Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1/6 Telegeleidde 'Marder'

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
    Volgend jaar vervang ik 'm hoogst waarschijnlijk toch door een krachtiger beest.
    Great, nu kan ik door mijn superieur aan power je nog bijblijven, maar een dikke motor in combi met zo'n strak rijdend Leo chassis.... crap
    Naja, dan maar mijn aandrijving verbeteren

Comment

Maar allez, omdat gullie het zijt zal ik in m'n verse jerrycan Excellium 'es 200 ml Motul 800 mengen.
      alléz, tis goed.
      A Twist of the Wrist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
        Naja, dan maar mijn aandrijving verbeteren
        nope, geef hem de duurste fles denicol cadeau als hij zijn nieuw motorke heeft, (nadat je de olie vervangen hebt door gefilterd frituurvet )

één uurke draaien, en de vlammen en de gesmolten lagers komen er via de uitlaat uit) :rofl:
        A Twist of the Wrist

Comment

FG en Komatsu zelf raden maar 4% aan, en er zijn er (zoals Ken) die op nog minder rijden zonder brokken.
          Ik ken er zelfs dat op 2 percent rijden, en die hebben ook niets voor. Maar 2% vind ik iets te weinig, daar betrouw ik het niet meer
          En idd, je moet zien dat je motor altijd goed afgesteld staat .. anders weet je nooit wat er gebeurd(maar dat hoor je wel, als hij slecht afgesteld staat )

Comment

• Please, zeg me dat dit een mislukte fotosoep is !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras
              Please, zeg me dat dit een mislukte fotosoep is !
              Nope.

Eén keer lachen met me en de volgende meeting vreet ik jouw Marder op !

I know, en ik zéi het toch ? Grandioos mislukt (en trouwens nog niet volledig klaar, er moeten nog verfplekjes verwijderd worden, maar heb daar nu effe geen zin in)

Comment

• eindelijk online geraakt
                marder bijna klaar
                men tandwielen zijn gemonteerd, en alle saan het nakijken.
                Hoe zit het G wat doen we?

Comment

Nope.

Eén keer lachen met me en de volgende meeting vreet ik jouw Marder op !

I know, en ik zéi het toch ? Grandioos mislukt (en trouwens nog niet volledig klaar, er moeten nog verfplekjes verwijderd worden, maar heb daar nu effe geen zin in)
                  Dat ben ik nu es niet gewoon van jou ! Frankly : you really fücked it up this time

Hoe je zo'n effect bekomen hebt, snap ik nog altijd niet. Soit, ik kan 't al wel raden: een véél te grof schuurpapiertje gebruikt ?

Ik ben begonnen met een licht schuurpapiertje, als ik zag dat de zwarte lak stilaan begon te verdwijnen ben ik overgestapt op een schuursponsje. (heb er zo 2 doorgejaagd). Het schuursponsje was al iéts groffer, maar nog altijd niet súpergrof. Eenmaal het helemaal afgeschuurd was ben ik erover gegaan met een grof papier. Héél lichtjes gewreven, en ook niet teveel. Tot slot het geheel opgeblonken met wat staalwol.

It took me an hour or three

En vanwaar het plotse idee om het geheel rood te spuiten ? ... Beetje te impulsief gereageerd ?

Comment

Hoe je zo'n effect bekomen hebt, snap ik nog altijd niet. Soit, ik kan 't al wel raden: een véél te grof schuurpapiertje gebruikt ?
                    Niet echt, een Dremel met daarop een frees-kopje. Het huidige resultaat had ik ne ongeveer 5 minuten.

Snap je 't nu ?

Comment

En vanwaar het plotse idee om het geheel rood te spuiten ? ... Beetje te impulsief gereageerd ?
                      Vind ik cool ! Nou heb ik een Testarossa !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
                        eindelijk online geraakt
                        marder bijna klaar
                        men tandwielen zijn gemonteerd, en alle saan het nakijken.
                        Hoe zit het G wat doen we?
                        Kan jij vandaag al rijden ? Zo ja wanneer ?

Comment

Vind ik cool ! Nou heb ik een Testarossa !
                          idiot, ferrari sux bigtime

dan had je hem nog beter in de M-kleuren van BMW gespoten!
                          A Twist of the Wrist

Comment

• dat rood kapje is echt mooi om te zien in het echt.
                            de "chromen plaat" "iets" minder

Daarjuist was het wel grappig.
                            Ik monteer men andere tandwielen (20/40) en alu meenemer. Ikke fier dat alles gelukt is. kwil aan zijn wielen draaien om te zien of alees goed draait. (want ik had maar heel weinig plaats over om alles vast te zetten)
                            En ik draai hem bijna in gang

even rondelletjes tussen de aandrijfplaat en de motor gezet en het was in orde

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo

Ik moet het je nageven Gilles, you're really fücking things up this time
                              En ik steek de schuld van jouw mislukte motorplaat op de sassefras, hij had je maar eerder die uitleg moeten geven

Comment

Kan jij vandaag al rijden ? Zo ja wanneer ?
                                vandaag zal vrees ik niet lukken. ik heb ofwel vanavond ofwel morgenavond een bq.
                                Zal he teens moeten vragen. maar dat weet ik maar binnen enkele uren. Zal je bellen als het doorgaat.
                                Ik vroeg het eigenlijk voor morgen

Comment

• Nog even het contrast met het mijne duidelijk maken

Why blame me, Xius ? Ik had 'm nog niet gezegd hoe éxact ie 't moest doen, maar ik heb hier wel al meermaals gezegd dat ik 't met een schuursponsje gedaan heb. Kan ik er aan doen dat Mr Dremel zonodig het grove materiaal wil bovenhalen

*EDIT*

Het bewijsmateriaal :

Past goed bij m'n opgeblonken veren, zilverkleurige bougiedop en opgeblonken uitlaatbocht

't Staat wel allemaal nog in een beginfase. Het moet hier en daar nog een beetje bijgeschuurd worden, en dan alles opgeblonken. Met wat geluk krijg ik't helemaal afgewerkt tegen de onroadmeeting !

Let wel: er is nérgens een elektrisch apparaat aan te pas gekomen, allemaal met de hand gedaan
                                  Last edited by ; 28/05/2005, 13:59.

Comment

• Dat noem ik nog steeds géén exhaustieve uitleg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001

Ik moet het je nageven Gilles, you're really fücking things up this time
                                      @ gTa:
                                      Who are you and what have you done with Gilles!
                                      A Twist of the Wrist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo

dan had je hem nog beter in de M-kleuren van BMW gespoten!
                                        *lol*

M'n FG is een Alfa Roleo hè (contaminatie van Alfa Romeo [duh] en Leopard), omdat 'ie een Alfa déco heeft. Ik ken niét veel Alfa's met Ferrari-hart, maar 't is béter te verdedigen dan een Alfa met BMW-hart.

En ik had nog rode verf staan, geen blauwe en paarse.

Ach whatever, ik vond 't gewoon leuk. M'n volgende motor (als ik er een nieuwe haal, let's say 2006) krijgt ook weer een rood hoofd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
                                          Daarjuist was het wel grappig.
                                          Ik monteer men andere tandwielen (20/40)
                                          Dat zal altijd grappig blijven, omdat je tandwielen elkaar niet raken als 't wérkelijk een 20 en een 40 is ... en je kar dus geen meter zal rijden.

20/44 dus

Comment

Working...
                                          X