per ongeluk te arm afstelt.
200ml op 5L = 4%
180ml op 5l = 3.6%
ik zou om je motor in optimale conditie te houden (zeker bij warm weer) eens...
...5 Ã 6% proberen ==> 250 Ã 300 ml op 5L
probeer eerst eens met kleinere hoeveelheden bvb (50 Ã 60ml in een liter)
Bij mij loopt die 3,6% perfect. De motor is al wat ouder, en 'ie is al wat van z'n compressie verloren, en vooral is 'ie niet zo krachtig. Volgend jaar vervang ik 'm hoogst waarschijnlijk toch door een krachtiger beest.
Comment